FFK2-Ullensaker/Kisa
Vi vant 2-0. Øyvind Hoås og Agim Shabani skåra
Der er godt at hoås er tilbake.. Flott av agim også.
Der er godt at hoås er tilbake.. Flott av agim også.
---------------------------
Jeg ser av referatet at Voininen kun er reserve for B-laget. Er han virkelig så dårlig eller er det noen som har en bedre forklaring?
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg ser av referatet at Voininen kun er reserve for B-laget. Er han virkelig så dårlig eller er det noen som har en bedre forklaring?
En av spissene våre er faktisk nødt for å sitte på benken også i 2. divisjon. Vi har tross alt sju midtspisser i stallen... Toth og Hoås har sikkert prestert bedre på trening og dermed fått tillit. Ikke verre enn det. Hadde Toth sittet på benken, ville noen også hengt seg opp i det...
jeg så jo ikke kampen, men jeg bare sitter med en tanke om toth. hadde han vært så god som mange sier her så er det vel litt rart han ikke skårer da.
Samme som alltid, ungutta imponerer og kjemper mens de som i teorien skal kjempe om plasser på førstelaget skuffer stort... sånn var det ifjor også!
At ikke de presterer bedre mot dette laget er bare trist.
At ikke de presterer bedre mot dette laget er bare trist.
Moro at Szekeres spiller godt for reservene. Det er viktig å holde 2.-laget i andredivisjon, og rutinen til Szekeres og autoriteten han spiller med på dette nivået er akkurat hva som trengs. Sikkert ingen som får hakeslepp over det, men det er uansett hyggelig at uskjelte Szekeres fremdeles gjør nytte for seg i FFK.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Jeg synes Heavy var frisk i dag. Hadde nok putta hvis han hadde spilt hele kampen...
Vuorinen på topp!!
Vuorinen var frisk men fremstår helt uten selvtillit. Hoås var meget bra.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Vuorinen var frisk men fremstår helt uten selvtillit. Hoås var meget bra.
Hoås beviste at han holder nivået da. I 2dre divisjon.....
RednWhite
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg synes Heavy var frisk i dag. Hadde nok putta hvis han hadde spilt hele kampen...
Noe sier meg at du er svært lite objektiv med tanke på signaturen din og "annonsen" her inne om at motorsykkelen til Vuorinen hadde blitt stjålet.
Har du lest forumets retningslinjer?
Gressvikslampen
Ble medlem: 08 jan 06
Lagt til: 07 jun 07, 18:03
Endret: 07 jun 07, 18:04
Jada, jada. Har nok hørt det før ja. Men jeg gjør mitt beste da. Men at han virket frisk var faktisk ikke en spøk. Skal jeg ta vekk signaturen da eller? Mener jeg har hatt den her siden i fjor sommer...
Vuorinen på topp!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914