Etter kamp: Sandefjord - FFK (11. serierunde)
---------------------------
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av aavdst
Umulig å ta tre poeng borte. Hvem klarer å løse borte-koden?
Ser sånn ut. Den som knekker den koden er helten min!
Supporter, faktisk :)
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 20 jun 07, 21:01
Endret: 20 jun 07, 21:02
Opprinnelig postet av aavdst
Umulig å ta tre poeng borte. Hvem klarer å løse borte-koden?
Ring Martin Kolberg. Han har peil på koder og sånt.
Fra spøk til alvor. I dagens kamp spilte vi enten veldig bra eller fryktelig dårlig. Rami hadde ikke spesielt god kommunikasjon med forsvaret, fortsetter å være svak i felt, men er konge på strek.
Byttene i pausa snudde kampen fullstendig, og det så ut som et tidsspørsmål før vi skulle ta ledelsen. Så kommer Sandefjord til en sjanse fordi forsvaret sover, og er tar de ledelsen.
Jeg synes vi viser stor fighting spirit når vi klarer å score et mål og utligne, men jeg er redd Godset er et bedre lag enn Sandefjord, og vi må heve oss før neste kamp.
Tabllen er fortsatt hyggelig lesing:
Brann | 11 | 22 - 19 | 23 |
Stabæk | 11 | 18 - 11 | 22 |
Viking | 11 | 17 - 15 | 18 |
Lillestrøm | 10 | 18 - 11 | 17 |
Rosenborg | 10 | 20 - 14 | 17 |
Fredrikstad | 11 | 19 - 18 | 16 |
Tromsø | 11 | 19 - 19 | 16 |
Strømsgodset | 11 | 13 - 17 | 15 |
Lyn | 10 | 23 - 18 | 14 |
Start | 10 | 16 - 18 | 13 |
Vålerenga | 10 | 8 - 10 | 12 |
Sandefjord | 11 | 12 - 18 | 9 |
Aalesund | 11 | 14 - 24 | 8 |
Odd Grenland | 10 | 8 - 15 | 4 |
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Gardar! der Bomber!
uavgjort var vel forsåvidt greit, selv om jeg håpet på seier. Synd at vi setter ballen like utenfor rett før Munoz gjør 2-1...skulle gjerne ha fått mer enn ett mål i den gode perioden rett etter pause
Norgesmester - to på rad?
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror dere tar plassen til Raymond, nå som han må stå over? Brian kan vel spille på der?
Kanskje Tarik. Multe og Stadheim får jo også en del tillit av Grönis, så det er vanskelig å si. Holder en knapp på Multe.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror dere tar plassen til Raymond, nå som han må stå over? Brian kan vel spille på der?
Kanskje Tarik. Multe og Stadheim får jo også en del tillit av Grönis, så det er vanskelig å si. Holder en knapp på Multe.
Tja, nå ser jeg egentlig at Multe tar plassen på venste back.. Prytz blir jeg egentlig mere og mere oppgitt over..
La Stadheim eller kanskje Elfenben nr 2 (kouadio?) prøve seg..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
FFK, i 50 mot toppen.
Rajo Piiroja sto fram utover kampen som den store spilleren i mine øyne. Spiller med stor autoritet og solid defensiv trygghet, og kom i tillegg på flere gode offensive løp. Ser scoringssulten ut om dagen!
Men rundt Piiroja blir forsvaret i blant stående og sove, som om alle regner med at Rajo ordner opp likevel. Noe han stort sett gjør, men likevel.
Prytz så ut til å være ute av form. Har han ikke slitt med skader i det siste? Det så uansett ikke ut til å skorte så mye på viljen som evnen, vi får håpe han kommer sterkere tilbake.
Synd Kvisvik må stå over neste kamp, han ser ut til å være på en god bølge for tiden.
Den største positive overraskelsen for dagen må likevel sies å ha vært Ramberg. En og annen feilpasning til side, har gutten noengang vært så god på bortebane? En av FFKs beste i dag, kreativ oog ivrig offensiv, og insatsvillig til tusan defensivt. Meget oppløftende!
Så langt har FFK tatt poeng i fire av seks bortekamper. Selv om borteseieren lar vente på seg er det slettes ingen pinlig statistikk.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Ok kamp av FFk, Ranberg viser at han vil fighte for plassen, flott. Kanskje ikke så popt å si, men tror faktisk han kan spille på høyere nivå enn Jonna.
Ellers tar jeg nå tilbake alt jag har sagt om Gardar. han minner meg om Ringberg i boksen, og har overbevist om at han holder Tl nivå. Synes det også var positiv at Grønis benka Fofana. kanskje det kan tenne han ekstra.
Uavgjort var meget bra mot et lag som kjemper fenbrilsk.
bra jobba.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Ok kamp av FFk, Ranberg viser at han vil fighte for plassen, flott. Kanskje ikke så popt å si, men tror faktisk han kan spille på høyere nivå enn Jonna.
Ellers tar jeg nå tilbake alt jag har sagt om Gardar. han minner meg om Ringberg i boksen, og har overbevist om at han holder Tl nivå. Synes det også var positiv at Grønis benka Fofana. kanskje det kan tenne han ekstra.
Uavgjort var meget bra mot et lag som kjemper fenbrilsk.
bra jobba.
Helt enig med deg både angående Ramberg og Gardar!!
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det er i alle fall bra at det blir hardere konkurranse om plassene på midtbanen.
Amen. Samme for meg hvem som blir ofret. Alle spillerne kommer til å bli brukt mye uansett. Hardere kamp om plassen på laget er kun positivt!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914