Mener "Grönis" var ufin mot Kvisvik
---------------------------
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Opprinnelig postet av Mustang
Kanskje vi med dette slipper å se han mer i FFK drakta....
Ekte supporter du jo!!
Ramberg er en kjempe kjekk kar, en veldig god fotballspiller og en av få fredrikstadgutter på laget. Istedet for å komme med slikt oppgulp mot egne spillere burde du heller håpe Ramberg (og Bjørkøy) hever seg såpass at Kasey vil slite med å spille seg inn på laget. Først da snakker vi om en virkelig kvalitetsøkning på midtbanen vår.
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Selv om mediene gjerne vil lage oppslag behøver vel ikke supporterne bite på.
Konsentrer dere heller om å støtte egne spillere i tykt og tynt..
GÅ SJÆL RHINO!
Åssen i svarteste helvete kan noen her mene at Ramberg er en god fortballspiller???
- Blir løpende imellom
- Jogger hjemover etter å ha mista ballen(som skjer j***** ofte)
- Bommer på mål fra 5 meter
- Klarer ikke slå en pasning til en medspiller mer enn max en gang i løpet av en omgang(slår derimot mange feilpasninger til motspillere)
- Eier ikke spilleforståelse(les: kampen mot Odd hvor det var mindre enn et minutt igjen av kampen og Ramberg sender en støttepasning)
Mulig han var lovende før, men den tiden er forbi...JEG VIL HA KASEY!!!
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Dette er en tullete sak fra starten av og noe supportere burde overse.
Det er akkurat dette media vil med slike saker generelt, sette folk opp mot hverandre og skape sur stemning.
Alltid noen som går rett i baret ...
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 07 jul 07, 16:21
Endret: 07 jul 07, 16:21
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis du mener Ramberg ikke eier spilleforståelse mustang, ja da forteller det mer om dine fotballkunnskaper, enn hva det forteller om Ramberg.......
I en del kamper i år har Ramberg (nesten) spilt på det nivået Mustang skriver. Men vi må passe på å ikke bli så historieløse at vi kaller spillere for søppel bare fordi de har en håndfull dårlige kamper.
Uansett blir det godt å få flere, GODE, alternativer på midtbanen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 07 jul 07, 17:41
Endret: 07 jul 07, 17:41
Opprinnelig postet av Mustang
Åssen i svarteste helvete kan noen her mene at Ramberg er en god fortballspiller???
- Blir løpende imellom
- Jogger hjemover etter å ha mista ballen(som skjer j***** ofte)
- Bommer på mål fra 5 meter
- Klarer ikke slå en pasning til en medspiller mer enn max en gang i løpet av en omgang(slår derimot mange feilpasninger til motspillere)
- Eier ikke spilleforståelse(les: kampen mot Odd hvor det var mindre enn et minutt igjen av kampen og Ramberg sender en støttepasning)
Mulig han var lovende før, men den tiden er forbi...JEG VIL HA KASEY!!!
Kunne ikke blitt mer enig! Han har riktig nok noen bra perioder, men det svært få hittils i år. Får han plass fra start etter at Kasey har ankommet skjønner jeg ikke noe!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av denialsander
Hvis du mener Ramberg ikke eier spilleforståelse mustang, ja da forteller det mer om dine fotballkunnskaper, enn hva det forteller om Ramberg.......I en del kamper i år har Ramberg (nesten) spilt på det nivået Mustang skriver. Men vi må passe på å ikke bli så historieløse at vi kaller spillere for søppel bare fordi de har en håndfull dårlige kamper.
Ramberg har ikke hatt noen spesielt god vårsesong, men han er nok blant dem 3 med størst spilleforståelse på dagens lag....... Uten sin gode spilleforståelse og grunnteknikk hadde Ramberg spilt i 3 Div.......
I en del kamper i år har Ramberg (nesten) spilt på det nivået Mustang skriver.
Og i andre kamper har han vært blant banens beste og fått til omtrent alt han har prøvd på (IMHO). Joda, Hansi er unektelig ustabil, og en vet liksom aldri om han har bryteren på "på" eller "av" i dag, men søppel er han absolutt ikke!
Hvis du mener Ramberg ikke eier spilleforståelse mustang, ja da forteller det mer om dine fotballkunnskaper, enn hva det forteller om Ramberg.......
Jaja bedreviteren, da må jeg bare si meg uenig:-)
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Hvis du mener Ramberg ikke eier spilleforståelse mustang, ja da forteller det mer om dine fotballkunnskaper, enn hva det forteller om Ramberg.......I en del kamper i år har Ramberg (nesten) spilt på det nivået Mustang skriver. Men vi må passe på å ikke bli så historieløse at vi kaller spillere for søppel bare fordi de har en håndfull dårlige kamper.
Kan jo si meg enig der
Opprinnelig postet av Superkjegle
Spar meg for sånt piss som dette, og hold fordommene deres for dere selv pls.
Selv om mediene gjerne vil lage oppslag behøver vel ikke supporterne bite på.
Konsentrer dere heller om å støtte egne spillere i tykt og tynt..
Må stille meg 140% bak dette, gett.
Å påstå at Ramberg er så sinnsykt dårlig som noen her inne mener er jo bare helt vilt. Da får en jo jaggu åpne øya og følge littegrann med når en ser laget vårt. Opp og ned? Joda. Men bare dritt? Kutt ut tullet!
At Kasey skal løse alle våre midtbaneproblemer er omtrent like far-out, og jeg påstår at det kan bare stå blåøyde, krakilske optimister bak et sånt idiotisk postulat!
Jeg driter en lang marsj i vekta til Raymond, han kan veie akkurat det han vil så lenge han spiller opp til 7-8 målsjanser hver jævla kamp. Og jeg driter en lang marsj i hva Grönhagen mener om saken. For ikke å snakke om hva Hans-Erik mener om hva Raymond mener om det Grönis mener om ham...
Dette er helt uinteressant, så jeg foreslår herved å heve oss over denne småkjeklinga/konstruerte problemstillinga/sytinga, møte opp på neste kamp og heie noe sinnsykt sånn at vi endelig slår søppelfotballen til LSK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914