Husk meg
Brukernavn
Passord

Tap igjen for FFK 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 jul 07, 19:18
håper vi ikke rykker ned ass.. ser skummelt ut detta

---------------------------

http://keiko99.net

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 04 jul 07, 11:57
Opprinnelig postet av keiko99
håper vi ikke rykker ned ass.. ser skummelt ut detta
Det var jo en drøm da 2.laget rykket opp. Men hva i h... gjøres. Har vi ikke eget juniorlag som spiller i interkretsserien ? Det hadde vel vært bedre da om Lisleby hadde rykket opp. Der hadde de ihvertfall tatt plassen alvorlig.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 04 jul 07, 13:41
Synes at dette viser holdninga til de spillerne som i egne øyne er gode nok for TL. De eier ikke moral dersom de ikke får vilja si. Yt / vis innsats og kjemp for plass på TL laget.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 04 jul 07, 15:46
Opprinnelig postet av dracula
Synes at dette viser holdninga til de spillerne som i egne øyne er gode nok for TL. De eier ikke moral dersom de ikke får vilja si. Yt / vis innsats og kjemp for plass på TL laget.
Hoås og  Toth?

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 04 jul 07, 15:49
Hele gjengen, omtrent

FFK, i 50 mot toppen.

1947modell

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 07, 18:37
Opprinnelig postet av T.Olsen
Hele gjengen, omtrent
Det er ihvertfall for jævlig det de viser med den lønna de har. Er det en felles demonstrasjon kanskje? Få de til h.... ut, gi dem vekk,lei de ut. En taper ikke så mye hvis de hadde vist at de kjemper for en plass på førstelaget. Etter tap etter tap,setter de seg på benken og skriker etter plass på 1.laget. Begynner nå å forstå hvorfor Grønhagen gjør som han gjør  vedr. laguttaket Skam med nedrykk til 3.div igjen med spill i Trondalen,Selbak,Borgar osv. Ta med de gutta på en kamp der og la de forstå hva som venter dem.

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 07, 19:15
Som sagt skulle minst 8 spillere blitt sendt vekk.

FFK, i 50 mot toppen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 05 jul 07, 07:20

Mener du klubben har råd til å uten videre erstatte 8 spillere med 8 bedre spillere? Ja kanskje hvis du melder deg som sponsor?

Jeg tror mest at reservelaget sliter litt med mentaliteten etter den altfor knusende seieren i åpningskampen. De må ha trodd at de var bedre enn de var etter 7-1 seier. Men nå må det være glemt snart. Det er tid for å innse at de må kjempe for å overleve. 2.divisjon er ingen walk in the park. Og bra er det!

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 05 jul 07, 11:20

Ja, de sliter med mentaliteten. Nettopp det at de i egne øyne er "stjerner" som ikke behøver å bevise at de holder TL-nivå.

Dessverre viser de en mentalitet som kan virke skremmende som som ikke hadde blitt tolerert i andre yrker enn i fotballen. Det virker her som om fotballspillere i Norge er blitt paralellen til Indias "hellige kuer".

Det må være mulig i fotball som i andre yrker å forlange at de yter innsats for lønna.. Dette iallefall så lenge de sjøl hevder å ha samme rettigheter.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 05 jul 07, 13:21
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Mener du klubben har råd til å uten videre erstatte 8 spillere med 8 bedre spillere? Ja kanskje hvis du melder deg som sponsor?

Nei, hvem har snakket om å erstatte de 8 med 8 til? Å sponse har jeg gjort i mange år.

FFK, i 50 mot toppen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 05 jul 07, 23:47

Men da må du forklare meg, T.Olsen, hvordan kan et lag bli bedre av at man fjerner 8 spillere uten å på noen måte erstatte dem? 

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jul 07, 23:51
Men da må du forklare meg, T.Olsen, hvordan kan et lag bli bedre av at man fjerner 8 spillere uten å på noen måte erstatte dem? 

Juniorspillere med utviklingspotensial får spille i stedet.

Har du lest forumets retningslinjer?

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 06 jul 07, 18:03
Enig, og kjøpe inn 1-2 kvalitetsspillere istede for de 8.

FFK, i 50 mot toppen.

1947modell

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 07, 08:25
Opprinnelig postet av Holters

Juniorspillere med utviklingspotensial får spille i stedet.
Det holder ikke det viser det seg. Jeg trodde det var et sted å vise seg fram på.Der skal Drillo ha ros. Han så ihvertfall kampene til 2, laget som den gang var i 3. div.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 10 jul 07, 09:00
Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg trodde det var et sted å vise seg fram på.Der skal Drillo ha ros. Han så ihvertfall kampene til 2, laget som den gang var i 3. div.

Grönhagen er tilstede på kampene til 2.laget, ihvertfall når de spiller på hjemmebane... Så da er det jo et sted å vise seg frem.

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jul 07, 09:33

Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg trodde det var et sted å vise seg fram på.Der skal Drillo ha ros. Han så ihvertfall kampene til 2, laget som den gang var i 3. div.

Grönhagen er tilstede på kampene til 2.laget, ihvertfall når de spiller på hjemmebane... Så da er det jo et sted å vise seg frem.

Vil granske rekruttlagene

Landslagsspillere i én kamp – juniorlag i neste. Nå vil divisjonsforeningen se på eliteserielagenes bruk av spillere i 2. divisjon

REGELENDRING. – Vi håper å få til en regelendring som går på restriksjoner i forhold til hvor mange A-lags spillere de andre lagene til en hver tid får lov til å bruke, eller eventuelt må bruke, sier han til
fotball.smp.no/eliteserien/article85015.ece

Blir spennende å se om dette kan gjøre FFK2 noe bedre.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914