Vil FFK fortsatt spille i Tippeligaen?
Var på sarpsborg stadion idag, og en tanke slo meg, fordi at noen ganger så lurer jeg faktisk på om spillerne vil vinne cupen, eller fortsatt være i Tippeligaen?
Idag synes jeg vi ikke hadde no tempo, synes vi ikke jobba no særlig, og jeg synes at vi tilskuere måtte piske spillerne igang. Blantannet Fofana, vet han scorte ett mål idag, lurer jeg på om var ett godt kjøp, han løper ofte i offside og skyter ofte utenfor mål, og virker som han ikke er helt venn med ballen.. Alikevel så får han spille?
Tror kanskje Fofana er en av de som hadde hatt godt av å sitte på benken, slik at han begynner å skjønne alvoret.. Noe å tenke på her "Grønis"??
Hoås, er jeg heller ikke fornøyd med, selvom han gjorde en grei innsats i kampen, Raymond virker fortsatt UMOTIVERT, kommer det en ball, så ser det ut som om at han tenker: Oi en ball, hva skal jeg med den??
Alvorlig talt, skal vi holde oss i Tippeligaen bør spillerne begynne å prestere.. Slik de spilte mot SFK idag var IKKE bra nok synes jeg, og tempoet var elendig selvom vi vant 4 - 0..
Jeg er ikke fornøyd med spillerne, og mener at de bør skjerpe seg, og at Grønnhagen sier ifra om ting, for vi kan ikke ha det sånn, det går ikke i lengden,og er redd vi rykker ned..
Flere som er enige??
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Mot Start til helga skal vi derimot kunne forvente høyt tempo og spillere som ofrer alt i enhver duell.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og det er tett kampprogram, så det er best å ta det med ro når man kan.
Kloke ord.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Jeg skjønner poenget ditt, drit i SFK kampen og les overskriften dere!
Etter Vålerenga kampen så FFK ut som et nedrykkslag, det samme etter Stabæk. To sterke resultater borte har det blitt de siste ukene, men realiteten er jo at vi har vært svært heldige. Og vi kan ikke basere oss på hell, slik som mot VIF. Et rettferdig resultat i den kampen og vips så hadde det vært krise i leiren.
Nå er serien godt igang, men hvor står egentlig FFK ? Ikke overbevist veldig på hjemmebane i år selv om man har fått 3 seire, noe bedre borte enn tidligere... men dette her må løftes, nå må laget være spilt inn snart slik at vi også kan dominere noen kamper, vi erikke helt der ennå. Men om det har med guts, kvalitet på spillerne, for mange spisser men ingen som skiller seg ut markant o.s.v. vet jeg ikke, uansett 4 plass nå gor nok enda høyere odds en før serien startet....
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Jeg skjønner poenget ditt, drit i SFK kampen og les overskriften dere!
Etter Vålerenga kampen så FFK ut som et nedrykkslag, det samme etter Stabæk. To sterke resultater borte har det blitt de siste ukene, men realiteten er jo at vi har vært svært heldige. Og vi kan ikke basere oss på hell, slik som mot VIF. Et rettferdig resultat i den kampen og vips så hadde det vært krise i leiren.
Nå er serien godt igang, men hvor står egentlig FFK ? Ikke overbevist veldig på hjemmebane i år selv om man har fått 3 seire, noe bedre borte enn tidligere... men dette her må løftes, nå må laget være spilt inn snart slik at vi også kan dominere noen kamper, vi erikke helt der ennå. Men om det har med guts, kvalitet på spillerne, for mange spisser men ingen som skiller seg ut markant o.s.v. vet jeg ikke, uansett 4 plass nå gor nok enda høyere odds en før serien startet....
ENDELIG en som skjønner poenget mitt og ikke anklager meg for å være full på kamp...
Personlig synes jeg FFK anno 2007 ligner veldig mye på FFK anno 2006, 2005 og 2004 kvalitativt sett. Forskjelliene er i såfall kun marginale målt opp mot konkurrerende klubber, og da evt. marginalt til det bedre.
Opprinnelig postet av Costanza
Vel, nå handler jo åpningsinnlegget kun om innsatsen i SFK-kampen og ikke et eneste ord om andre kamper i år, så her må man tydeligvis være tankeleser for "å forstå poenget"...
Personlig synes jeg FFK anno 2007 ligner veldig mye på FFK anno 2006, 2005 og 2004 kvalitativt sett. Forskjelliene er i såfall kun marginale målt opp mot konkurrerende klubber, og da evt. marginalt til det bedre.
Jeg kunne kanskje formulert det litt bedre, det skal jeg være enig i :)
Det at vi er mer effektive foran kassa må være mer enn marginalt bedre. Det er jo dette som er vanskelig å få til. Hør med Petter Myhre hvor lett det er å få til.....
Vi har vel også klart å tette igjen relativt bra bakover i det siste, og med seier og godt spill mot Start på søndag føler jeg at vi har tatt ett stort skritt i riktig retning av en topp 4 plassering.
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja denne kampen kan vise seg å bli viktig! tar vi 3 poeng så er vi plutselig med helt der oppe!!
Så jevn som tippeligaen var ifjor, og ser ut til å bli i år også, er alle kamper viktige. Selv om vi får 3 poeng mot Start, kan vi iløpet av 14 dager være i sumpa igjen - dersom alle resultater går mot oss.
Det som er mest gledelig til nå i sesongen er at vi har klart å hente med oss poeng borte mot Brann og RBK. Det kompenserte for de to poenga vi "mistet" mot Aalesund. Den kampen var en av de jeg hadde håpet på borteseier i...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Det som er mest gledelig til nå i sesongen er at vi har klart å hente med oss poeng borte mot Brann og RBK. Det kompenserte for de to poenga vi "mistet" mot Aalesund. Den kampen var en av de jeg hadde håpet på borteseier i...
Hvis vi skal ta noen 3-poengere borte i år bør det komme nå før ferien, to overkommelige motstandere, har virkelig troa på det løsner skikkelig nå de fire neste kampene mot lag vi bør slå ...
Det hadde redda sommeren så til de grader, regn og hagl hadde ikke brydd meg noenting i hele fellesferien
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 15 jun 07, 18:16
Endret: 15 jun 07, 18:18
Opprinnelig postet av bjorn
Hvis vi skal ta noen 3-poengere borte i år bør det komme nå før ferien, to overkommelige motstandere, har virkelig troa på det løsner skikkelig nå de fire neste kampene mot lag vi bør slå ...
Jeg forventer 6-7 poeng på de neste 4 kampene, men håper på 10. Full pott blir nesten litt i drøyeste laget - selv å drømme om.
Start 3p
Sandefjord 3p
Godset 1p
Odd 3p
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Røde og hvite er de beste =)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914