Husk meg
Brukernavn
Passord

Ciaran Martyn definitivt ferdig i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 25 jun 07, 13:46

Kasey Wehrmann får trøye nummer 7.

Da er vel Martyn på vei hjem igjen? Ikke noen bombe, men litt rart at ingen har skrevet mer om det.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jun 07, 13:50
Det har vel mer eller mindre vært klart noen uker selv om det ikke har vært offentliggjort...

Men det kan nok hende vi får se ham fra start mot Odd dersom NFF velger å straffe Bjørkøy for uttalelsene om dommeren i går. Men uansett hva han eventuelt presterer der, så har han overhodet ikke forsvart overgangssummen som er satt på hans hode. At han ikke engang har vært på banen i de tre siste kampene sier jo alt. Det er nok en stund siden FFK har bestemt seg her.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 25 jun 07, 14:45
LSK lar han gå ETTER neste Tippeliga runde, altså ingen mulighet for å se kasey mot Odd-Grenland, desverre.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 jun 07, 15:01
Var vel ingen bombe at Martyn ikke ble noen hit i FFK, det ymtet jeg frempå allerede før han var hundre prosent klar, selv om enkelte på død og liv skulle ha meg til å tro at dette virket som en kjempesignering...

Viste noen lovende takter i de første kampene, og har vel i og for seg vært en nyttig spiller å ha og som kanskje er den som har pushet Ramberg til å ha en stigende formkurve. Men valget var vel enkelt for FFK, vi får Kasey Wehrman, en spiller som har mange nivå over Martyn og som koster mindre.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 jun 07, 17:24

Opprinnelig postet av FFK1903
Var vel ingen bombe at Martyn ikke ble noen hit i FFK, det ymtet jeg frempå allerede før han var hundre prosent klar, selv om enkelte på død og liv skulle ha meg til å tro at dette virket som en kjempesignering...

Jadaa.. så tok jeg grundig feil da! .

Han var god i ett par kamper da...

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 jun 07, 17:29

Opprinnelig postet av Fjedjik
LSK lar han gå ETTER neste Tippeliga runde, altså ingen mulighet for å se kasey mot Odd-Grenland, desverre.

Hvor står det?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 jun 07, 18:51
patrioten. jeg har selv hørt at kasey først er klar etter odd kampen

http://keiko99.net

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 26 jun 07, 20:19
Kasey er klar 2 juli ja. Og Martyn drar nok helt sikkert hjem

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 26 jun 07, 21:34

Å? Var det ikke sånn at han kanskje skulle bli i LSK ut året, for så og gå til FFK etter serieslutt?

Isåfall bør vi beholde Martyn. Ellers syns jeg det er dumt og ha ham på lønningslisten, når han mest sannsynlig ikke vil få noe spilletid. Men, som det ble nevnt tidligere her; får Bjørkøy karantene mot Odd håper jeg Martyn starter.

Ciaran har jo hatt noen fine initativ, og spilte veldig bra en hjemmekamp mot Viking eller noe.. Men når Ramberg begynner å finne formen, samt at vi får Kasey, er han vel overflødig.

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914