Mener "Grönis" var ufin mot Kvisvik
Kan dette være mulig. skal de lage trøbbel av alt som skjer med FFK om dagen...herre gud er det mulig.
En gjeng med småjenter jo...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070705/FFK/70705031/1009/AKTUELT
Må være en spøk!
---------------------------
Heia FFK
Herregud for enn gjeng med sutrete kjærringer.
Hansi; Voks opp og vis at du er blitt en profesjonell fotballspiller. Litt får dere tåle av lederen deres. Vekt og kondis er et problem for flere enn Kvisvik. Gjør noe med det i stedet for å syte.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av FFK1903
Det vel ikke første gangen Ramberg uttaler seg litt merkelig, husker ikke helt hva det var forrige gang, men det var vel under Eggens tid. Kanskje han har skjønt at det blir mindre spilletid når Wehrman kommer, og furter litt? ;)
Han furtet i et intervju på FB TV like før sesongstart om hvordan alt var mye bedre under Eggen enn Grönhagen (han sa det selvsagt ikke direkte, men det var dårlig tilslørt kritikk over både treningsmetoder og 4-4-2 under Grönis)
"Vi" har ikke blitt utsatt for et lite "stunt" igjen da ?
Kvisvik tar det TUNGT...
Syns jeg så et lite glis i tryne på Grønnis da Tv2 intervjuet han....
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Før VIF kampen var pipa en annen fra Kvisvik.
Costanza: Jepp, slik var det saken var ja!
Er Ramberg redd for plasen ?
Dersom Kvisvik tar dette tungt , ja da undrer jeg på profesjonaliteten.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Er Ramberg redd for plasen ?
Dersom Kvisvik tar dette tungt , ja da undrer jeg på profesjonaliteten.
Se ikke bort i fra det, han vet jo at Kasey kommer til å ta plassen.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!
Dette har han bare godt av å høre!
Stå på Grønis!!
Ramberg kan bare holde kjeft!
FRIHET FOR ULTRAS
Opprinnelig postet av Lex
Kan dette være mulig. skal de lage trøbbel av alt som skjer med FFK om dagen...herre gud er det mulig.
Må være en spøk!
Hvis dette er alvorlig ment, blir jeg veldig skuffa.. Jeg håper inderlig at det her er en spøk som vi kan le godt av om noen dager..
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av Lex
Må være en spøk!
En klubb vil aldri bli bra om det er samarbeidsvansker mellom trener og spillerstall. Har FFK Det?
Opprinnelig postet av scheien
har hørt at det er full baluba der nede med ramberg å kvisvik som leder ann. dette er p.g.a spillerkjøpene i sommer. er vel redd for plassen tenker jeg. er vel kasey de er mest redd for.
Jeg tror ikke bare det er det, jeg "hører" det er flere som har det vanskelig med Grønnis. Nå blir det vel et skrik om Si A så si B igjen, jeg tror ikke det til enhver tid bare er Grønnis som skal støttes om det kommer opp flere slike saker.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914