Husk meg
Brukernavn
Passord

Det er nå vi skal vise hva det bor i oss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 11 jun 07, 22:53

Aller først, jeg er strålende fornøyd med hva gutta har prestert de tre siste kampene. Poengmessig har det gått over all forventning. Prestasjonsmessig er jeg veldig fornøyd med innsatset til hele laget i Bergen. Hjemme mot Enga spilte vi en første omgang under pari, mens vi reiste oss i andre. At vi vinner den matchen beviser allikevel styrke ved at vi vinner på en litt dårlig dag, selv om vi skal innrømme at vi også har en god porsjon flaks. Borte mot Rosenborg viser vi også en hederlig innsats, og viser nok en gang styrke, denne gangen ved utlikne Rosenborgs ledelse. Ikke alt for mange som gjør det på Lerkendal, særlig etter å blitt satt under et såpass press som vi ble til tider.

Så... Nå har vi tre kamper på ei uke. Start hjemme, sandefjord og godset borte. Helst har jeg etter de siste kampers resultater lyst til å skrike ut at vi går for ni poeng. Og selvsagt går vi for ni poeng. Hvor realistisk det er, er imidlertid en helt annen sak. Men at vi BØR kapre seks poeng, synes jeg vi bør forvente. Personlig håper jeg på syv.

Jeg mener disse tre kampene vil gi oss et godt bilde på hvor vi kommer til å ligge i år. Gjør vi det bra disse kampene er vi brått oppe og spiser jordbær med de store. Tre ræva resultater sender oss igjen ned i sumpa.

Jeg mener det er nå gutta skal vise hva det bor i dem!!! 110 prosent innsats i disse kampa, og jeg tror sesongen fremover kan bli særdeles morsom, sett med rød/hvite øyne.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 12 jun 07, 07:48
Amen

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 12 jun 07, 09:30

Folk klager på at vi har vært heldige og at poenghøsten ikke står i stil med spillet, det kan så være men sa har vi også spilt mot mange gode lag. Nå får vi noen kamper som er "mindre vanskelige" og jeg er helt enig i at det er nå laget bør vise at de også kan vinne ved å være bedre enn motstanderen i alle deler av spillet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 12 jun 07, 09:37
Start, Sandefjord, Godset og Odd er alle lag vi bør slå, så jeg satser på vi står med 24 poeng før sommerpausen.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 12 jun 07, 10:36

Opprinnelig postet av bjorn
Start, Sandefjord, Godset og Odd er alle lag vi bør slå, så jeg satser på vi står med 24 poeng før sommerpausen.

Jøss, er det de fire vi har nå? Da er det vel de vi avslutter sesongen med også? Jeg liker kampoppsettet i år altså..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 jun 07, 12:48
Opprinnelig postet av algern0n

Jøss, er det de fire vi har nå? Da er det vel de vi avslutter sesongen med også? Jeg liker kampoppsettet i år altså..

Det stemmer.

Har du lest forumets retningslinjer?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 12 jun 07, 14:35
Endret: 12 jun 07, 14:37

Neida 12 poeng er ikke urealistisk, likevel er jeg fornøyd med 9 poeng.

Kan gå på en smell, men ikke mer dersom man ønsker en positiv plassering (4-8).

Slik sesongen dessverre har vært i en serie hvor så og si alle slår alle, kan det også vi minst håper på skje. At FFK etter disse kampene ligger i sumpa, etter over AAFK og Odd og kjemper med Sandefjord om kvallikk. Verken håper og tror det siste, men dessverre alt kan skje cést la vie.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 12 jun 07, 14:43
Men det er heller ikke mer enn 5 poeng opp til 2.plassen i tippeligaen, så her kan mye skje... Utrolig tett i toppen

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 12 jun 07, 14:43
Endret: 12 jun 07, 17:19

Mine beregninger tilsier 7 poeng på disse 4 kampene. Får vi det er vi på linje til å nå de 31 ved sesongslutt. Mitt tips på de enkelte kampene som er spilt ligger faktisk 2 poeng under det vi har oppnådd. Men ser ingen grunn til å hause opp sluttsummen.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 12 jun 07, 22:28
mener også at vi bør slå de 4 laga der. men trur nok ikke vi tar alle sammen. ffk må omstille seg etter mange vanskelige kamper. nå møter de antatt dårligere motstand. å det kan slå begge veier. den ene er at vi slår dem. å den andre er at vi senker nivået selv, å taper. fredrikstad har vært flinke til å ta poeng mot vanskelig motstand. mens de spiller dårlig mot dårligere motstand.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 12 jun 07, 22:33
Niks Start møter vi igjen rett etter ferien, på bortebane.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 12 jun 07, 22:36
Sen ferie? Bortekampen mot Start er søndag 7. oktober.

Ære være Plankebyen

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 22:38
Vi får sattse på 2-3 virkelig kvalitets forsterkninger i løpet av Juli månden, uansett så kommer Berg og Berti tilbake da og de er klare forsterkninger både i forsvar og på midten, samtidig får vi satse på en høyere kant av rang, samt en høyere back det lukter svid svidda av, nei jeg mener ikke en afrikaner til!! gjerne i 5-10 millioners klassen, PFO kunne jeg tenkt meg og se på på lån ut sesongen, samt Ruud fra ODD, pluss Gislason fra lyn. ut med Heavy, toth, Multa, gode lojale spillere, men man kan ikke regne med at de skal utvikle seg mer nå og er tydelig ikke gode nok.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 22:41
Opprinnelig postet av Per Egil
Sen ferie? Bortekampen mot Start er søndag 7. oktober.

Titta på PH kortet til en kamerat senest på søndag da vi diskuterte kommende kamper, og der stod det at kamp nr to mot Start var rett etter ferien, noe jeg da også synes virket merkelig i og med at de møtes til helgen.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 12 jun 07, 22:43
det er jo noe kluss med de korta. er en haug med feil på dem.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 12 jun 07, 23:33
Vi skal møte svart og gult rett etter ferien, men ikke Start. Lillestrøm.

Det føles godt at jeg skal få med meg så mange kamper de neste månedene. Så sant jeg får det til skal jeg på alle kampene fram til og med Viking-kampen i august.  Og de fire første bør kunne gi en del poeng. Både mot SF og Godset har vi mulighet til å vinne også borte. Odd hjemme skal være seier, slik som Odd fremstår om dagen. Start hjemme er jeg veldig usikker på - Start er variable og det er vi også. Ser for meg alt fra brakseier som i fjor til smekk på pung.

Men det skal bli stas å være ringside, det er tross alt bare for fjerde gang i år. Sånn er det å studere utenbys.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914