Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK samarbeider med Storklubb

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 29 mai 07, 22:38

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/254/1//

Fikk ikke lest alt siden siden var rar når jeg så det..hva hvil dette si?bytte spillere osv?

---------------------------

CUPVINNER 06

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 mai 07, 22:42
-Jeg har besøkt storklubben Zemalek Sports Club i Kairo. Vi har snakket om et mulig fremtidig samarbeid. og dette var interessant, sier administrerende direktør, Morgan Andersen. -Det er en skikkelig storklubb vi snakker om. Jeg ble bedt til Egypt for å  se på et mulig samarbeid på flere felt. I nærmeste fremtid vil vi undertegne en samarbeidsavtale der vi skal skape en utviklingsplattform for unge spillere, utveksle kompetanse på trenersiden og treningsleiere , sant utveksle spillere.

-Zemalek viste FFK en enorm gjestfrihet. Det var en fantastsik stor klubb med gode ressurser. De har vunnet det afrikanske Champions League seks ganger, forteller Morgan Andersen noen timer før han igjen setter sine ben på norsk jord.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 mai 07, 22:44
Dette må jo bety at FFK kan plasere talenter i denne klubben for og utvikle seg vidre til de kan få spille tilatelse i Europa, og dette er jo ikke annet en fantastisk. Samt at FFK kan få en plattform for og markedsføre seg i Afrika.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 29 mai 07, 22:53

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Dette må jo bety at FFK kan plasere talenter i denne klubben for og utvikle seg vidre til de kan få spille tilatelse i Europa, og dette er jo ikke annet en fantastisk. Samt at FFK kan få en plattform for og markedsføre seg i Afrika.

Det første talente som forsvinner dit er vel Rami Shaban.... Dette gir sens i at paco skrev at han ville havne i verdens varmeste kontinent. Tror kanskje denne gutten har en del innside innformasjon.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 mai 07, 22:54
Endret: 29 mai 07, 22:55
Opprinnelig postet av Anne
Det første talente som forsvinner dit er vel Rami Shaban.... Dette gir sens i at paco skrev at han ville havne i verdens varmeste kontinent. Tror kanskje denne gutten har en del innside innformasjon.

Samme tanke tenkte jeg, da jeg leste dette...

Har du lest forumets retningslinjer?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 mai 07, 23:12
Endret: 29 mai 07, 23:15

Detta skal vi ta reda på

Vi har forstålse for at Rami vil avslutte karieren et sted hvor han vil  sikre sin fremtid økonomisk.
Med det rette tilbudet, så vil vi vurdere å selge Rami sier Andersen til VG i dag, hmmm.
Han forsvinner nok om kort tid tenker jeg, like greit å selge nå, mens vi får noe for noe han, neste år er han gratis og forlenger gjør han nok ikke.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 29 mai 07, 23:13
Endret: 29 mai 07, 23:28
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Anne

Samme tanke tenkte jeg, da jeg leste dette...

Det er jo ikke big time news, det har aldri vært prøvd holdt skjult at han vil ta med seg sønnen "hjem".

FFK, i 50 mot toppen.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 00:03
Endret: 30 mai 07, 00:07

Rami spilte for denne klubben i 1995. Regner med at det er den samme klubben, Al-Zamalek?

sv.wikipedia.org/wiki/Rami_Shaaban

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 mai 07, 00:08

Opprinnelig postet av Patrioten
Rami har spilt for denne klubben tidligere, så her lukter fugl..

De sitter vel med bra pengesekk der nede også vel ?? Pleier ikke de å betale mye for avdanka brasilianere ??

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 00:47
Det er klubber fra Saudi Arabia som pleier og hente inn noen avdanka stjerner og betaler dem i dyre dommer for en sesong eller to der. Etter hva jeg vet er ikke Afrikanske klubber så veldig rike i Europeisk målestokk.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 00:55

Det er klubber fra Saudi Arabia som pleier og hente inn noen avdanka stjerner og betaler dem i dyre dommer for en sesong eller to der. Etter hva jeg vet er ikke Afrikanske klubber så veldig rike i Europeisk målestokk.

Det er sikkert noen diamantforhandlere ( kjeltringer ) i Egypt æv .

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 08:07

Herr: Rami het i Egypten

I Egypten är intresset på topp inför onsdagens match och mer påpassad än någon annan är svenske målvakten Rami Shaaban.

Rami har egyptisk far och har även spelat i toppklubben Zamalek i början av sin karriär. Han är välkänd i egyptiska fotbollskretsar och här uppmärksammades det stort när Shaaban ifjol debuterade för Sverige och tog plats i VM-truppen.

www.svenskfotboll.se/t2llh.aspx

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 30 mai 07, 10:37
Litt artig er det at Zamalek allerede har en spiller som heter Shaaban, de har også en som heter Tarek. Sjekk selv en.wikipedia.org/wiki/El_Zamalek Se også under Famous Players, der finner du Blandt annet vår Rami Shaaban.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 30 mai 07, 11:32
HM. Kan hende denne samarbeidsavtalen bare et et skalkeskjul for at en overgang allerede er signert..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 mai 07, 11:57
tror ikke alltid den nettsiden der er til å stole på.. husker vi har snakket om den før om en spiller som var på vei til oss så sto det moss så sto det noe annet osv.. stemmer ikke det da ???

http://keiko99.net

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 12:33
Endret: 30 mai 07, 18:08
Alle spillere i Verden har ett ønske om og spille fotball i Europa, derfor tror jeg ikke Rami vil trappe ned og gå til Egypt. Dette er nok en avtale som skal gjøre det enklere for Egypt og eksportere spillere til Europa. Samt at FFK kan ha spillere i denne klubben til krav om arbeidstillatelse kan inngås. Vanskelig og spekulrere i hva som avtalen innebærer, men jeg er nok 100% sikker på at Rami ikke drar til Egypt for og spille klubb fotball enda, muligens når han trapper ned om noen år.

Er jo ganske kult at FFK får istand en avtale i Afrika, mtp eksponering av klubben utenfor Europa, kanskje vi får egyptiske fans og greier :), Og om FFK klarer og få tak i en spiller ala Mohamed Zidan eller no :)

http://youtube.com/watch?v=gycnWQrVCAs

http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Zidan

http://youtube.com/watch?v=EASTsevISI0&mode=related&search=

http://youtube.com/watch?v=FRilpPRTQuc&mode=related&search=

http://egyptianplayers.com/index1.php

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 30 mai 07, 12:47

Opprinnelig postet av keiko99
tror ikke alltid den nettsiden der er til å stole på.. husker vi har snakket om den før om en spiller som var på vei til oss så sto det moss så sto det noe annet osv.. stemmer ikke det da ???

Hvilken side er det du snakker om Keiko ? Er det wikipedia du mener ? Shaaban står på den siden under "Famous players" Står ingen Shaaban under spilestallen dems. Det jeg frykter er at Paco har rett mht et varmt land ,særlig når dette kommer frem....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 30 mai 07, 13:00
Alle spillere i Verden har ett ønske om og spille fotball i Europa, derfor tror jeg ikke Rami vil trappe ned og gå til Egypt. Dette er nok en avtale som skal gjøre det enklere for Egypt og eksportere spillere til Europa. Samt at FFK kan ha spillere i denne klubben til krav om arbeidstillatelse kan inngås. Vanskelig og spekulrere i hva som avtalen innebærer, men jeg er nok 100% sikker på at Rami ikke drar til Egypt for og spille klubb fotball enda, muligens når han trapper ned om noen år.

Er jo ganske kult at FFK får istand en avtale i Afrika, mtp eksponering av klubben utenfor Europa, kanskje vi får egyptiske fans og greier :), Og om FFK klarer og få tak i en spiller ala Mohamed Zidan eller no :)

http://youtube.com/watch?v=gycnWQrVCAs

http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Zidan

http://youtube.com/watch?v=EASTsevISI0&mode=related&search=

http://youtube.com/watch?v=FRilpPRTQuc&mode=related&search=

http://egyptianplayers.com/index1.php

Er det ikke "å" på tastaturet ditt? Uansett,
Det blir feil å si at alle har et ønske om å spille fotball i Europa - uansett liga.
Paco:  ***** ?

FFK, i 50 mot toppen.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 13:02
Å en har faktisk en tendens til og føkke litt, men ok ikke en absolutt sannhet, men de fleste opp mot 95% av alle spillere har en drøm om og spille proff fotball i Europa, pga her er de beste laga og de beste spillerne, pluss mest penger.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 30 mai 07, 14:37
Storklubb:
Zamalek in Record Books
All Time African Records
5 times African Champions League Champion 1984,86,93 & 96 & 2002 (Shared with Ahly)
3 times African Super Cup Champion 1994 , 1997 & 2002
Only African Club to Keep 2 African Cups (Champions League 3rd title 1993 & Super Cup 3rd title 2002)
Only African Club to Carry 2 African Cups All time record (Champions League 5 titles & Super Cup 3 titles)
All Time African & Asian Record
The Only African - Asian club to Top the FIFA World Club Ranking of the month (Feb, 2003)
2 times Afro-Asian Cup Champion 1988 & 1997
All Time Egyptian Records
2 times Egyptian Super Cup Champion 2001 & 2002 (Shared with Ahly)
Highest Victory in an Egyptian Cup Final 6/0 vs Ahly 1943/44
Only Egyptian Club to win CAF African Club of The Year Award 2002
Only Egyptian Club to win Arab Club Championship 2003
Only Egyptian Club to win Egyptian Saudi Super Cup 2003
Zamalek was the first .....
Egyptian club to ever win any title Sultan Hussein Cup 1921
Egyptian club to win Egyptian Cup 1922
Egyptian club to win Afro-Asian Cup 1988
Egyptian club to win African Super Cup 1994
Egyptian Club to win Egyptian Super Cup 2001
Egyptian Club to win Egyptian Saudi Super Cup 2003

RednWhite

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 30 mai 07, 15:24
Å en har faktisk en tendens til og føkke litt, men ok ikke en absolutt sannhet, men de fleste opp mot 95% av alle spillere har en drøm om og spille proff fotball i Europa, pga her er de beste laga og de beste spillerne, pluss mest penger.
Zamalek ble rangert som verdens tredje beste lag i 2003 så mer og si er det ikke,vi snakker om et av verdens beste klubblag som FFK skal samarbeide med

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 15:45
Endret: 30 mai 07, 18:11
Er du helt sikker på det? Mener ganske klart at AC Milan, eller Santos lå på 3 plass det året. Tror heller at det var topp tre i Afrika de var.

Men vil fortsatt påstå at der er i Europa de fleste spillere vil spill.

http://www.angelfire.com/ak/EgyptianSports/EgyinClubrank.html#Club

fant denne linken, hvor dem ligger på topp, på en liste, i feb 2003.

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 15:59
Er du helt sikker på det? Mener ganske klart at AC Milan, eller Santos lå på 3 plass det året. Tror heller at det var topp tre i Afrika de var.

http://www.angelfire.com/ak/EgyptianSports/EgyinClubrank.html#Club

fant denne linken, hvor dem ligger på topp, på en liste, i feb 2003.
ja dem toppet fifa rankingen i feb 2003 . The Only African - Asian club to Top the FIFA World Club Ranking of the month (Feb, 2003) så vi er vel alle enige at vi snakker om en topp lag her

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:05

Sikkert riktig det, men det har jo mer med penger å gjøre enn nivå på spillet. De fleste storklubber i Europa har jo fantasilønninger sammenlignet med Afrika, men det er bare de beste som matcher denne klubben når det gjelder nivå på spillet...

RednWhite

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:06
Endret: 30 mai 07, 16:09
Den lista der er vel litt sann så som så, mtp på kvaliteten, jeg sier ikke at de er dårlige. Men utifra den lista der så har dem vel og liggi på en lite imponerende 273`plass eller hva det var. skal nok ikke ta den lista der for god fisk :)ildet, husk at

Er nok mye "ubearbeidet" statistik.

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:16

Den lista der er vel litt sann så som så, mtp på kvaliteten, jeg sier ikke at de er dårlige. Men utifra den lista der så har dem vel og liggi på en lite imponerende 273`plass eller hva det var. skal nok ikke ta den lista der for god fisk :)ildet, husk at

Er nok mye "ubearbeidet" statistik.

Sikkert, men det de har vunnet av titler kan ingen ta fra dem. Det er ikke statistikk. At de også utvikler gode spillere selv og oppnår disse resultatene er jo bare stort. Tror samarbeidet kan bli riktig interessant jeg .

P.S. 273dje plass på verdensrankingen høres jo "ræva" ut, men hvilken plass tror du FFK ligger på?

RednWhite

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:20
Det har jeg ikke diskutert, så det gidder jeg ikke legge noe i. Men det og kalle en Egyptisk storklubb, for verdens største klubb i 2003, blir like dumt som og kalle Martyn for Irlands beste spiller.

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:28
Endret: 30 mai 07, 16:29
Det har jeg ikke diskutert, så det gidder jeg ikke legge noe i. Men det og kalle en Egyptisk storklubb, for verdens største klubb i 2003, blir like dumt som og kalle Martyn for Irlands beste spiller.
Ok men vi snakker om en klubb som hadde klart seg i premierleague eller en annen toppserie da og de har vel hvert med i wm for klubblag og de havnet vel 5 poeng bak Ahli eller noe i serien som vant wm for klubblag,altså ble kåret til verdens beste klubblag og hvor mener dere egentlig FFK ligger?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 16:57
VM for klubb lag er vel den største bløffen som fines, er vel ikke mer enn en treninsturnering, er vel heler ingen Europeiske klubblag som noen sine har vunnet VM for klubblag heller. Om de hadde klart seg bra i premier league er vel litt vanskelig og diskutere også av det faktum at de spiller i Afrika og ikke i Europa eller i England, Fotballen som spilles er jo veldig forskjellig. Tror de er ett lag som spillemessig kan samenlignes med klubber som FCK og RBK. Utifra intervjuet med Morgan på RF høres det ut som de ligger langt fremme mtp talent utvikling/ spiller utvikling, det er jo veldig bra da. Men som sagt det er vanskelig og vurdere.

Sorry paco jeg er nok bare uenig med deg i ditt syn, men sann er det noen ganger, man kan ikke alti være enig :).

Noen saker angående klubb VM

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7635063

http://www.fifa.com/en/comp/Clubworld/tournament/0,4133,CWC-2006-16,00.html

Har vært lag fra Brasil som har stikki av med seieren de 3 gangene det har blitt arrangert. Og tro meg jeg sier ikke at Brasiliansk liga er denbeste i verden.

Selvfølgelig er det ett Afrikansk storlag, det er jeg enig i, men i Europeisk målestokk er dem ikke så store som dere vil ha det til.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 18:07

Det som er spessielt med denne saken, er at det Egyptiskelaget har tatt kontakt med Rami før FFK, dette i følge f-b.no.

Skjønner ikke hvorfor en slik storklubb, vil ha et samarbeid med lille FFK?

Kanskje dette¨bare er en unnskydlning og at det rette, skal være at Rami har blitt enig med klubben om sine personlige betingelser.

Morgan har vært i Egypt og forhandlet fram en avtale som FFK er fornøyd med.

Selvsagt slipper de ikke denne nyheten, før overgangsvinduet åpner, de vil ha ro til sommeroppholdet.

Virker dette sannsynlig?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 18:10
Kanskje det kanskje, hvordan kom du frem til de antagelsene Patrioten? Var det Rami som nevnte for FFK at, Var det FFK som nevnte for Rami, var det klubben i Egypt som nevnte for Rami, Var det klubben i Egypt som tok kontakt med FFK også spurte Morgan Rami?

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 07, 20:24
Opprinnelig postet av Patrioten

Det som er spessielt med denne saken, er at det Egyptiskelaget har tatt kontakt med Rami før FFK, dette i følge f-b.no.

Skjønner ikke hvorfor en slik storklubb, vil ha et samarbeid med lille FFK?

Kanskje dette¨bare er en unnskydlning og at det rette, skal være at Rami har blitt enig med klubben om sine personlige betingelser.

Morgan har vært i Egypt og forhandlet fram en avtale som FFK er fornøyd med.

Selvsagt slipper de ikke denne nyheten, før overgangsvinduet åpner, de vil ha ro til sommeroppholdet.

Virker dette sannsynlig?

Et samarbeid går begge veier og det ble vel også nevnt evt utveksling av spillere

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 30 mai 07, 20:41
Vel... Jeg også må stille meg i rekken om å være litt uenig med de som mener de er blandt verdens beste klubblag. Det er helt sikkert et bra fotballag, men hvor stort laget er, det vet vi ikke. Så spessielt på de som var "stjerner som har spilt der". Rami er jo en av 10 stjerner eller noe sånt, og all respekt for Rami, men et fåtall ser på han i dag som en stjerne i europeisk målestokk. Den eneste av deres andre stjerner jeg kjente igjen var Mido, og han dro jo derfra for å spille i bedre ligaer, og han klarer seg vel helt OK i Tottenham. Men selvsagt, han er jo en kjent spiller i Europeisk sammenheng! Dette behøver selvsagt ikke bety så veldig mye, men deler bare mine tanker. Uansett er jeg fornøyd med et samarbeid med en stor klubb i Afrika, de har tross alt mange talenter i det kontinentet. Bare se på alle ung- gutter som har kommet til Norge før denne sessongen. (Brann, Rosenborg, oss, og nå også odd(?))

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 31 mai 07, 07:43

Greit at Zamalek er en Egyptisk storklubb, men internasjonalt trolig så som så.

Har litt på følelsen at  Morgan bruker litt store ord (som vanlig ). Drar en sammenligning med "storklubben" Charlton som også FFK skulle samarbeide med.

Vi må også huske på at det Afrikanske kontinentet er stort,  for mange afrikanske talenter er ikke veien "lengre" til Europa enn til Egypt. Faktisk tror jeg heller at mange av talentene heller reiser over Middelhavet enten for å utvikle seg videre eller spille på toppplan.

Dette ikke som noen forkleinelse for Zamalek, men som litt isvann i blodet.

Flott med internasjonalt samarbeide, noe som sikkert kan gi resultat dersom det håndteres på en fornuftig måte.

PS selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 07, 12:15
Egypt spiller bra nok når de deltar i VM de. Så noen bra spillere finnes det nok der nede også.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 31 mai 07, 12:19
Endret: 31 mai 07, 12:19
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Egypt spiller bra nok når de deltar i VM de.

Tenker du på VM-innsatsen i 1990 da de kom sist i gruppa si med to uavgjort og et tap? Eller VM 1934 hvor de ble slått ut etter én kamp? For flere VM-kamper har Egypt aldri spilt.

Ære være Plankebyen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 07, 12:22

Opprinnelig postet av Per Egil

Tenker du på VM-innsatsen i 1990 da de kom sist i gruppa si med to uavgjort og et tap? Eller VM 1934 hvor de ble slått ut etter én kamp? For flere VM-kamper har Egypt aldri spilt.

Kvalik da ( ro, ro fort ) ??

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 31 mai 07, 16:46
Opprinnelig postet av Per Egil

Tror det de presterte i 1934 er ganske irrelevant nå, det er den dag i dag som teller,,

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 07, 20:41
Flere landslag i Afrika som er bedre enn Egypt, men ikke mange Afrikanske klubber som er bedre enn Zemalek... Det er bare liten sammenheng mellom godt landslag og kvaliteten på ligaen. Det er vel f.eks lenge siden England var noen stormakt på landslagsnivå, men ligaen i England er en av verdens beste....
Det som gjør Zemalek bra er jo at de har så å si utelukkende Egyptiske spillere på laget. Ville sett nivået på  klubber i verdenstoppen om de hadde bare nasjonale spillere i troppen.... 

RednWhite

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 08, 17:08

Her er tråden som handler om samarbeidsklubben fra Egypt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 jan 09, 16:37

Dette har jo vært en suksess hittil..Undecided

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 16 jan 09, 22:25

Opprinnelig postet av Husgutt

Dette har jo vært en suksess hittil..Undecided

Ikke at jeg vet, men det kan kanskje ha noe å gjøre med at vår tidligere direktør opprettet en god forbindelse som etterfølgeren hans ikke helt hadde forutsetningene for å følge opp...

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914