Bertelsen får nytt tilbud
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Vi ønsker oss mest mulig for han om vi skal selge han..
ÅHH? jeg trudde det var omvendt
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
han forsvinner nok i løpet av året tenker jeg. så får vi inn en fra utlandet igjen. mange klager på at de norske klubbene ikke har noen lokale spillere på laget. jeg vil heller si at vi omtrent ikke har norske spillere igjen. hehe. noe bør gjøres med det snart.
en mulighet er å kjøpe. det er dyrt.
en annen mulighet er å få tak i unge talenter som ikke er oppdaget enda. men for at de vil komme til junior stallen våres må vi bevise for dem at de unge blir satset på.
se på lyn. er en attraktiv klubb for gode unge spillere. der ser de at de satser på spillere fra junior stallen. mener at alle lag i norge bør bli flinkere på dette området. la 3-4 junior spillere spille 300-400 min i løpet av en sesong. slår de til så kan de brukes enda mer.
Opprinnelig postet av scheien
han forsvinner nok i løpet av året tenker jeg. så får vi inn en fra utlandet igjen. mange klager på at de norske klubbene ikke har noen lokale spillere på laget. jeg vil heller si at vi omtrent ikke har norske spillere igjen. hehe. noe bør gjøres med det snart.
en mulighet er å kjøpe. det er dyrt.
en annen mulighet er å få tak i unge talenter som ikke er oppdaget enda. men for at de vil komme til junior stallen våres må vi bevise for dem at de unge blir satset på.
se på lyn. er en attraktiv klubb for gode unge spillere. der ser de at de satser på spillere fra junior stallen. mener at alle lag i norge bør bli flinkere på dette området. la 3-4 junior spillere spille 300-400 min i løpet av en sesong. slår de til så kan de brukes enda mer.
Nå kan du egentlig ikke sammenligne oss eller særlig mange andre klubber med Lyn, de har jo nærmest et samlebånd av talenter fra NTG å velge fra! Dersom junoriene i andre klubber hadde holdt det nivået Lyn sine gjør hadde de også fått spille, det handler ikke alltid om vilje til å satse på de unge, ofte er det kvaliteten på talentene det står på.
Opprinnelig postet av Guillermo
Bertie blir i FFK han!
Ja får håpe det han er jo drit god
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
- Noen syns det er ILLE
- Andre syns det er BRA
- Men, jeg
Opprinnelig postet av FFK Fan
Opprinnelig postet av Guillermo
Bertie blir i FFK han!
Ja får håpe det han er jo drit god
VAR dritgod ja. ER er vel å ta hardt i.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
VAR dritgod ja. ER er vel å ta hardt i.
Optimist som alltid.
Har du lest forumets retningslinjer?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av scheien
jeg snakker om at hvis de viser at klubben satser på unge talenter. så er det kanskje lettere for oss at flere unge talenter vil komme til oss. fordi da ser de at det er mulig å komme med på laget. da hadde vi fått flere gode talenter hit som vi kunne satset videre på. men det kan jo hende jeg tar feil.
Sier ikke at du tar feil, bare at Lyn er et dårlig eksempel.
Men det er litt sånn høna og egget dette her, fordi jeg synes ikke det kan forsvares å bruke unge spillere bare fordi de er unge, de må også være gode nok, men samtidig er det viktig å vise at vi er villige til å bruke unge spillere for å tiltrekke oss de som er gode nok.
..men back on topic: jeg er stygt redd for at Bertie går på bosman til Viking etter neste sesong, og har vi lyst til å unngå det bør vi enten tilby han en forbedret langtidskontrakt nå eller.. vel, dere vet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914