Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere spillere til Byåsen og andre 1.div lag ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 05 jun 07, 19:26
Har et par fotballgærne trøndere ( Byåsen ) som gjester. Klart det går på fotball i finværet. Byåsen og Ranheim satser stort om dagen mot overgangsvinuet som snart åpner. Ranheim blir støttet opp av RBK med en del kroner samt trener og administrativ hjelp. Det er " Brutter`n " som trener Ranheim.Og det er jo bra,for jeg måtte si som sant var at det som jeg kunne om klubben var bronsemedaljen til " Kruska " på 3000 m hilder i 1956 OL i Melbourne. Bakkland påstod at Hoås ville bli kontaktet av Byåsen bl.a. Ingebrigtsen hadde også et par sterke navn fra  bedriftsklubben til Europris som han kalte det. Den andre var mer perifer,men kom med en del utspill som hverken var fugl eller fisk. Men kjennskapen om FFK var meget stor både blandt spillerne og ledere. Jeg sendte dem på havet for å fiske med litt "bunkers" så får vi diskutere utover kvelden. Hva jeg mener med denne tråden er at det er stor "know how" til FFK over hele landet. Med ca 3000 gjester i året prater ihvertfall 70 % om fotball. Da FFK spiller er det storskjerm og pølse i vaffel/lompe med pinnesennep og pinneketchup. Det er vel noen som husker han Reidar gikk rundt på Stadion med vogna si. Husker ikke hva han andre het. Varebilen ser ut som et levende FFK reklame og da det kommer gjester fra Fredrikstad og våkner så blir de fort minnet på hvor jeg hører hjemme. Lag ikke noen diskusjon på dette,fikk bare så lyst mens trønderne er på fisketur og kjærringa er på trim .

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 05 jun 07, 19:27
Jada Rune, jeg hvet at Ranheim er i 2.div. Bare glemte å sklrive det.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 jun 07, 01:17

Opprinnelig postet av 1947modell

Spøkefugl du.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 jun 07, 01:58

Opprinnelig postet av 1947modell

Tydligvis en som har skjønt det.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914