Mener "Grönis" var ufin mot Kvisvik
Opprinnelig postet av bjorn
Mye dramaqueens her inne ;)
Men om det som oppfattes som indre splid er en av grunnene til at vi får en dårlig høstsesong, bør dette opp på teppet.
Håper for all del att ikke dette skjer, jeg har tro på FFK foran høstsesongen.
Jeg oppfatter dette som at en kollega gir støtte, og svare i samme kanal som Grønnis brukte.
Full støtte til Grønhagen her ihvertfall.
Hans Erik burde tatt dette i spillermøte, ikke brette seg ut i Dagbladet som en å anna mediahore.
Blir meget skuffet av Ramberg.
At det blir noe frustrasjon og litt sinne når man er i en prosess som skal "renske" opp stallen er jo bare å forvente.
Opprinnelig postet av nelg64
Opprinnelig postet av bjorn
Mye dramaqueens her inne ;)Men om det som oppfattes som indre splid er en av grunnene til at vi får en dårlig høstsesong, bør dette opp på teppet.
Håper for all del att ikke dette skjer, jeg har tro på FFK foran høstsesongen.
Jeg oppfatter dette som at en kollega gir støtte, og svare i samme kanal som Grønnis brukte.
Det at Grønis også brukte den kanalen til å trekke tilbake hentydningene om vekt, for så å presisere at grunnen til at Kvisvik ikke var i form var på grunn av skadene i sesongoppkjøringa, det har altså ingenting å si?
Jeg skjønner ihvertfall ikke om svaret til grønis skal skape indre splid i FFK.
jeg tror ikke det til enhver tid bare er Grønnis som skal støttes om det kommer opp flere slike saker.
Det skal som regel to til for å starte en krangel, ja. Men Ramberg var i media og furtet før sesongstart, over hvor fælt alt var med den nye formasjonen, og nå er han i gang igjen - i en sak treneren allerede har beklaget. Det lukter dårlig av sånt. Og det er ikke Grönis som stinker nå, for å si det slik.
Ramberg har spilt under pari i de aller fleste kampene i år, har null mål og en målgivende, og det er plassen hans som ligger tynnest an av de på midten. Kvisvik har også spilt mange dårlige kamper i år, men har ett mål og seks målgivende og preger FFKs offensive spill - når han har dagen.
Jeg tror vi er i ferd med å se slutten på Rambergs klippekort og han vil nok starte på benken i kampen mot LSK, med mindre vi får skader eller om Kvisvik ikke klarer å få opp formen (kondisjonen) litt i sommer.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Etter å ha sett hva Ramberg har sagt både nå og før sesongen så får det meg til å tenke på hva Knut Torbjørn drev med her egentlig...
Har ikke no imot Eggen jr, for han har gjort en god jobb, men lurer på om han har vært for "snill" med spillerne våre.. Synes Grønnhagen har gjort en glimrende jobb og viser seg å ha bein i nesa til å si ifra om ting, i forhold til Eggen som lot tingene gå og gå og gå og gå..
For meg virker det som om at spillerne ikke tåler å bli snakka til og lager ett hel*** ut av det... men men...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av SpaceBob
Hans Erik burde tatt dette i spillermøte, ikke brette seg ut i Dagbladet som en å anna mediahore.
At det blir noe frustrasjon og litt sinne når man er i en prosess som skal "renske" opp stallen er jo bare å forvente.
Hva er forskjellen på at Ramberg og Grønnis går ut på denne måten? Har Grønnis mer rett en Ramberg?
Får håpe denne saken er en storm i et vannglass. For makan til barnehageoppførsel av Ramberg er det jammen godt man ikke opplever for mye av. Man må for svarte forvente at spillere er seriøse når de hever millionlønninger (Kvisvik), og ikke sutrer hvis man får tilsnakk av sjefen.
Nå vet jeg ikke helt om det Fredriksstad Blad skriver er 100% riktig, har en viss følelse på at de vrenger og vrir på sannheten. Men Ramberg burde helt klart gått rett til Grönhagen hvis han mener Grönhagen har vært "ufin". I samme slengen kan jeg godt si/mene at Grönhagen burde holdt hele saken internt i FFK.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Får håpe denne saken er en storm i et vannglass. For makan til barnehageoppførsel av Ramberg er det jammen godt man ikke opplever for mye av. Man må for svarte forvente at spillere er seriøse når de hever millionlønninger (Kvisvik), og ikke sutrer hvis man får tilsnakk av sjefen.
Nå vet jeg ikke helt om det Fredriksstad Blad skriver er 100% riktig, har en viss følelse på at de vrenger og vrir på sannheten. Men Ramberg burde helt klart gått rett til Grönhagen hvis han mener Grönhagen har vært "ufin". I samme slengen kan jeg godt si/mene at Grönhagen burde holdt hele saken internt i FFK.
Enig i at hele saken er intern, men det gjelder også Grønnis sin uttalelser i offentligheten i denne saken. Mangel på mellommenneskelig forståelse produrerer slikt, og ikke bare i denne saken.
Dette hører man fra spillere som har vært profesjonelle i "større" klubber, er det derfra "primadonna" nykkene kommer.
Lurer på om de har tenkt å konkurrere med Anne Kat , Koht dama eller Jon S, som "standup-komikere". Er det det de prøver på er det et OK stunt, elllers bare flaut.
PS mellommenneskelig forståelse er ikke å bare holde kjeft. Føler meg sikker på at Kvisvik har hørt dette om Matchvekta direkte av " Grønis". Mellom menneskelig forståelse er også å kunne godta frihet under ansvar og tåle å bli tilsnakket.
En annen ting så lenge spillere ynder å sola seg i media sitt lys ( Kvisvik elsker jo å eksponere seg sjøl), må en også tåle å høre litt negativt. Ps. synes virkelig ikke uttalelsen om matchvekta var så gal, Grønhagen sa jo bare det alle ser.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Plankekæll
Vel FB videreformidler hva som sto i Dagbladet, så er det noen som forvrenger sannheten må det i tilfelle være dem da....
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
Kanskje vi med dette slipper å se han mer i FFK drakta....
Rettere sagt:
JA, jeg vil ha Kasey!!!
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
I alle store bedrifter begynner det og bli vanlig, og i en bransje som Sport og underholdningsbransjen vil behovet være stort.
Kanskje vi med dette slipper å se han mer i FFK drakta....
Rettere sagt:
JA, jeg vil ha Kasey!!!
Det kan jeg og være enig i, Støttepassning Ramberg har ikke imponert, men det er viktig med intern ro.
Jeg har kjøpt Dagbladet idag og siterer hva Ramberg sier, og legger ut artikkelen her hvis det går bra da??
FFKspiller Hans Erik Ramberg er sterkt kritisk til at trener Anders Grønhagen kalte Raymond Kvisvik feit gjennom mediene.
- Jeg synes det var ufint utsagn av Grønnhagen. Jeg har snakket med Raymond etterpå, og inntrykket jeg sitter igjen med er at han tar det rimelig tungt, sier FFKs midtbanekriger Hans Erik Ramberg til Dagbladet.
Ramberg mener FFK - treneren ikke burde snakket om Kvisviks vekt gjennom mediene, men heller tatt det opp internt i spillergruppa. (litt enig der ja :P)
- Du kan jo tenke deg selv hva som hadde skjedd hvis jeg hadde kalt en kar på gata for det samme - det ville jo vært reneste personangrepet. Det var ikke heldig det utsagnet, nei, og at jeg ikke støtter Grønnhagen her - det skal være sikkert sier Hansi videre til dagbladet.
Så står det videre:
Kvisvik startet på benken mot Odd Grenland. Først litt ut i andre omgang fikk han sjansen til å bevise at han fortsatt holder mål - og Kvisvik var mannen som la pasningen til Ismael Fofana da ivorianeren fikk straffespark i duellen med Odds Per Nilsson. - kanskje kunne Kvisvik levd sunnere (kaste glass i steinhus?), og det har han lyst til selv også. Nå har jo debatten rundt idrett og kosthold pågått en stund, og derfor synes jeg dette var lite gjennomtenkt av en trener forteller Ramberg.
Dagbladet har i tre dager forgjeves forsøkt å komme i kontakt med Kvisvik og Grønhagen uten å lykkes.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion siterer db
- Du kan jo tenke deg selv hva som hadde skjedd hvis jeg hadde kalt en kar på gata for det samme - det ville jo vært reneste personangrepet. Det var ikke heldig det utsagnet, nei, og at jeg ikke støtter Grønnhagen her - det skal være sikkert sier Hansi videre til dagbladet.
Kalt en kar for det samme?
Det jeg har sett er at Grønhagen har svart på et direkte ja/nei spørsmål, og ikke kalt Kvisvik for noe som helst..?
Er det et intervju jeg ikke har fått med meg hvor Grønis kaller Kvisvik for ett eller annet?
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 06 jul 07, 01:38
Endret: 06 jul 07, 01:40
Hvor lenge er det siden Kvisvik selv, og uoppfordret, innrømmet (halvt på spøk, halvt på alvor, tror jeg) at han er feit? Han oppmuntret klanen til å syngen "feiten" til ham, eller noe slikt.
Kvisvik tar nok dette tungt ja.
Forøvrig har jeg hørt Rambergs intervju før sesongstart, og jeg mener man må tolke det intervjuet ganske kreativt for å finne den skjulte kritikken av Grønnis og omleggningen til 4-4-2. Ramberg sa det ville ta litt tid å få et nytt system på skinner, eller noe i den stilen, og det var jo ganske enkelt sant. Grønhagen sa det samme, om enn med litt andre ord. Jeg leste i alle fall ingen skjult kritikk inn i det intervjuet med Ramberg. Men jeg skjønner at det er mulig å tolke det slik, om en svært gjerne vil.
Bare bra at Ramberg av og til svarer på spørsmål fra journalistene. Jeg ser ikke noen grunn til å overtolke alt han sier i jakten på godt skjulte budskap. En bør heller huske at journalister som lever av å skrive ofte er på jakt etter formuleringer og vinklinger som kan indikere konflikt og turbulens og annet som en kan komme tilbake og skrive mer om senere.
Snarere får jeg inntrykk av at enkelte her inne ønsker å bli kvitt Ramberg, og benytter anledninger som dette til å kritisere ham. Det synes jeg blir usaklig.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av SpaceBob
Hva er forskjellen på at Ramberg og Grønnis går ut på denne måten? Har Grønnis mer rett en Ramberg?
Ja, det mener jeg. Treneren er sjefen og har rett/plikt til å uttale seg til media.
Selvfølgelig synd at det blir stilt spørsmål om noe så sensitivt som vekta til Raymond.
På tide synes jeg at raymonds prioriteringer som proff spiller blir sagt noe om.. blir fetere for hvert skadeopphold. Når man hever så gode penger bør magen holdes i sjakk.Det er på en måte endel av det du får betalt for.holde deg i toppform.
Positivt inntrykk av Grønnis så langt jeg. gjør rette valg i henhold til bytter og taktikk og forhåpentligvis spillerkjøp og avganger.
Ramberg er en god spiller og skal spille videre og kjempe ennå hardere for plassen sin. Bare av det gode.
merkelig at raymond furter pga dette. get on with it !!!!
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914