Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 07, 14:22
[quote=Superkjegle]
 Er noen år siden han spilte på dette nivået, og norsk fotball har utviklet seg siden sist.

Så du mener at fotballen har utvikla seg siden 2005 ?? Jeg vil ikke kalle det for noen år siden. Høres nesten på deg at han spilte på 90-tallet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 15 jun 07, 14:50

Opprinnelig postet av Holters
Nå har Roger Risholt spilt i den danske toppdivisjonen og Allsvenskan siden han forlot FFK, så det er ikke "noen år siden" han spilte på et nivå tilsvarende Tippeligaen.

Rykket han ikke ned med Agf, og er vel nå i Häcken som spiller i svensk 1.div.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 07, 14:59
Endret: 15 jun 07, 15:00
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Rykket han ikke ned med Agf, og er vel nå i Häcken som spiller i svensk 1.div.


Jo, han gikk til AGF som rykket ned, og da forlot Risholt klubben. Da han kom til Häcken så lå de i Allsvenskan, og nå er han med på å spille dem opp igjen etter at de også rykket ned. Så han har ikke rukket å spille så veldig mye på nest høyeste nivå. Hvis han forsvinner i sommer så blir det bare en halv sesong i Superettan. Resten på høyeste nivå i Sverige og Danmark.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 15 jun 07, 15:46
Mener vel at det har skjedd noe de siste par åra ja, er ikke lenger så klart hvem som er best etc.

Er vel ikke overbevist, rykke ned 2 ganger fra øverste nivå i dansk/svensk liga og nå ligge på 4 plass i Superettan.
Han har spillt 11 kamper i 2007 og scoret 2 mål, samt 11 kamper i 2006. God nok for Superettan i hvertfall.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jun 07, 15:59

Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg vil ikke akkurat si at jeg skryter mye av Ramberg. Jeg sier at han er en defensiv midtbanespiller som besitter mye mer defensiv kraft enn offensiv, og at han ikke er det vi trenger på midtbanen sånn som spillet vårt fungerer for tida. Jeg vil ikke si at det er "å skryte" av Ramberg!

Tja... Dette skrev du tidligere i tråden "Det jeg mente med at Ramberg har den  defensive kraften vi trenger var at han gjør en formidabel defensiv jobb i perioder, men dette er desverre ikke fulgt opp med offensiv kraft som gjør at man får betalt for det defensive arbeidet han gjør."

Jeg ville vi da si at dette ("formidabel defensiv jobb i perioder") er å skryte av Ramberg? Selvsagt skriver du også "i perioder", men disse "periodene" har vært skummelt få i år...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 15 jun 07, 16:57
Endret: 15 jun 07, 16:57

Kan ikke vi slutte å hyle på gamle spillere som ikke overbeviste spesiellt mye da de var innom.

Roger var glimtvis god men også i perioder en sur og grinete type som ikke bidro mye i spillergruppa. La oss kutte ut Rogern og heller konsentrere oss om de som blir forsterkninger til 11eren

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 jun 07, 17:09
Opprinnelig postet av Topscorer

Kan ikke vi slutte å hyle på gamle spillere som ikke overbeviste spesiellt mye da de var innom.

Roger var glimtvis god men også i perioder en sur og grinete type som ikke bidro mye i spillergruppa. La oss kutte ut Rogern og heller konsentrere oss om de som blir forsterkninger til 11eren

 

Og Roger hadde forsterka dagens 11 er, så da kan vi vel diskutere han..?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 07, 17:23
Endret: 15 jun 07, 17:24
Opprinnelig postet av Topscorer

Kan ikke vi slutte å hyle på gamle spillere som ikke overbeviste spesiellt mye da de var innom.

Roger var glimtvis god men også i perioder en sur og grinete type som ikke bidro mye i spillergruppa. La oss kutte ut Rogern og heller konsentrere oss om de som blir forsterkninger til 11eren


Helt naturlig at vi diskuterer Roger Risholt all den tid vi vet klubben har han på blokka...

Og selv om akkurat du mener han ikke forsterker 11ern, så finnes det kanskje andre oppfatninger der ute også...

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 jun 07, 18:17
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Topscorer

Kan ikke vi slutte å hyle på gamle spillere som ikke overbeviste spesiellt mye da de var innom.

Roger var glimtvis god men også i perioder en sur og grinete type som ikke bidro mye i spillergruppa. La oss kutte ut Rogern og heller konsentrere oss om de som blir forsterkninger til 11eren


Helt naturlig at vi diskuterer Roger Risholt all den tid vi vet klubben har han på blokka...

Og selv om akkurat du mener han ikke forsterker 11ern, så finnes det kanskje andre oppfatninger der ute også...

 

Helt enig med Toppscorer... Her snakker vi mulig Kasey Wherman, stenger til å med tråden.( ufattelig idioti av holters forresten)

så skal dere diskutere risholt som furtet seg ut av laget... 

husker jeg satt rett ved spillerboksene der eggen prøvde å få kontakt med risholt. han gadd ikke høre på eggen, han dreit i hva han sa. eggen sur som en potte, bannet og svertet for risholdt .

hadde jeg oppført meg sånn for sjefen min hadde jeg fått sparken...

glem roger, sats på wherman og kansje gashi...

 

 

---------------------------

Heia FFK


rshaaban

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jun 07
Innlegg: 17

Lagt til: 16 jun 07, 00:57
Endret: 16 jun 07, 00:57
Roger er velkommen. Står mellom han og Kasey. Hvordan gjør han det i Sverige btw?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 07, 01:26
Opprinnelig postet av rshaaban
Roger er velkommen. Står mellom han og Kasey. Hvordan gjør han det i Sverige btw?


Gå inn på Häcken sin hjemmeside og les.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 07, 08:21
hva skal vi lese der da Rune ?

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 jun 07, 09:04

Opprinnelig postet av keiko99
hva skal vi lese der da Rune ?

F.eks kamprapportene? Der du finner ting som dette:

 "Ofta finns matchens lirare Roger Risholt med i något steg av dessa chanser. Han jagar, manar på, vinner boll, spelar fram och avslutar. Kort sagt gör Roger en kanonmatch idag och trots att det inte blir något andra mål eller assist i den andra halvleken är det ändå bara att lyfta på hatten till en mycket strong insats."


---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 jun 07, 13:32

Herlig og saklig diskusjon... gledelig å lese om bare krangling.

Hvis jeg skal si noen ord om Roger Risholt så mener jeg klubben bør hente han og gi han trøye nr 3, la Gerrbrand få nr 5.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 16 jun 07, 14:38
Endret: 16 jun 07, 14:38
Slettet de usaklige meldingene i denne tråden. Vær så snill, prøv å diskutere uten å hakke på hverandre

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 07, 15:22
Risholt tilbake hadde vært artig ;o)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jun 07, 16:15
Roger er ikke aktuell for FFK. Ingen sentrale personer i klubben vil ha han. Så glem den berømte blokka.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 07, 16:18

Opprinnelig postet av Topscorer
Roger er ikke aktuell for FFK. Ingen sentrale personer i klubben vil ha han. Så glem den berømte blokka.

Han STÅR på blokka han

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 07, 16:58
ja vi trenger ikke Risholt. tenk på navn som Kasey Wehrman og gashi. to spillere Roger ikke er i nærheten av en gang

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 jun 07, 17:56

Opprinnelig postet av keiko99
ja vi trenger ikke Risholt. tenk på navn som Kasey Wehrman og gashi. to spillere Roger ikke er i nærheten av en gang

Det synes du, det synes ikke jeg. Vi kan diskutere til vi blir blå i trynet, enige blir vi uansett aldri.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340