Agim til Sparta?
Sparta har spurt FFK om en konkret spiller.
I følge SA er de ute etter en back og da fortrinnsvis en vensteback, de mener at det enten er Agim, eller Mikka som er på vei til Sparta. Siden Sparta ikke har så mye penger, må FFK være villig til å beholde deler av lønnsforpliktelsene.
Jeg tipper Sparta går for Agim, siden han er den spilleren som tjener minst av de to spillerne.
Hva tror dere andre?
---------------------------
Opprinnelig postet av Pk
Det hadde jo vært å håpe på at det var Tamas da...
Han er jo historie i FFK om noen dager, siden kontrakten hans går ut i juli, så han kan vi glemme.
Jeg vil tippe at det er Miikka det er snakk om. Sparta har vært interessert i han over lengre tid. Håper i grunn at han ikke forsvinner. Mest på grunn av at han kan brukes som backup stort sett overalt. Alternativt kan det vel også være Anders Stadheim det er snakk om?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Isåfall håper jeg at FFK signerer en lengre kontrakt med Halvorsen, for så å låne ham ut til Sparta resten av sesongen for at han skal få litt erfaring.
Vi har ingen backer å unnvære dessverre. Vi trenger alle vi har (siden det ikke er så mange).
Jeg håper uansett ikke at FFK slipper lovende juniorer til Sparta, så sant det ikke er på lån.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Ser ingen grunn til at vi burde håpe engang at det var Tamas. Kontrakta han går ut om et par uker, så det er ikke nødvendig for Sparta å snakke med FFK engang. Tror ikke det er snakk om Agim heller. Agim har aldri spilt på venstreback. Han er primørt midtstopper, men har spilt hele to kamper som høyreback. Sparta har vel greit med midtstoppere, og hvis han ikke blir førstevalg der, så ser jeg ingen grunn til at det skal hente han. Da har han bedre av å bli her
Jeg vil tippe at det er Miikka det er snakk om. Sparta har vært interessert i han over lengre tid. Håper i grunn at han ikke forsvinner. Mest på grunn av at han kan brukes som backup stort sett overalt. Alternativt kan det vel også være Anders Stadheim det er snakk om?
Har ikke lagt han for hat, bare prøvde å forsvare meg i en annen tråd om han, synes bare ikke han er så god som enklete mener her inne, han overbeviste vel heller ikke i G-19 landskampen på Fredrikstad Stadion tidligere i år heller, men nok om det.
Jeg kjenner en som har tilknytning til Sparta, som er opptatt av å få Agim ditt, ikke bare for Spartas sin del, men for Agim sin del også, slik at han får spilt kamper, noe det sikkert blir lite av med for a-laget til FFK i høst, siden de har forsterket med Johan og at Trond Erik kommer tilbake.
En leieavtale hadde vel vært fint for begge parter?
Tviler på at det er Anders, siden det er kun i forsvaret Sparta vil forsterke.
Hadde vært veldig fint å få han på utlån til Sparta HVIS han fikk spilletid, men at de henter han som venstreback har jeg veldig liten tro på.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Hehe... Den er grei Patrioten. Unødvendig kommentar av meg for øvrig. Trodde jeg klarte å redigere den bort før du så den, men jeg ber om unnskyldning for den :-)
Hadde vært veldig fint å få han på utlån til Sparta HVIS han fikk spilletid, men at de henter han som venstreback har jeg veldig liten tro på.
, det går bra, jeg er Lucky Luke jeg vettu.
Opprinnelig postet av keiko99
hva med å låne ut Christian Halvorsen da ?
Opprinnelig postet av Costanza
Halvorsen er vel langtidsskadet.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Hvis FFK selger/låner ut Agim til Sparta må det være noe alvorlig galt her.. Hvertfall hvis de selger ham! Her har vi et stort talent, og så skal vi la ham gå til Sparta?? Tror kanskje at Agim kan være like god som denne Sjöberg, hvertfall hvis han har vært skadet en stund.. Vi vet jo dessuten ikke hva vi får av ham.. Kanskje dette er et nytt bomkjøp?
Dessuten kan det være greit å ha en viss bredde i forsvarsfireren. Skulle en bli skadet eller prestere dårlig over et par kamper, har vi spillere til å steppe inn. Hadde vi hatt det før sesongen, hadde jo kanskje Vidar Martinsen sluppet å belaste kneet sitt så mye som han måtte.
Tror nok heller det kanskje er snakk om Prytz her?? Han har jo fått lite tilitt i det siste.. Og når vi har Bertelsen tilbake, tror jeg det blir vanskelig for vår svenske venstreback med det fantastiske skuddbenet. Heller Prytz enn Multaharju. Multaharju er en potet jeg tror vi vil ha mer bruk for.
Men uansett, fordelen vi vil ha med Prytz som backup for Bertelsen er jo at hvis han spiller seg opp på et høyere nivå, vil vi kunne dra bruk av ham. Fordi han er motsetningen til Trond Erik, vil det kunne bli mulig å bruke forskjellige spillertyper til forskjellige lag. Vi kan da velge mellom fart og offensive bidrag(hos Trond Erik), og posisjoneringsevne og pasninger fra Prytz.Nå har jo ikke Prytz fått vist dette, men han er veldig god til å posisjonere seg, pluss at han har en strøken pasningsfot.
Selg unna/ lån ut Prytz, Stadheim, Vuorinen og Toth! La Shabani bli! Om et par år vil vi kunne selge ham for masse penger!
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Patrioten
Har snakket med han i Sparta, de vil vist ha Mikka, ikke Agim
Da får de i såfall en bra spiller. Han holder Adecco-nivå og vel så det. Hadde greit seg fint i Moss også han.
Han er kanskje ikke god nok for føstelaget, men er utrolig anvendelig ved skader og kan brukes på mange plasser på banen, samt at han alltid gir 110% innsats.
Vi trenger i mine øyne en slik spiller i stallen.
Svaberget for alltid!
Det er også noe alvorlig galt om de selger Agim til Sparta, de bør ikke tenke på det en gang.
FFK, i 50 mot toppen.
Tror samtidig at det skal veldig mye til for at Agim skal bli solgt, så det bør vi heller ikke tenke på,..
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914