Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: SFK-FFK (2. runde i cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 12 jun 07, 18:10
Når starter denne og hvor mye koster billetter(klarer ikke finne det noe sted)

Hvordan tror dere startoppstillingen blir?

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 jun 07, 18:25

Her finner du ut at kampen starter 1800. Billettprisen er ikke godt å si. Mot Lisleby kostet de 50 spenn. Blir nok ikke over 100 lappen...

Laget ? Samme som knuste Lisleby, men med Shaaban i  mål og Staw på benken. Gardar fra start i stedet for Hoås...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Dokka

A-lagspiller

Lagt til: 12 jun 07, 18:36
Takk.

Håper også på Gardar fra start. Om kampen går bra bør Hermanni Vuorinen få en sjangse, håper også å se Serge Konan Kouadio på banen i løpet av kampen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 jun 07, 18:40
Synes ærlig talt vi bør starte med både Shabani, Staw, Elvestad, Kouadio og Vuorinen... Toth også egentlig.

Får de ikke spilletid for A-laget i denne kampen, får de det aldri...

Har du lest forumets retningslinjer?

Dokka

A-lagspiller

Lagt til: 12 jun 07, 18:42
Shabani starter jo, har ikke Grönis sagt det allerede? Kan ikke se noen grunn til at Elvestad ikke skal være på heller.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 12 jun 07, 18:54

Opprinnelig postet av Holters
Synes ærlig talt vi bør starte med både Shabani, Staw, Elvestad, Kouadio og Vuorinen... Toth også egentlig.

Cupen blir prioritert veldig høyt i Norge, tipper FFK stiller med sitt beste mannskap i denne kampen. Kanskje inn med Staw i mål?

Ære være plankebyen!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 12 jun 07, 19:11

Jeg synes ærlig talt de bør stille med det sterkeste laget, kanskje med unntak av maks 2-3 spillere. Er bare tull å ryke ut fordi vi skulle spare spillere. Selvom SFK ikke skulle være noen målestokk, er jeg rimelig sikker på at de er bedre en Lisleby hvertfall.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 jun 07, 20:04
Endret: 12 jun 07, 20:05
Shabani starter

Dommere:
Hoveddommer:     Bruheim, Bernt Håvard
Assistentdommer:     Haglund, Kim Thomas
Assistentdommer:     Hanssen, Jan Frode

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 20:11
Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg synes ærlig talt de bør stille med det sterkeste laget, kanskje med unntak av maks 2-3 spillere. Er bare tull å ryke ut fordi vi skulle spare spillere. Selvom SFK ikke skulle være noen målestokk, er jeg rimelig sikker på at de er bedre en Lisleby hvertfall.

Klart. Vi stilte sterkeste mannskap mot Sprint i fjor gjorde vi ikke det ? og vi slet jo i den kampen..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 20:16
bob. Her er det viktig og ikke tappe dem store for krefter føre start kampen og alle som er i FFK 2 stallen skal være bedre en SFK.

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04

Lagt til: 12 jun 07, 20:20
Vil det være nok å bare møte opp for å få billett?

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 20:24
jepp

---

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 20:27

Opprinnelig postet av keiko99
bob. Her er det viktig og ikke tappe dem store for krefter føre start kampen og alle som er i FFK 2 stallen skal være bedre en SFK.

Du fikk med deg resultatet fra i går ? Desuten vil du vel det samme som du ville i fjor, dvs at FFK skal ryke ut av cupen så fort som mulig ?

Syns ikke vi skal gamble for mye med slikt, ellers så går cupbomba av på Sarpestadion i morra..

---

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 20:37
jeg fikk med meg det.. jeg sa ikke alle som spilte den kampen, men jeg står forsatt på at det er vikitg å spare mange av dem som skal ut mot  start. Eneste jeg sier er: alle som er i FFK 2 stallen skal være bedre en SFK. Det betyr ikke at vi skal bruke alle, men jeg forlanger at dem burde være bedre.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 12 jun 07, 22:41
mener kouadio kan få sjangsen i den kampen. fofana kan spille. men gjør ikke han det bra mot særp, så bør han ikke spille mot start. i førsten så hadde jeg tro på han. fordi han skapte mye sjangser. men de siste kampene har han vært ræva syns jeg. åssen går det med west? skada igjen? han kom jo inn å skora i en kamp. hvorfor ikke bruke han mer hvis han er frisk.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 12 jun 07, 22:44
De som er nærmest plass i førsteeleveren til vanelig bør spille denne kampen så kan vi se om noen av dem "tar en Gardar"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 jun 07, 23:40

Opprinnelig postet av keiko99
jeg fikk med meg det.. jeg sa ikke alle som spilte den kampen, men jeg står forsatt på at det er vikitg å spare mange av dem som skal ut mot  start. Eneste jeg sier er: alle som er i FFK 2 stallen skal være bedre en SFK. Det betyr ikke at vi skal bruke alle, men jeg forlanger at dem burde være bedre.

Du bør jaggu ta en titt på spillestallen til FFK 2 keiko99. Alle skal være bedre enn SFK ?? Ønskedrøm fra din side det vel ?? 

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 23:51
nei det er ikke noe ønske drøm, men vi slutter å prate om FFK2 og forsetter heller cup praten så ikke tråden sklir ut.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jun 07, 00:24
Opprinnelig postet av Plankekæll

Det handler ikke om å ta lett på det, men om å inkludere de spillerne som i hvert fall bør være nærme startelleveren. De må få en sjanse til å vise seg frem før eller siden, og da er ingenting bedre enn en cupkamp i 2. runde, hvor motstanderen skal være overkommelig. Å ta lett på ett oppgjør har mer med psykisk innstilling å gjøre fremfor hvilket mannskap man stiller. Jeg tror at med den rette innstillingen, bør FFK fint klare å seire over Sarpsborg selv med 4-5 av de faste ute fra startelleveren. Faktisk kan de hende at disse er langt mer tente, og ønsker å gripe sjansen når de endelig får den. I verste fall kan man sette innpå 3 av de vanlige traverne, og da bør FFK klare å hamle opp med Sarpborg.

Det gir et veldig negativt budskap til de nest beste dersom de ikke får prøve seg selv i dette oppgjøret. Blir man ved gjentatte anledninger utelatt til slike oppgjør, bør man egentlig finne seg ett annet sted å tjene til livets opphold, da klubben ikke har tro på dem i det hele tatt. Slik ville i alle fall jeg ha tolket det.

Talenter som Shabani, Elvestad, Kouadio og Staw bør få starte, og gjerne den av de noe litt eldre spillerne som er nærmest A-laget også. F.eks. Vuorinen, Hoås eller Toth.

Har du lest forumets retningslinjer?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 13 jun 07, 09:31
Opprinnelig postet av scheien
mener kouadio kan få sjangsen i den kampen. fofana kan spille. men gjør ikke han det bra mot særp, så bør han ikke spille mot start. i førsten så hadde jeg tro på han. fordi han skapte mye sjangser. men de siste kampene har han vært ræva syns jeg. åssen går det med west? skada igjen? han kom jo inn å skora i en kamp. hvorfor ikke bruke han mer hvis han er frisk.
hehe ræva sier du! så du ikke kampen mot rosenborg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914