To på prøvespill: Uusimäki (30) og Smatana
Tuomas Uusimäki tilhører den østerrikske klubben Grazer AK og Ladislav Smatana kommer fra Slovakia
---------------------------
Vet absolutt ingen verdens ting om noen av dem, så dette blir spennende.
Har du lest forumets retningslinjer?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Finnen spilte jo sammen med Prytz i Ørgryte, så klubben bør ihvertfall kjenne litt til han. Slovaken var det ikke lett å finne noe på.
Fotballens leksikon - Fotball Manager 2007 - viser en høyst middelmådig spiller i finnen, mens slovaken finnes ikke...
Opprinnelig postet av fredrikstadfk.no
Tuomas Uusimäki tilhører den østerrikske klubben Grazer AK. Han ble hentet dit fra svenske Örgryte i vinter.
Eh? Misforstår jeg dette? Eller skal Fredrikstad ha en spiller på prøvespill som allerede har spilt for to klubber de siste 12 månedene?
Gardar all over again?
Har du lest forumets retningslinjer?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Heia FFK
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Holters
Eh? Misforstår jeg dette? Eller skal Fredrikstad ha en spiller på prøvespill som allerede har spilt for to klubber de siste 12 månedene?
Gardar all over again?
Han trenger kanskje 6-12 måneder på å komme i form som de fleste andre kjøpene våre... Skriver kontrakt i sommer, og er klar til å debutere på A-laget i mai/juni 2008...
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Skremmende!
Her er bilde og div info
Eneste jeg finner om en Smatana er dette her. Og dette er fra 2004.
Nas dnesny super: | Realizačný tím: | ||
|
Prezident klubu: Ing.Štefan Lackovič Manažér: Juraj Czinege Vedúci mužstva: Pavol Vranko Lekár: MUDr.Dušan Grňa Masér: Peter Lackovič |
SÚPISKA DRUŽSTVA
BRANKÁRI
1 Marek Gála, 30 Martin Hluchý
OBRANCOVIA 2 Andrej Šupka, 3 Marián Hodulík, 4 Peter Mazúch, 10 Ján Liptaj, 15 Michal Štolfa, 16 Martin Karnas
STREDOPOLIARI 5 Ondrej Desiatnik, 6 Dušan Kapráľ, 7 Tomáš Stolárik, 8 Ladislav Smatana, 9 Stanislav Vaňko, 12 Peter Škrabák, 14 Peter Amrich,
17 Ernest Lopú, 18 Tomáš Lojdl, 20 Chorvatovič Richard
ÚTOČNÍCI 11 Milan Farkaš, 13 Richard Veselý, 19 Jaroslav Timko
HLAVNÝ TRÉNER Peter Fieber
ASISTENTI TRÉNERA Miroslav Svoboda, Marián Kohút
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
La dem få prøve seg for det minste
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Opprinnelig postet av keiko99
skjønner det, men jeg tror det at grønnhagen er nok mye bedre en eggen derfor sier jeg bare. la dem prøve seg. Så for vi se om grønnhagen er bedre en eggen i å hente spillere...
Er vel strengt tatt ikke han som henter spillere? Han sier hva slags type spillere han ønsker seg så er det opp til styret og bestemme hvilke spillere. Men klart, han kan komme med ønsker, og vi vet ingenting om det grønhaden som har kommet med ønske på disse spillerne eller om det er morgan og styret sitt arbeid
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av kim_andre_c
.....huff, merker jeg får en dårlig magefølelse av disse to..... Er det noe sånt vi bør satse på da?? usikker jeg...
Ja, uff.. U-20 spiller voner jo ikke for kvalitet...
La nå folka lande i Fredrikstad da, jeeez
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914