Før kampen: Rosenborg - FFK (9. serierunde)
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Ramberg, en god første forsvarer?? Han er jo livredd får å gå i en duell. Som regel god på hjemmebane når vi fører kampen, men helt ubrukelig på bortebane og i kamper hvor vi må "jage". Må prestere mye jevnere får å forsvare en plass i start ellveren.
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Opprinnelig postet av Lemmy
Hehe. Hver gang vi gjør det dårlig, er det jo alltid en som får skylda.. Han har gjort det dårlig i år, og blir for mye borte. Men han er faktisk en fighter.. Uten det hadde han aldri spilt i Ajax eller for FFK. Han har så absolutt ikke pasningene, vinner på at han er hissig og en god førsteforsvarer.
Spilt i Ajax ?? Du tenker på at han har vært der nede å trent med dem du vel ?? Ramberg har aldri spilt en obligatorisk kamp for Ajax for alt det jeg kan huske.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Han var i junior stallen til Ajax, med blant andre Patrick Kluivert. Ramberg er ingen midtbane -terrier/kriger, han er en midtbane strateggode passninger blant annet, men har tidligere tjent mye på sine plasserings ferdigheter, og på og lese spillet derfor er han en sentral midtbane spiller, absolutt best med en sterk defansiv type ved siden av eller bak seg, men nå som han er totalt ute av form så stemmer ingenting av hva Ramberg kan.
Men spilte han noen kamper for dem ?? Det har i så fall ikke jeg fått med meg. At han var i juniorstallen vet jeg å det, men det er langt der i fra og opp.
Link 1
Link 2
Link 3
En sesong på junior laget ser det ut som.
- Mange av de jeg spilte med i Ajax visste at de en dag ble profesjonelle fotballspillere, så for meg var det helt klart stort å få være en del av et sånt lag. Etter ett år i klubben måtte jeg derimot reise hjem på grunn av lyskeproblemer, og det var absolutt en av de største nedturene jeg har hatt. Jeg visste at jeg aldri ville få en slik sjanse igjen, og det var en ganske så deprimerende tanke.
Spillere som Patrick Kluivert og Manchester Citys Kiki Musampa var bare to av dagens stjerner som den gang var en del av Ajax’ juniorlag.
Feks. håndball?
Feks. håndball?
Ok, han er litt veik. Men han er hvertfall tidlig oppe i mann og hindrer motspillerne i å slå geniale gjennombrudspasninger. Tror Ramberg får litt mye urettferdig kritikk. Helt enig i det de fleste sier, han er ujevn i prestasjonene, men han gjør en veldig god grovjobb når han er på sitt beste. Vanskelig å se det han gjør, litt usynlig spiller..Han ofrer seg null for laget,trekker seg i hver eneste duell og passer ikke på et lag som skal unngå nedrykk
Herregud. Skal vi ikke støtte spillerne våre a? Tror Grönis har mer fotballkompetanse enn flere tusen kravstore bedrevitere fra Fredrikstad. Det er en grunn til at han får starte og ikke blir solgt.
Nei, han passer ikke inn på et lag som skal unngå nedrykk. Derfor han er i FFK. For vi skal jo ikke unngå nedrykk, men være på øverste halvdel av tabellen.
Feks. håndball?
Opprinnelig postet av paco
Ok, han er litt veik. Men han er hvertfall tidlig oppe i mann og hindrer motspillerne i å slå geniale gjennombrudspasninger. Tror Ramberg får litt mye urettferdig kritikk. Helt enig i det de fleste sier, han er ujevn i prestasjonene, men han gjør en veldig god grovjobb når han er på sitt beste. Vanskelig å se det han gjør, litt usynlig spiller..Han ofrer seg null for laget,trekker seg i hver eneste duell og passer ikke på et lag som skal unngå nedrykk
Sterke ord man, men helt klart Ramberg er ikke i form om dagen. Men den dagen Ramberg er tilbake i form vil han helt klart gjøre en god profil igjen. Men det og si han ikke ofrer seg er vel å ta litt hardt i?
Jeg vil se dette laget på lerkendal:
rami
pac
gerrbrant
raio
prytz
multe
bjørkøy
martyn
tarik
gardar
toth
...og west inn i 2. omgang...
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av ajg
Jeg vil se dette laget på lerkendal:
rami
pac
gerrbrant
raio
prytz
multe
bjørkøy
martyn
tarikgardar
toth...og west inn i 2. omgang...
Jeg er omtrent enig med deg, med untak av en Toth ute av kampform - Jeg vil heller ha lekne raske Fofana ved Gardars side.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Hoveddommer: Sandmoen, Brage
Assistentdommer: Andås, Frank
Assistentdommer: Myhren, Tor-Arne
Observatør: Kvam, Frode
4.dommer: Alseth, Kjell
NFF-delegat: Skadal, Frank
Opprinnelig postet av keiko99
Dommere:
Hoveddommer: Sandmoen, Brage
Assistentdommer: Andås, Frank
Assistentdommer: Myhren, Tor-Arne
Observatør: Kvam, Frode
4.dommer: Alseth, Kjell
NFF-delegat: Skadal, Frank
Må vi ha Sandmoen nå igjen ?? Synes det navnet dukker opp hele tiden jeg.
Å si at Ramberg er en kriger er vel som å si at Raymond Kvisvik er slank og hurtig....
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Å si at Ramberg er en kriger er vel som å si at Raymond Kvisvik er slank og hurtig....
Men ift prislapp og forventninger, synes jeg personlig Raymond er en større skuffelse enn Ramberg.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914