Husk meg
Brukernavn
Passord

Storklubber følger FFK-spillere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 mai 07, 22:45
Endret: 29 mai 07, 22:46

To Premier legaue-klubber skal ha vært på Fredrikstad Stadion for å se Tarik og Raio på lørdag.
Vi har hatt fem, seks klubber fra ulike land, på alle våre hjemmekamper, det er klubber fra de store ligaene i Europa.
Som et eks, England, Italia og Tyskland sier Morgan Andersen.

Vi ønsker ikke å selge våre beste spillere, men for å bygge en klubb, så må man selge i ny og ne.

Hvor kjente er klubbene som har vært på Fredrikstad Stadion?
Det er klubber som barn kan navnet på og gjerne vil spille for, svarer Andersen.
Jeg vet at europeiske klubber følger fem, seks av våre spillere og at det vært konkrete hendvendsler sier Morgan til VG.
P.s. Fint om mod kan redigere dette innlegget, ble litt langt.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 30 mai 07, 07:37
Endret: 30 mai 07, 15:51
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg vet at europeiske klubber følger fem, seks av våre spillere og at det vært konkrete hendvendsler sier Morgan til VG.

5-6 av våre spillere?  Raio, Tarik og Rami burde være bankers. Bjørkøy? Han fikk jo landslagsdebuten sin. Keeper-unggutta våre, kanskje?

Synes det er positivt at vi har spillere som trekker klubber og agenter. Det viser at vi gjør noe riktig - selv om det vil være trist å se Tarik forlate oss...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 15:47
En av klubbene skal være Tottenham.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 mai 07, 15:50

Tottenham har fulgt Lasse Staw tidligere.

Har du lest forumets retningslinjer?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 30 mai 07, 15:52
Har hørt at Gerrbrandt blir fulgt av Engelske Champinship klubber.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 15:54

Opprinnelig postet av Holters

Tottenham har fulgt Lasse Staw tidligere.

Tenkte på Tarik og Raio.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 mai 07, 16:10
Alle store europeiske klubber har folk som følger med på kamper i Tippeligaen hver runde, uten at de nødvendigvis har noen konkrete navn på blokka, selv om de nok også har det. Storklubbene har store nettverk og jobber systematisk med å kartlegge spillere i europeiske ligaer, og det er uendelig langt derfra til å kjøpe spillere.
Det er ikke akkurat mange spillere som har beveget seg fra Tippeligaen til England eller andre store ligaer de siste sesongene, selv om klubbene følger ligaen tett og kjenner godt til profilene her.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 mai 07, 19:52

Opprinnelig postet av Costanza
Alle store europeiske klubber har folk som følger med på kamper i Tippeligaen hver runde, uten at de nødvendigvis har noen konkrete navn på blokka, selv om de nok også har det. Storklubbene har store nettverk og jobber systematisk med å kartlegge spillere i europeiske ligaer, og det er uendelig langt derfra til å kjøpe spillere.
Det er ikke akkurat mange spillere som har beveget seg fra Tippeligaen til England eller andre store ligaer de siste sesongene, selv om klubbene følger ligaen tett og kjenner godt til profilene her.

godt skrevet.. Traff forresten man uniteds mann i skandinavia for noen år siden på gardemoen..tok par øl sammen da flyet var forsinket.. en riktig gentleman som hadde sett gamst i tromsø.. kommer ikke til å nå opp og vi kjøper ham ikke var dommen.. tok jo litt feil der..... sa forøvrig at solskjær,cantona og keane var helstøpt matriale som alltid tok god tid til fans, mens cole og yorke var oppblåste som f....   Jeg er forøvrig City så dette er ikke farget av mine favospillere eller noe

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 01 jun 07, 11:50

Må håpe raio gjør en god kamp til onsdag

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070601/FFK/106010058/1009/AKTUELT

Jeg håper ikke raio forsvinner, men viss vi får mye for han er det vanskelig og si nei.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 01 jun 07, 13:01

Høres jo sykt ut..5-6 av våre spillere blir fulgt av storklubber..hvis vi har så mange supergode spillere hadde vi vel vært høyere på tabellen, eller er det sånn at hvor mange klassespillere vi har i FFK kan vi aldri ligge på toppen?!

CUPVINNER 06

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 jun 07, 14:02
TothNR1: Vi har raio,rami,lasse,tarrik og bertelsen (når skaden er over) det er bare noen.. husk at molde rykka ned å hadde mange klasse spillere.. Vif sliter med mange klasse spillere. tippeligaen er jevn og ja vi kunne ha ledet, men stallen vår er ikke bred nok til det.

http://keiko99.net

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 01 jun 07, 14:09

Opprinnelig postet av keiko99
TothNR1: Vi har raio,rami,lasse,tarrik og bertelsen (når skaden er over) det er bare noen.. husk at molde rykka ned å hadde mange klasse spillere.. Vif sliter med mange klasse spillere. tippeligaen er jevn og ja vi kunne ha ledet, men stallen vår er ikke bred nok til det.

Nå er det jo sånn at stallen skal være så minst som mulig..FFK har kanskje en av norges største a-lags staller..Kan ikke si at molde hadde så mange spillere som holdt internasjonalt nivå. Så det er ganske utrolig at du tror vi har så mange klassespillere. Enig i Tarik og kanskje Bertelsen. Men hvis FFK må ha 5-6 klassespillere for å ligge på 9 plass i tippeligaen, så blir det vanskelig å overleve. Sorry at jeg skriver så negativt nå..ekke blitt kråke..

CUPVINNER 06

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 01 jun 07, 14:45
Opprinnelig postet av TothNR1

Høres jo sykt ut..5-6 av våre spillere blir fulgt av storklubber..hvis vi har så mange supergode spillere hadde vi vel vært høyere på tabellen, eller er det sånn at hvor mange klassespillere vi har i FFK kan vi aldri ligge på toppen?!

Trenger ikke nødvendigvis være nok med 11 klassespillere heller. Det har jo også litt med hvordan laget er sammenstatt, og treners evne til å få ut det beste av hver enkelt.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 jun 07, 00:21
Artikkelen om Piiroja i The Sun. Artig at våre spillere blir lag merke til. Men jeg tror verken Raio eller Tarik er gode nok for PL pr dags dato. Tarik -kan- bli god nok en dag men jeg tror det beste er om han blir er et par år til. For Piiroja er det nok nå eller aldri.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 05 jun 07, 05:46
Endret: 05 jun 07, 05:47

Ikke at jeg regner meg som noen spesielt pålitelig person i spørsmål som dette, men jeg tror Piiroja ville tatt nivået i PL ganske så bra. Han har fysikken, duellstyrken og ikke minst -viljen, et godt blikk for spillet, dessuten er jeg helt sikker på at uansett hvilket PL-lag han gikk til ville han gå inn som en av de bedre hodespillerne på laget.

TL byr ikke på anledning for Piiroja til å bruke/utvikle sitt aller beste potensiale. For hans egen skyld håper jeg han får et interessant tilbud snart. Men som FFK-supporter ser jeg med gru fram til den dagen Piiroja forsvinner. Håper innerst inne at Rajo er fornøyd med å være en lokal stjerne i Fredrikstad og med å kunne dra på fisketur uten f.eks å behøve å snike seg unna sensasjonspressen hver gang.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 jun 07, 12:18
Det faktum at han ikke får vist seg frem mot England er nok en strek i regningen for Piroja/FFK. Hadde vært en fin anledning det.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 05 jun 07, 14:00

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det faktum at han ikke får vist seg frem mot England er nok en strek i regningen for Piroja/FFK. Hadde vært en fin anledning det.

Ja men greit for oss vel? Vil jo ikke at Piroja skal forsvinne til (en anonym tilværelse) i England...

RednWhite

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 jun 07, 14:12

Selger man en spiller til Premier League eller Championship så får man bra betalt. Tror vi kunne fått mer nytte for pengene enn for Piroja. Ikke misforstå, jeg synes han er en meget god og verdifull spiller, men å finne en ok midtstopper er ikke det vanskligste. Dessuten har vi Gerrbrandt, Shabani og Martinsen. Prydtz kan muligens være backup på midtstopperplass når Bertelsen er tilbake.

DEe faktum at man selger spillere til større ligaer er det endelige beviset på at man etablert seg som en toppklubb.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jun 07, 14:20

Selger man en spiller til Premier League eller Championship så får man bra betalt. Tror vi kunne fått mer nytte for pengene enn for Piroja. Ikke misforstå, jeg synes han er en meget god og verdifull spiller, men å finne en ok midtstopper er ikke det vanskligste. Dessuten har vi Gerrbrandt, Shabani og Martinsen. Prydtz kan muligens være backup på midtstopperplass når Bertelsen er tilbake.

DEe faktum at man selger spillere til større ligaer er det endelige beviset på at man etablert seg som en toppklubb.

Hva er bra betalt ?? Hvis han forsvinner så er det ganske så tynt bak der ( det er det nå også ).

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 05 jun 07, 14:20

Da ble Lyn en slik toppklubb ifjor.... Odd blir det vel iår da om Pelle eller Svinndal Larsen går ut i Europa...Tromsø...?  Molde....? Påstanden holder ikke vann spør du meg...

RednWhite

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914