Overgangspekulasjon vedrørende Tarik
Opprinnelig postet av 1947modell
Det ble nevnt at han skulle være klar for en spansk klubb. Er det Getafe fra Madrid ? Har venner på Torrevieja (fredrikstadfolk og faste gjester på La Manga) som har lest dette her om Tarek. Rune, Holter , Keiko eller hvem som helst kan vel komme med litt mer informasjon om disse j... ryktene. På forhånd takk.Tullball Tarik skal heller ikke reise bort fra FFK.
Opprinnelig postet av Tiger
Dere får slutte å spre rykter dere ikke har dekning for.
Pluss å lære at navnet hans er Tarik!
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
FK Hattrick
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelsen til dette spm var at jeg fikk tlf fra Torrevieja. Der er det hundrevis av folk som følger med Aalesund, Start , FFK og resten. Rykter oppstår der som andre steder. Nå har jeg gitt Pålsrød, Roger og de andre FFKère diss opplysnminger jeg var ute etter. Denne tråden kan stenges da vi alle kan skrive Tarek. Kan jo bare opplyse at vi var ca 70 stk og så FFK mot Aalesund på Los Arcos rest., 250 på La Manga, så det følges med.Opprinnelig postet av 1947modell
Det ble nevnt at han skulle være klar for en spansk klubb. Er det Getafe fra Madrid ? Har venner på Torrevieja (fredrikstadfolk og faste gjester på La Manga) som har lest dette her om Tarek. Rune, Holter , Keiko eller hvem som helst kan vel komme med litt mer informasjon om disse j... ryktene. På forhånd takk.Tullball Tarik skal heller ikke reise bort fra FFK.
Opprinnelig postet av 1947modell
Denne tråden kan stenges da vi alle kan skrive Tarek.
Vi kan vel alltids det, men hvorfor skulle vi skrive Tarek - og ikke Tarik?
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Jeg lurte også på den?
Jeg heter Endre, ikke Endrè, eller Erlend eller Andre. Og jeg tror nok forøvrig Tarik liker å hete det han faktisk heter!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
I følge kilder nær Tarik, er det den spanske klubben Osasuna (eller no...) som har vist interesse for han.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
OK. Da er det kanskje noe i det som sydengjengen har oppfatta. Det er jo alltid slik at det prates over en lav sko overalt.Får håpe han blir hjemme ihvertfall ut året for vi trenger gutten.I følge kilder nær Tarik, er det den spanske klubben Osasuna (eller no...) som har vist interesse for han.
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Tarik sett på Gardermoen i går, sammen med en kamerat. Aner ikke hvor han skulle reise - er nok bare en ferietur...
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914