Agim Shabani: Tre røde kort på fire dager
Greit nok at han ikke bør gjøres til syndebukk, men han blir det automatisk.. Hadde han ikke pådratt seg rødt kort i de to andre kampene (DENNE UKA!!!!!), så hadde ikke det vært den store diskusjonen..
Håpløst av Shabani, håper han sitter i skammekroken!!!!!
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
gjøk!
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Jeg leste at Jon Midtun Lie også har fått 2 røde kort på 4 dager, så da var det flaks at Agim fikk rødt i dag, ellers hadde han vært alene om 2 røde kort på kort tid!
gjøk!
Han var heldig der. Tre røde - fire kamper, er det mulig? Ja, for Shabani er det mulig
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Herregud, nå får dere skjerpe dere litt her da..
Det røde kortet i Drammen var ikke rødt. Det i 2.lagskampen skal jeg ikke si noe om. Og det i dag var dumt gjort.. Men allikevel, det første kommer etter balltap på midten.. Og da har han ikke så mange andre valg enn å stoppe spilleren. Noen vil kanskje se på det som rutinert? Det andre så jeg ikke, så jeg vil ikke uttale meg om det.
Men uansett, han er ung. Han er sikkert ikke dum, og vet at sjansene han får, må han bruke godt. Spesielt nå som det kanskje skal hentes inn forsterkninger og når Pål Andrè ikke har prestert optimalt. Da er det ikke rart at han er hissig og vil vise seg fram..
Stå på Agim! Du kommer til å bli landslagsstopper om noen år! Glem nå dette, og se framover. Håper også at han kan få litt mer støtte her på forumet, han er tross alt ung. Tror ikke det er bare bare og spille foran flere tusen mennesker.. Han vet selv at dette var dumt gjort, og tar det nok til seg!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Får ikke lagt hodet hans på hoggestabben, etter sånn hodeløs opptreden:_) Det er veldig viktig å backe opp gutten nå, både supportere og hele laget. Shabani er nok fullstendig klar over hva han har gjort feil, får bare håpe han kommer styrket ut av det. Ser man positivt på det, kan man vel kalle det "i overkant oppofrende innsats" :-)
Stå på Shabani!!!!!!!!!!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Lemmy
Herregud, nå får dere skjerpe dere litt her da..
Det røde kortet i Drammen var ikke rødt. Det i 2.lagskampen skal jeg ikke si noe om. Og det i dag var dumt gjort.. Men allikevel, det første kommer etter balltap på midten.. Og da har han ikke så mange andre valg enn å stoppe spilleren. Noen vil kanskje se på det som rutinert? Det andre så jeg ikke, så jeg vil ikke uttale meg om det.
Men uansett, han er ung. Han er sikkert ikke dum, og vet at sjansene han får, må han bruke godt. Spesielt nå som det kanskje skal hentes inn forsterkninger og når Pål Andrè ikke har prestert optimalt. Da er det ikke rart at han er hissig og vil vise seg fram..
Stå på Agim! Du kommer til å bli landslagsstopper om noen år! Glem nå dette, og se framover. Håper også at han kan få litt mer støtte her på forumet, han er tross alt ung. Tror ikke det er bare bare og spille foran flere tusen mennesker.. Han vet selv at dette var dumt gjort, og tar det nok til seg!
Landslagstopper er vel ikke sikkert, men han har det sikkert ikke spes. bra med seg selv nå og går nok i tenkeboksen pluss påpakk fra trenerne. Han kommer tilbake igjen....da med mer kontroll
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av RuneT
Nei, det blir bra når hockeysesongen starter igjen vel, acromion! Der er det bare artig med sånne taklinger..hehe
ER redd det blir en mager sesong i Stjernehallen, men støtte opp skal jeg nå alikevell. Kult om plankehaugen hadde gjort det også.
De vil nok trenge det.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
http://youtube.com/watch?v=7nN1ztwY2Ik
Fant noen røde kort på youtube.com ...
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Er enig med Lemmy.
Så langt jeg kan se viser Shabani masser av tæl. Erfaringer har aldri kommet gratis.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914