Ny spiller til FFK?
Rutinerad Elfsborgsback nära Fredrikstad
Svenskkolonin i Fredrikstad är på väg att bli större. Elfsborgs förre lagkapten Johan Sjöberg är nämligen nära en utlåning till Anders Grönhagens Fredrikstad i norska Tippeligan.
- Jag har varit i kontakt med dem och det känns i allra högsta grad intressant, säger Johan Sjöberg till www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm
Opprinnelig postet av Guillermo
Spennende ..
Han takket nei til IFK Gøteborg tidligere i år, men sier muligens ja til FFK.
Men, utifra saken vurderer FFK tre-fire navn.
Fra "Svenska fans":
Johan Sjöberg
Längd: 185 cm Vikt: 80 kg Född: 80-11-14 Moderklubb: Mariedals IK Även spelat i: Styrkor En av allsvenskans bästa spelare defensivt. Brytningssäker som få, bra markeringsspelare och oerhört svår att komma förbi i 1-mot-1-situationer. Pådrivare. Svagheter Behöver bli säkrare i passningsspelet, framför allt med vänsterfoten. Skadebenägen. Saknar spelrutin. |
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av Oslo
Fra "Svenska fans":
Johan Sjöberg
Längd: 185 cm
Vikt: 80 kg
Född: 80-11-14
Moderklubb: Mariedals IK
Även spelat i:
Styrkor
En av allsvenskans bästa spelare defensivt. Brytningssäker som få, bra markeringsspelare och oerhört svår att komma förbi i 1-mot-1-situationer. Pådrivare.
Svagheter
Behöver bli säkrare i passningsspelet, framför allt med vänsterfoten. Skadebenägen. Saknar spelrutin.
Johan Sjöberg nobbar Blåvitt för Elfsborg
- Det visar sig om jag gjorde rätt, säger han till Borås Tidning.
Fra "Svenska fans":
Johan Sjöberg
Även spelat i:
Styrkor
En av allsvenskans bästa spelare defensivt. Brytningssäker som få, bra markeringsspelare och oerhört svår att komma förbi i 1-mot-1-situationer. Pådrivare.
Svagheter
Behöver bli säkrare i passningsspelet, framför allt med vänsterfoten. Skadebenägen. Saknar spelrutin.
Oerhört svår att komma förbi i 1-mot-1-situationer!
VIL HA!
Norgesmester - to på rad?
Opprinnelig postet av DrDRE
Fra "Svenska fans":
Johan Sjöberg
Även spelat i:
Styrkor
Svagheter
Behöver bli säkrare i passningsspelet, framför allt med vänsterfoten. Skadebenägen. Saknar spelrutin.Oerhört svår att komma förbi i 1-mot-1-situationer!
VIL HA!
Pål Andrè oerhørt lett att komma förbi, hi,hi.
En forsrsterkning til...går vel rett inn på laget hvis han kommer.
Rekker vel ikke Odd-kampen? he..he..
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
bør gå rett inn på laget :D
hadde vært moro å se han mot ODD allerede på søndag :D om han kommer så klart!
Opprinnelig postet av Guillermo
bør gå rett inn på laget :D
hadde vært moro å se han mot ODD allerede på søndag :D om han kommer så klart!
Jeg har hørt rykter om at han blir klar i løpet av dagen.
Jeg håper det blir en låneavtale ala den vi har med Martyn, altså en sum for å låne, deretter en opsjon med fastsatt sum for å kjøpe.
Frister nok med e-cup spill for mange,...og vi ligger ikke under nedrykkstreken før sommer`n
Neste blir MA da eller?
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Det er klart at vi må hente enda en som er skade forfulgt. Denne backen her å den derre Absom eller hva han heter kommer nok til å sitte sammen på tribunen med vært sitt gipsede ben.
Jippi.
Opprinnelig postet av rødforalltid
Det er klart at vi må hente enda en som er skade forfulgt. Denne backen her å den derre Absom eller hva han heter kommer nok til å sitte sammen på tribunen med vært sitt gipsede ben.
Jippi.
Så utrolig positiv du var da!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jippi.
Er det rart han reagerer da. Jeg gjør det jeg også. Skal faderimeg drasse inn bare skadeutsatte spillere, jeg spør meg hvorfor de kun ser etter slike spillere ?? Barsom har vært ute i lengre tid, denne spilleren her det samme, VM var det før han kom hit. Hva i tusan er det de driver med ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jippi.
Er det rart han reagerer da. Jeg gjør det jeg også. Skal faderimeg drasse inn bare skadeutsatte spillere, jeg spør meg hvorfor de kun ser etter slike spillere ?? Barsom har vært ute i lengre tid, denne spilleren her det samme, VM var det før han kom hit. Hva i tusan er det de driver med ??
Skal vel ikke dømme en spiller bare på grunnlag av at han har vært skada da... Akkurat som Bertelsen skulle vært et helt uaktuelt kjøpsobjekt for andre klubber bare fordi han har vært skada... Lite gjennomtenkt Rune Haugen! Så du vil vel kvitte deg med Bertelsen du da... for han har jo vært skada... Tipper denne karen blir en REAL forsterkning på dagens lag. (hvis han kommer)
Skal vel ikke dømme en spiller bare på grunnlag av at han har vært skada da... Akkurat som Bertelsen skulle vært et helt uaktuelt kjøpsobjekt for andre klubber bare fordi han har vært skada... Lite gjennomtenkt Rune Haugen! Så du vil vel kvitte deg med Bertelsen du da... for han har jo vært skada... Tipper denne karen blir en REAL forsterkning på dagens lag. (hvis han kommer)
Kvitte meg med Bertie ?? Snu det heller på hodet da. Hvis Bertie hadde vært i en annen klubb, og vært skada på denne måten, så hadde jeg sagt nei takk ja. Og hva vet du om Bertie kommer tilbake i bra slag igjen ?? For meg er han et usikkert kort nå.
Kvitte meg med Bertie ?? Snu det heller på hodet da. Hvis Bertie hadde vært i en annen klubb, og vært skada på denne måten, så hadde jeg sagt nei takk ja. Og hva vet du om Bertie kommer tilbake i bra slag igjen ?? For meg er han et usikkert kort nå.
Ja da har sikkert du mer greier på det enn folk i Viking, for de er ivrige etter å skaffe seg Bertie!! Velger heller å se litt lysere på der jeg! Håper og tror at denne svensken kan løfte laget videre oppover tabellen! Blir vikelig dårlig av sånne folk som alltid skal dra ting ned til absolitt svartmaling... Livet må være tungt for sånne mennesker?!
Blir vikelig dårlig av sånne folk som alltid skal dra ting ned til absolitt svartmaling... Livet må være tungt for sånne mennesker?!
Ærlig talt så skjønner jeg deg ikke her dø. Kom med riktig type spillere etter min smak så er jeg positiv som bare det jeg.
Jippi.
Du har glemt Rami, Rune, selv om han er frisk nå.
Lyser bare noen røde lamper når jeg hører han har vært skadet sinnsykt lenge, men siden det er snakk om lån så regner jeg med han er klar for å spille ... eller...
Opprinnelig postet av bjorn
Er han eventuelt klar for spill umiddelbart eller snakker vi lang opptreningsperiode osv ?
Lyser bare noen røde lamper når jeg hører han har vært skadet sinnsykt lenge, men siden det er snakk om lån så regner jeg med han er klar for å spille ... eller...
Det var i fjor han var skadet. Han er kampklar nå. Uansett må han selvfølgelig bestå en medisinsk test før han eventuelt skriver under.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av bjorn
Er han eventuelt klar for spill umiddelbart eller snakker vi lang opptreningsperiode osv ?
Det var i fjor han var skadet. Han er kampklar nå. Uansett må han selvfølgelig bestå en medisinsk test før han eventuelt skriver under.
Han har nok gjennomført den i dag
Opprinnelig postet av Solheim
er han ikke her bare for å se FFK da? (og litt til)
Han har nok skrevet under og bestått legesjekken og er klar for FFK.
Det tror i hvertfall jeg.
Blir nok bunnstrid i år også...makan til dålig spill.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Høres bra ut han her! Tipper han kommer. kan væra den mannen vi trenger!
I tillegg har vi Bertelsen og Christian Berg spilleklare til høsten.
Det betyr vel at vi får vekk sinkene Pål Andrè, Ander Prytz og utsvisningsgutten Shabani, kan ikke vinne med de spillerne.
Det betyr jo nesten et nytt forsvar til høsten.
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av ffkmufc
Høres bra ut han her! Tipper han kommer. kan væra den mannen vi trenger!I tillegg har vi Bertelsen og Christian Berg spilleklare til høsten.
Det betyr vel at vi får vekk sinkene Pål Andrè, Ander Prytz og utsvisningsgutten Shabani, kan ikke vinne med de spillerne.
Det betyr jo nesten et nytt forsvar til høsten.
Slutt å klage på Shabani da din amatør. Han er 19 år og har muligens litt punch.
La gutten få kjangsen. Han er et kjempe talent
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914