På samme tid i 200X
2007: 9. plass: 3-2-3, 13-15 (-2), 11 poeng
2006: 9. plass: 2-3-3, 7-12 (-5), 9 poeng
2005: 5. plass: 3-4-1, 12-9 (+3), 13 poeng
2004: 14. plass: 1-2-4, 10-19 (-9), 5 poeng
* Vi har aldri scoret flere mål.
* Bare i debutsesongen (2004) slapp vi inn flere mål.
* Kun en gang (i 2005) har vi hatt bedre målforskjell.
* Årets poengfangst er den nest beste (etter 2005).
* Den gang lå vi på 5. plass.
De som fryktet defensiv møkkafotball under Grönhagen har fått svar på tiltale.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Vi fikk en flying start under Drillo gitt, husker jeg ble optimistisk da. Grönis har tidligere fått en god start i klubbene han har trent, før det har gått litt tilbake igjen, får håpe han holder laget oppe også i de resterende kampene.
Og til slutt, tabellen på denne siden, og funksjonene/mulighetene den gir, må være noe av det bedre som er å oppdrive på nettet. Fantastisk enkelt å bruke, og man kan kryssjekke og finne ut en rekke interessante ting ved å teste litt!
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Svupzz
Tror kanskje det forsvant en link i innlegget ditt FFK1903?
www.ffksupporter.net/tabell/index.php
Har du lest forumets retningslinjer?
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Snæbbis
jeg er spesielt glad for at vi allerede har lagt en så stor luke mellom oss og de to bunnlagene
Hm. Det har de vel klart på egenhånd... . Forresten, noen som så Jarstein klikke på fotballextra i kveld ?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av Bob Page
jeg er spesielt glad for at vi allerede har lagt en så stor luke mellom oss og de to bunnlagene
Hm. Det har de vel klart på egenhånd... . Forresten, noen som så Jarstein klikke på fotballextra i kveld ?
Nå igjen????
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Holters
Runde 8:
2007: 9. plass: 3-2-3, 13-15 (-2), 11 poeng
2006: 9. plass: 2-3-3, 7-12 (-5), 9 poeng
2005: 5. plass: 3-4-1, 12-9 (+3), 13 poeng
2004: 14. plass: 1-2-4, 10-19 (-9), 5 poeng
* Vi har aldri scoret flere mål.
* Bare i debutsesongen (2004) slapp vi inn flere mål.
* Kun en gang (i 2005) har vi hatt bedre målforskjell.
* Årets poengfangst er den nest beste (etter 2005).
* Den gang lå vi på 5. plass.
De som fryktet defensiv møkkafotball under Grönhagen har fått svar på tiltale.
Enig! Og oppsummeringen viser vel også at de som har begynt å genierklere Grønhagen er litt tidlig ute!
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av Bob Page
Nå igjen????
Jepp, da tapet var et faktum, klikka det fulstendig for`n. knytta neven og slo i lufta, kom sikkert en del gloser også.sparka ballen til helvette inne i målet
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Skal jeg vere ærlig har vi egentlig fått godt betalt m poeng i forhold til slik vi har spilt.
Men viss vi har en 19-20 poeng til pause er jeg meget fornøyd!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det hadde vert noe det ja!
Men må vere litt realist oxo.
Opprinnelig postet av Martin
Skal jeg vere ærlig har vi egentlig fått godt betalt m poeng i forhold til slik vi har spilt.
Men viss vi har en 19-20 poeng til pause er jeg meget fornøyd!
Ja, det har du desverre rett i. Etter prestasjonene kunne vi meget fort hatt 6 poeng mindre. I løpet av en sesong jevner slikt seg ut sies det, og da ligger vi ikke godt an........
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Erikk
Slik jeg ser det er det Sandefjord, Aalesund og Odd vi først og frems kjemper mot for å unngå nedrykk. (...)Jeg tror at Odd vil sparke trenerne og få inn nye spillere til sommeren noe som kan bety at de får et løft, og at Aaleund også kommer til å kjøpe en ny spiss som kan spille sammen med Aarøy.
Jo mer tid det går før Odd sparker trenerne, desto bedre tror jeg det kan være. To hovedtrenere og en ambisiøs sportsdirektør, samt et styre som synes å ikke ha beslutningsevne - nedrykket kan være nærmere enn vi tror. I tillegg er det veldig sannsynelig at de også vil miste en spiller eller to i sommer - Nilsson og Larsen. Jarstein virker heller ikke spesielt interessert i å være hos en nedrykkskandidat.
Når det gjelder Aalesund tror jeg ikke en ny spiss vil gjøre all verden. Hvis de ikke klarer å få en 3-poenger før overgangsvinduet skal de slite hardt for å snu den trenden de er inne i nå. Jeg tror Perry mister jobben først.
Sandefjord vet jeg ikke riktig hva jeg skal si om. Det er et lag som svinger like mye som FFK... Men de har litt lengre svingninger - de kan vinne tre-fire på rad for deretter å tape tre-fire på rad. Jeg tror også at Sandefjord vil slite under oss på tabellen.
Her er forøvrig tabelltipset mitt. Jeg må innrømme at jeg nok har undervurdert TIL betydelig. Jeg hadde altså INGEN tro på at "hæstkuken fra Italia" Nilsen skulle klare å få fasong på gamlingene i angrepsrekka. Jeg holder fortsatt en knapp på at TIL har gjort det bedre i begynnelsen av sesongen enn det de vil gjøre utover - men at de skal sprekke såpass? Det tviler jeg på.
11 | Sandefjord |
12 | Odd Grenland |
13 | Aalesund |
14 | Tromsø |
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914