Vuorinen til HJK Helsinki
Opprinnelig postet av keiko99
Det er ikke normalt at en vinner 8-1 i en cup finale
En finale var det ikke. SoVo er ett bunnlag fra 2. division. 4-0 ble det allerede på 25. minuten.
HJK spiller UEFA-cupkval mot luxemburgiske Etzella neste torsdag.
Han er jo i kjempeform
Tipper han blir solgt da.. Håper prisen er veldig høy. Eller at FFK satser på han og han blir god her
---------------------------
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
3 mål på Vourinen idag
HJK Helsinki [5 - 0] MyPa | ||||
6` | [1 - 0] | K. Samura | ||
11` | [2 - 0] | H. Vuorinen | ||
40` | [3 - 0] | H. Vuorinen | ||
53` | [4 - 0] | H. Vuorinen | ||
67` | [5 - 0] | D. Bah |
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Jaha.. Hvor bærer dette hen for Vourinen?
Tydlig at han ikke har trivdes her, for så STOR forskjell er det ikke fra Norsk til Finsk toppfotball..
Uansett morro at han gjør det bra igjen..
Skal ikke se bort ifra at den oppsjonsavtalen er ganske høy heller
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
http://www.iltalehti.fi/nettitvpopup.shtml?26248500
Opprinnelig postet av Husgutt
Flight.... Vel, det du skrev over er vel ikke det verste du har skrevet, men at finsk serie er bedre enn det norske, det tror jeg du har fått med deg mens du sov eller noe... Det stemmer ihvertfall ikke..
Og det vet du basert på hva?
RednWhite
Tillit + Passe inn i spillestilen = Mål
Mistillit + ikke passe inn i spillestilen = ikke mål
Spørsmål?
Tidligere landslagstreneren Antti Muurinen blir HJKs ny trener neste år og jeg tror ikke at Hermanni fortsetter her.
Opprinnelig postet av Pk
Finsk toppserie bør i alle fall holde et bedre nivå enn norsk andredivisjon. De kampene jeg har sett Vuorinen for 2. laget i andredivisjon har han stort sett vært veldig dårlig...
Jeg har aldri hørt noen mene at finsk seriefotball holder et høyt nivå, tvert i mot. Men vi har vel ikke så mye å skryte her hjemme heller.
Vourinen var høflig og sa at norsk 2. divisjon holdt et overraskende høyt nivå. Det sier kanskje mest om hva han forventet av norsk fotball, altså ikke særlig mye. Og det var kanskje med rette.
For å blande to diskusjoner litt her: Hadde Vourinen gått tli Brann i fjor høst så tror jeg sjansen hadde vært mye større for masse finsk målsisu. Hadde Helstad spilt for FFK i år tror jeg ikke han hadde blitt toppscorer. Kanskje toppscorer i FFK, men ikke i TL.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
For å blande to diskusjoner litt her: Hadde Vourinen gått tli Brann i fjor høst så tror jeg sjansen hadde vært mye større for masse finsk målsisu. Hadde Helstad spilt for FFK i år tror jeg ikke han hadde blitt toppscorer. Kanskje toppscorer i FFK, men ikke i TL.
Vil følge opp avsporingen med å si at du har et poeng her. Ofte sies det at et lag er i toppen fordi de har en målscorer. Jeg tror like ofte at en spiller scorer mye fordi han er på et topplag. Mange av f.eks Helstads mål scores fra innenfor 5-meter med mange medspillere innenfor 16-meter. Det sier noe om at målene kommer etter et stort offensivt trykk.
Beklager avsporingen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av HotDream
Du har nok rett kanogvetalt, derfor er Kvalheim i Notodden unik som scorer 20 for et bunnlag.
Jeg skrev ikke at det alltid er slik, men tok i og skrev at det like ofte (altså 50/50) er slik.
Skal egentlig ikke klage på at andre kverulerer når jeg er flink til det selv.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914