Vi trenger Multaharju!
Løper og jobber. Gjør alltid en ærlig innsats. Kan brukes på omtrent alle posisjoner på banen. Fint å ha noen sånne i tilfelle skader. Alle tiders finne, han har kommet seg, og jeg håper han starter mot godset. Kjekt å ha backup på flere plasser i samme mann. Har kommet seg utover vinteren og har jobbet seg opp.
Dere kan være enige eller uenige med meg, men JEG synes at vi bør beholde Multa så lenge som mulig
---------------------------
Vuorinen på topp!!
Støttes!
syns multe har spilt bra når han får sjansen
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg er imponert over gutten. Føre sessongen startet ble han fortalt at fremtiden hans er mørk, men gutten ville ikke dette og kjempet seg inn. Ja til og med uten å syte. Bør ta vare på han ja. han vil nok kjempe seg inn på laget selv om det blir tøffere og tøffere, men sånn er fotballen
Enig der keiko ;o) for en gangs skyld :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Multaharju har vært god relativt sett til forventingene, men at FFK bør beholde ham så lenge som mulig, er jeg skeptisk til. Han er ikke en spiller som hever laget, men en typisk potetspiller som kan gjøre en grei innsatts både her og der. Og slike spillere trenger man.
Men absolutt positivt overrasket over Multaharju så langt i sesongen. Det skal han ha!
Har du lest forumets retningslinjer?
Vi bør beholde han, men selvfølgelig ikke for enhver pris. Det får være måte på. Uansett har han spilt seg opp. Spennende å se hva han spiller mot godset. Ving, back eller benk
Vuorinen på topp!!
Er det noen som et hvor gammel han er? Trodde han var 24, så hørte heg rykter om at han var rundt 30.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Er det noen som et hvor gammel han er? Trodde han var 24, så hørte heg rykter om at han var rundt 30.
Fyller 30 i høst, enkelt å finne ut ved å trykke på spillerstallen i menyen til venstre ;)
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Lex
Fyller 30 i høst, enkelt å finne ut ved å trykke på spillerstallen i menyen til venstre ;)
Såpass vanskelig var det jaHe he
Han er grei å ha i backup, men ikke faen om jeg er fornøyd med han som back. der er han skikkelig ute og sykler.
Som ving er han ok.
Heia FFK
Vuorinen på topp!!
Opprinnelig postet av Erikk
Er enig med deg, men grunnen til at jeg skrev det er et hjertesukk. .Jeg har kommet med mange hjetesukk antående Vuorinen. Han ser slett ikke ut som er proff fotballspiller. Heller en som spiller i et metalband eller lignende. Han hadde vært en favoritt blant folket hvis han hadde slått til. Derfor håper jeg også at Heavy vil ta en Mule eller Gardar. Han putta jo for noen uker siden mot SFK2. Men han er IKKE ving, derfor bør han absolutt ikke spille det i 2.lagskampene. Han har begynt som midtspiss nå i dem siste kampene...
Vuorinen på topp!!
heia heia...
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Løper og jobber. Gjør alltid en ærlig innsats. Kan brukes på omtrent alle posisjoner på banen. Fint å ha noen sånne i tilfelle skader. Alle tiders finne, han har kommet seg, og jeg håper han starter mot godset. Kjekt å ha backup på flere plasser i samme mann. Har kommet seg utover vinteren og har jobbet seg opp.
Dere kan være enige eller uenige med meg, men JEG synes at vi bør beholde Multa så lenge som mulig
Helt enig, Av de som spilte mot Nybersund i dag, så er det bare ham som får godkjent av meg. Virker som han har en motiverende effekt på sine lagkammerater. FFK hevet som lag betraktelig etter at han kom inn
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Arbeidsjern, men svak teknisk og innlegg som skjelden har adresse. Mao beskrivelsen på en god Adecco-liga spiller.
Dessverre er ikke FFK bedre enn at de trenger han med seg videre iallefall 1 år.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914