Vil FFK fortsatt spille i Tippeligaen?
Opprinnelig postet av denialsander
Det som er mest gledelig til nå i sesongen er at vi har klart å hente med oss poeng borte mot Brann og RBK. Det kompenserte for de to poenga vi "mistet" mot Aalesund. Den kampen var en av de jeg hadde håpet på borteseier i...
Hvis vi skal ta noen 3-poengere borte i år bør det komme nå før ferien, to overkommelige motstandere, har virkelig troa på det løsner skikkelig nå de fire neste kampene mot lag vi bør slå ...
Det hadde redda sommeren så til de grader, regn og hagl hadde ikke brydd meg noenting i hele fellesferien
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 15 jun 07, 18:16
Endret: 15 jun 07, 18:18
Opprinnelig postet av bjorn
Hvis vi skal ta noen 3-poengere borte i år bør det komme nå før ferien, to overkommelige motstandere, har virkelig troa på det løsner skikkelig nå de fire neste kampene mot lag vi bør slå ...
Jeg forventer 6-7 poeng på de neste 4 kampene, men håper på 10. Full pott blir nesten litt i drøyeste laget - selv å drømme om.
Start 3p
Sandefjord 3p
Godset 1p
Odd 3p
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FFK har vært flinke til å kapre poeng iår, og jeg er fornøyd med poengfangsten.. Men innsatsen til guttane har ikke vært så god..
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914