Husk meg
Brukernavn
Passord

Fem kamper på 14. dager

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jun 07, 16:56

Det betyr at det fra i morgen og fram til 1. juli, blir det spilt kamp hver 2,5 dag inkludert 3.runde kampen.

Utrolig kamp-program, er spillerne godt nok trent for dette hardkjøret og ikke minst hva skjer, hvis spillerne får så mange gule kort at de må stå over neste kamp?

Er mest redd for forsvar og midtbanespillerne våres, der har vi ikke mange å ta av for tiden.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 16 jun 07, 17:44
Opprinnelig postet av Patrioten

Utrolig kamp-program, er spillerne godt nok trent for dette hardkjøret og ikke minst hva skjer, hvis spillerne får så mange gule kort at de må stå over neste kamp?

Er mest redd for forsvar og midtbanespillerne våres, der har vi ikke mange å ta av for tiden.

Antallet kamper som skal spilles er jo det samme, så selv om tiden mellom dem er kortere skulle ikke det ha noe å si i forhold til kort-situasjonen? Med mindre spillerne skulle bli så slitne at de setter urutinerte taklinger som gir kort, da. Men det blir jo det samme for alle lag (minus Sanfejord...)

---------------------------

Norgesmester

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 16 jun 07, 18:46
syns det er litt dårlig med så mange kamper på kort tid. de gode klubbene har fordelen med mange fler gode spillere. mens vi sliter med å få 11 på banen som holder tippeliga nivå. det betyr at de gode lagene kan spare spillere i noen kamper så de alltid har utvilte spillere på banen.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 16 jun 07, 18:48

Det er det som skiller topp lagene

og bunnlagene.......

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 jun 07, 19:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Dette er et kampprogram der trenerne får vist seg frem. Nærmest uansett hvor godt trent man er får man behov for lenger og lenger tid mellom hver kamp for at kroppen skal få restituert seg. Dermed vil trenernes disposisjoner fort bli avgjørende.

Skal FFK spare en spiller eller to mot Sandefjord fordi Sandefjord er et lag vi bør slå? Hvordan tenker Sandefjord? Topper de laget mot FFK, fordi de MÅ vinne den kampen - eller hviler de kanskje en spiller fordi de møter sterkere lag enn FFK seinere?

Cup-kampen kan kanskje være "hvilkeskjær" for noen spillere. Men det er kanskje ikke så tøft kampprogram for Nybergsund? Toppe laget for å være sikker på å avgjøre tidlig og heller "kjøre på sparebluss" i andre omgang?

Forøvrig mener jeg at norske fotballspillere godt kunne tålt litt hardere kjør enn det vi har. Hvis vi ser på sesongen i England, spiller de mange, mange flere kamper enn oss - men de har også som regel litt større tropper...

Jeg synes det er morsomt med slikte hektiske perioder - i løpet av fjorten dager ser vi om vi er i himmelen, helvete eller om vi har status på kua.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jun 07, 19:25
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg synes det er morsomt med slikte hektiske perioder - i løpet av fjorten dager ser vi om vi er i himmelen, helvete eller om vi har status på kua.

Spørs om stemmen holder når det er så tett i mellom kampene. Jeg hadde helst sett at det var 1 uke mellom kampene.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 jun 07, 19:27

FFK bør være fornøyd med dette oppsettet. Det er flere lag som vil merke kjøret, og som ikke har like stor stall som de beste lagene. Å møte Sandefjord, Godset og Odd tror jeg kan være bra. Spesielt Odd. De vil merke kjøret, og har nok ikke så mange å sette inn.

Dette bør være kamper hvor spillere som Martyn og Ramberg presterer bra begge to, så vi kan bruke begge. Hvis i tillegg spissene viser seg fram, kan vi unngå slitne ben!

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 18 jun 07, 00:16
One down, four to go..

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 18 jun 07, 11:20

Denne rekka på fem kamper STARTet jo bra, for å si det på VG-vis. På de fire neste kampene syns jeg vi bør ha i hvert fall seks poeng pluss avansement til fjerde runde. Dette tette programmet er jo en fordel for de lagene som har en bred stall, vi stiller kanskje ikke i fremste rekke der. På den annen side har vi jo ganske snill motstand i forhold til hva vi kunne hatt. Sandefjord er helt ute av form og vi bør ha god mulighet til å vinne. Det at de ikke skal spille cup har nok lite å si all den tid det er en seriekamp til før den cuprunden.

Ellers deler jeg bekymringen for egne stemmebånd - må vel nesten satse på plass på en "sitt ned og hold kjeft"-del av tribunen mot Odd. Nei, jeg gleder meg jeg. Mange kamper er bare kos. I hvert fall hvis vi vinner.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 18 jun 07, 11:25
Endret: 18 jun 07, 11:26

FFK har vært "heldige" med disse siste kampen. med det mener jeg at de har unngått de laga som har de store spillerstallene Mao de laga som kan foreta rokkeringer uten at noe særlig nivå forskjell.

Tror at både Sandefjord og Odd har "tynnere" spillerstall enn FFK, når det gjelder "godset" er vel deres stall tja..kanskje på FFK nivå.(tenker bredde)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 jun 07, 17:13
Endret: 18 jun 07, 18:43
Opprinnelig postet av denialsander

Du mener hesten ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 jun 07, 17:21

Opprinnelig postet av Bob Page
Du mener hesten ?

Svart pølse til å ha på brødskiva, mener du?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 18 jun 07, 18:05
Det er det de får lønnen sin for, så det skader ikke..  Eneste jeg personlig er redd for er skadene.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914