Husk meg
Brukernavn
Passord

Konkret bud på Shaaban

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 22 jun 07, 08:02

Bud på Shaaban

FFK har fått et konkret tilbud på Rami Shaaban, men det var altfor lavt til å vurderes.

–Det var en klubb i Mellom-Europa som kom med et konkret bud. Det var altfor dårlig til å selge en så verdifull spiller, understreker direktør Morgan Andersen til www.demokraten.no/lokalsport/article2838878.ece

Er det noen som vet hvilken klubb det kan være?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 07, 14:03

-Det var en absolutt en klubb jeg kunne kunne tenkt meg å spille for dersom vi hadde blitt enige om de personlige betingelsene også.

Jeg kom gratis til Fredrikstad, og ble da lovet at de ikke skulle stikke kjepper i hjulene for meg dersom det skulle åpne seg større  muligheter, sier Shaaban til Dagbladet.

Uti i fra dette, synes jeg han virker snurt på FFK?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 jun 07, 14:24
Opprinnelig postet av Patrioten

-Det var en absolutt en klubb jeg kunne kunne tenkt meg å spille for dersom vi hadde blitt enige om de personlige betingelsene også.

Jeg kom gratis til Fredrikstad, og ble da lovet at de ikke skulle stikke kjepper i hjulene for meg dersom det skulle åpne seg større  muligheter, sier Shaaban til Dagbladet.

Tilbudet må stå i stil også da. Han forventer vel ikke at han skal gå tilnærmet " gratis " når han er under kontrakt ??

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 23 jun 07, 14:28

Nå vet jo heller ikke vi hva budet var. Det bør ihvertfall ligge mellom 6-9 mill, visst FFK i det hele tatt skal vurdere det.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 23 jun 07, 14:49

Uansett om Shaaban går, så tror jeg ikke det er noen krise fordet. Vi har to gode keepere i Staw og Bråthen som er klare til å steppe inn.

Det største savnet vil kanskje være at han er utrolig profesjonell, og da mener jeg ikke på det talentmessige. Han er tidlig ute og kritiserer klubben hvis han vil ha noen endringer, og er alltid først ute og varmer opp. Vi trenger en sånn spiller, en som tør og si i fra!

Kanskje er det mest riktig og selge ham nå, ettersom sesongen ikke har startet i de andre landene. Man får som regel bedre bud før sesongen, enn i pausen. Dessuten tror jeg ikke prisen vil stige noe i vinter eller neste sommer.

Men skal han selges, så håper jeg det skjer fort. Det er greit å ha avklaring, samt at vi vil ha penger til å se oss om etter en kvalitetsspiller. Han bør jo evt. ikke da kjøpes i siste liten..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 07, 15:12
Opprinnelig postet av Lemmy

Uansett om Shaaban går, så tror jeg ikke det er noen krise fordet. Vi har to gode keepere i Staw og Bråthen som er klare til å steppe inn.

Det største savnet vil kanskje være at han er utrolig profesjonell, og da mener jeg ikke på det talentmessige. Han er tidlig ute og kritiserer klubben hvis han vil ha noen endringer, og er alltid først ute og varmer opp. Vi trenger en sånn spiller, en som tør og si i fra!

Kanskje er det mest riktig og selge ham nå, ettersom sesongen ikke har startet i de andre landene. Man får som regel bedre bud før sesongen, enn i pausen. Dessuten tror jeg ikke prisen vil stige noe i vinter eller neste sommer.

Men skal han selges, så håper jeg det skjer fort. Det er greit å ha avklaring, samt at vi vil ha penger til å se oss om etter en kvalitetsspiller. Han bør jo evt. ikke da kjøpes i siste liten..

Mener du virkelig at Lasse Staw er like bra som Rami?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 jun 07, 15:21
Opprinnelig postet av rødforalltid

Nå vet jo heller ikke vi hva budet var. Det bør ihvertfall ligge mellom 6-9 mill, visst FFK i det hele tatt skal vurdere det.

–Det var en klubb i Mellom-Europa som kom med et konkret bud. Det var altfor dårlig til å selge en så verdifull spiller, understreker direktør Morgan Andersen.

Greit at summen ikke er ute, men budet var for dårlig, og det må Rami akseptere.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 23 jun 07, 15:23
Opprinnelig postet av Patrioten

han er alltid klar for å bli solgt når han intervjues..kjenner jeg fotballspillere rett er ofte større muligheter ensbetydende med mer penger

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 23 jun 07, 15:54
Hvis Rami blir solgt innen kort tid, og Bråthen kanskje er ute med skade i lang tid, tror jeg pengene av et event. salg blir investert i en ny keeper. Staw er bra, men han er ung og mangler erfaring på tippeliganivå, men vil absolutt være en bra keeper for oss i fremtiden!

Kan vi ikke kjøpe Jarstein da? Han sliter jo med Odd i bunnen av tabellen og er stadig på landslaget. Jerry Knutsson vil klare å roe ned temperamentet hans slik at han får en balanse på det og blir en klassekeeper!

FFK for alltid!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 07, 16:03

Opprinnelig postet av RuneT
Hvis Rami blir solgt innen kort tid, og Bråthen kanskje er ute med skade i lang tid, tror jeg pengene av et event. salg blir investert i en ny keeper. Staw er bra, men han er ung og mangler erfaring på tippeliganivå, men vil absolutt være en bra keeper for oss i fremtiden!

Kan vi ikke kjøpe Jarstein da? Han sliter jo med Odd i bunnen av tabellen og er stadig på landslaget. Jerry Knutsson vil klare å roe ned temperamentet hans slik at han får en balanse på det og blir en klassekeeper!

Bra innlegg, føler deg der.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 jun 07, 16:09
Men hvordan skal Staw få mer erfaring hvis han aldri får sjansen? Han har også mer erfaring fra Tippeligaen enn det Bråthen har så jeg ser ikke noe problem med å la han stå. Hvis vi i tillegg henter en ny keeper, tror jeg det er stor sjanse for at Staw forsvinner fra klubben ettersom kontrakten hans går ut etter denne sesongen

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jun 07, 16:19
Bochum ønsket Shaaban

4 mill.. Herre gud for ett knall bud gitt

http://keiko99.net

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 jun 07, 16:34
Bør vel ha minst det dobbelte ihvertfall, usikker på hvor mye Rami er verdt ... tror ikke det er allverden.
Veldig viktig spiller for oss!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 23 jun 07, 17:21
Useriøst bud, hadde vel gått for 10 mill tenker jeg...

Vuorinen på topp!!

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 23 jun 07, 18:00
Jeg vil gjerne at Staw skal stå i mål for FFK, men er han god nok hvis Rami forsvinner i juli?

4 mill for Rami er et ran på lik linje med Gardars skåring mot Vålenga!

FFK for alltid!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 23 jun 07, 18:07
Hvis Bochum har tilbudt FFK 4 mill. for Shabaan,så tviler jeg sterkt at de ser på han som førstekeeper i deres lag. Dermed så bør Shabaan holde seg unna den klubben inntil de kommer med et bud som hvis at de ser på han som et førstevalg.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 23 jun 07, 22:00

Opprinnelig postet av Rey
Men hvordan skal Staw få mer erfaring hvis han aldri får sjansen? Han har også mer erfaring fra Tippeligaen enn det Bråthen har så jeg ser ikke noe problem med å la han stå. Hvis vi i tillegg henter en ny keeper, tror jeg det er stor sjanse for at Staw forsvinner fra klubben ettersom kontrakten hans går ut etter denne sesongen

mange med kortidsminne her, for tre år siden var det mange av de som ikke mener Staw har erfaring nok, som jublet da det kom en 20 åring fra trondheim med 0 erfaring. For tre år siden ville de samme hente et talent fra haugesund som da ikke var for uerfaren. mener han ikke hadde et min i tippeligaen, bare beskrevet som talentfull. Så det er greit at de er unge når de kommer utenefra, men ikke fra egen klubb. For de som ikke vet det så forlenget staw med klubben i mars og har tre år igjenn av kontrakten. Dette ble gjort av den grunn at han ikke ville utnytte klubben og situasjonen for å forsvinne billig til en annen klubb.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 jun 07, 22:17
Akkurat det jeg sier . Jeg har full tillit til Staw. Har du forresten en link til nyheten om at Staw har skrevet under en ny kontrakt med klubben? Jeg har ikke fått det med meg ihvertfall. Fant heller ikke noe på fredrikstadfk.no eller FB etter et raskt søk der

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 jun 07, 22:21
Helt enig i de som mener vi burde satse på Staw/Bråthen om Shabaan forsvinner..  Bare tull å fostre opp talenter i disktriktet hvis vi ikke tør bruke de..

Men satser på at Rami blir litt til da, sånn at de får utviklet seg videre. Men uansett, mener jeg at Staw og Bråthen burde etterfølge vår kjære svenske

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jun 07, 22:22
Anne har en historie her inn med god kjennskap til Lasse Staw, så når hun sier at han har forlenget, tar jeg henne på ordet. En hyggelig nyhet!

Har du lest forumets retningslinjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914