Kampens gang: RBK - FFK (9. serierunde)
Opprinnelig postet av Holters
Bra redning av Shaaban på overtid. Brassespark fra Roar Strand fra 12-15 meter.
PS! JÆV... TV-kommentator. Skremt livet av meg i det han skrek "det er dømt straffe x3".
Kunne virke som han ble kjempeglad, da han trodde det ble straffe.
---------------------------
VærsteUltras
Er superfornøyd med det resultatet!!!
Og for noen mål vi har scoret de siste to kampene. Gardar sitt sist, og Tarik sitt i dag. Nydelig samspill.
Har du lest forumets retningslinjer?
Veldig bra resultat, de fleste drar tomhendte fra Lerkendal. Matchvinnere er nok engang Tarik og Shaaban..... De sank ikke i verdi, den er klar.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Fult fortjent poeng til FFK idag! Rami hadde et par "blemmer" i feltet som vanlig, men spiller seg opp stort i andre omg. Rosenborg fører kampen, men vi forsvarer oss godt. Gratulerer!
VærsteUltras
Har ikke fått sett kampen idag. Herlig med bortepoeng mot RBK! Ser fram til å se scoringen til Tarik og Fofana.
På VGs kampreferat er ikke Gardars navn nevnt én gang. Var han helt usynlig i dag, eller hvordan spilte han egentlig? Han ble i alle fall ikke byttet ut etter hva jeg forstår.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av Fjedjik
Veldig bra resultat, de fleste drar tomhendte fra Lerkendal. Matchvinnere er nok engang Tarik og Shaaban..... De sank ikke i verdi, den er klar.
Shaaban var dog en KATASTROFE i feltet i denne kampen også.
Han er ikke bedre enn Steinar Sørlie i feltarbeidet.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På VGs kampreferat er ikke Gardars navn nevnt én gang. Var han helt usynlig i dag, eller hvordan spilte han egentlig? Han ble i alle fall ikke byttet ut etter hva jeg forstår.
Ingen stor kamp nei, stort sett usynlig. Gjør en grei defensiv jobb på dødball.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Fjedjik
Fordelen med det er jo at det øker sjansen for at han blir her en stund
Shaban har vel bare en stor glipp idag? På 1-0 målet.. ellers varter han jo opp med redninger bare sørli kan drømme om å gjøre! Selvfølgelig surt at han gjør slike blemmer, men han er god når han er god!
Ellers synes jeg FFK fortjener det poenget de fikk idag! RBK spillerne syter og klager på dommeren fra første spark på ballen, og ja, han var dårlig, men det mot begge lag!
FFK skulle like gjerne hatt straffe, en forsvar spiller på rbk takler hardt bakfra inne ifeltet, og ballen ruller ut til innkast, FOR rbk, da tar vel brått ikke rbk spillern ballen, men heller bena på mann?!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av Costanza
Gardar Johansson spilte seg på ingen måte ut av laget. Var veldig bevegelig og gjorde en del bra med ballen, de få gangene han fikk den. Han hadde vel også en brukbar målsjanse i kampens første minutt?
Javisst jammen! Han ER nevnt. Jeg overså det. Men han ser likefullt veldig usynlig ut i kampreferetet etter første spilleminutt.
Moro å høre at han leverte bra resten av kampen også. Vi trenger spillere som presterer jevnt godt.
Martyn ble byttet ut etter pause. Aner vi en retur til Irland i løpet av sommeren, eller var andre konkrete grunner (skade e.l.) som gjorde at han ble tatt av?
Får inntrykk av at Kvisvik var god igjen i dag. Hvordan klarte Ramberg seg?
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
sant! Fordel er vanskelig for mange dommere,..
var ikke noe stor situasjon det jeg snakker om, men hvis den taklingen er "riktig", så skal evt FFK ha innkastet, siden rbk spilleren da treffer ballen, men når dommeren dømmer innkast til rbk, så er det jo tydelig at rbk spillern IKKE var i ballen...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Festlig! PAC og Shaaban var det beste på et imponerende FFK lag. Endelig fremstår de også som et lag defensivt også.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
var ikke noe stor situasjon det jeg snakker om, men hvis den taklingen er "riktig", så skal evt FFK ha innkastet, siden rbk spilleren da treffer ballen, men når dommeren dømmer innkast til rbk, så er det jo tydelig at rbk spillern IKKE var i ballen...
Hvis jeg skjønner deg riktig, så er det denne med Strand du sikter til.. Der takler Strand på ballen som igjen treffer Gardason.. Ikke noe å si på den..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Festlig! PAC og Shaaban var det beste på et imponerende FFK lag. Endelig fremstår de også som et lag defensivt også.
HVA!!! PAC var da hvertfall ikke en av de to beste.. Raio i særklasse nok en gang, taper ikke en eneste duell og bryter mang en gang forran RBK spissene.. Jeg kan ikke fatte hva FFK skulle gjort uten Raio.. Shaaben er jeg enig i som en good nr. to
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914