Før kampen: Rosenborg - FFK (9. serierunde)
kanskje litt tidlig å dra det opp nå. hva trur folka om den kampen her? har et håp om poeng. men da må vi spille betydelig mye bedre enn igår. rosenborg har slitt litt i år, å jeg trur det vil løsne for dem snart. men håper det ikke skjer i den kampen her. hehe.
vi må starte med en annen start 11ver syns jeg. jeg ville hatt det laget her på banen.
shaban
szwartek gerrbrandt raio prytz?
multe bjørkøy martin tarik
gardar west/fofana.
Opprinnelig postet av scheien
kanskje litt tidlig å dra det opp nå. hva trur folka om den kampen her? har et håp om poeng. men da må vi spille betydelig mye bedre enn igår. rosenborg har slitt litt i år, å jeg trur det vil løsne for dem snart. men håper det ikke skjer i den kampen her. hehe.
vi må starte med en annen start 11ver syns jeg. jeg ville hatt det laget her på banen.
shaban
szwartek gerrbrandt raio prytz?
multe bjørkøy martin tarik
gardar west/fofana.
La ihvertfall PAC og Fofana sitte på benken. Poeng i Trondheim ? ja ja, hvorfor ikke. Spiller Shaban som en viss trønder gjorde der oppe en gang blir det fort poeng ut av det.
Er det et slags hemmelig språk du skriver, som ikke synes for oss andre ? Bare kødder
Er forøvrig enig med Scheien ang laget. Starte med Fofana og bytte inn West nærmere slutten. Multe tror jeg vi trenger på høyreback hvis ikke prytz blir klar. I tilfellet syns jeg vi bør gå for Elvestad på midtbanen. . Syns han gjorde det bra mot Lisleby. Ev Koudio, eller hvordan han nå skriver navnet sitt... Ramberg vil jeg ikke ha på benken en gang....
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av 1947modell
Synes du det du som er en garvet landslagsspiller. Hvis du mente meg mente jeg Steinar Sørli.
Sjalu eller ?
Da jeg kommenterte innlegget ditt, var det ikke annen tekst en den du siterte. Nå ser jeg at du har redigert innlegget ditt og fått på litt mere tekst.
Selfølgelig skjønte jeg at du mente Steinar Sørlie . Forresten trenger Rami ikke å stå som Sørlie, han kan bare stå som seg selv under kampen i går
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
Håper virkelig vi starter med dette laget:
Shaban
Pac gerrbrandt Piiroja Prytz
Tarik Bjørkøy Stadheim/Martyn Multe
Gardar Fofana
West kommer inn 30-45 minutter før slutt
Men noen som vet hvordan det går med Christian Berg og VM? Hvor lenge til er dem ute?
Norgesmestere 2006!!
Tror Fofana har godt av en kamp på benken, og heller komme inn sulten og uten scoringspress i andreomgang, kanskje det er nettopp det som skal til for at han scorer? Er dog usikker på hvilken ellever jeg vil ha, men kanskje noe a la dette?
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Prytz
Multe - Bjørkøy - Martyn - Tarik
West - Gardar
Kvisvik kan heller gjøre som i Bergen, komme inn etter hvert og gjøre en assist eller to. Multe på høyrekanten for å hjelpe Czwartek, noe jeg tror han fungerer bedre som enn Tarik om han skulle spilt der. Martyn foran Ramberg, skulle helst sett en som var bedre enn begge to der, men Ramberg spiller sjeldent godt borte. Gardar, i håp om at fortsetter fremgangen og Brian West for å få litt fart og spenning!
Shaaban
Multe - Piiroja - Gerrbrand - Prytz
Tarik - Bjørkøy - Martyn - Fofana
West - Gardar
Vært spennende med dette laget, Pål Andre og Hansi, spiller uten selvtillit, Ray virker bare uinspirert.
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Prytz
Multaharju - Bjørkøy - Martyn - Tarik
West - Fofana
Gardar som en joker til en plass på topp, eller en super-sub ;) Treningene denne uka får avgjøre!
Har du lest forumets retningslinjer?
Shabaan
PAC Gerrbrand Pirroja Prytz
Multe Bjørkøy Stadheim Tarik
Gardar Fofana
hehe... litt satsing må man jo ha.... stadheim får prøve seg:)
pippisangen kommer sæi;)
-Shaaban-
-PAC- Raio- Gerrbrand-Pryts-
-Tarik- Martyn- Bjørkøy-Stadheim/Fofana
-Gardar-Fofana/west
Syns Stadheim burde få vise seg fram fra start, fåkke hvist seg frem på 10 minutter vet....eller så bør Fofana ta venstre kanten og west på topp
CUPVINNER 06
Forandringer jeg ønsker på laget før RBK:
Fofana - Gardar
Tarik- Martyn - Bjørkøy - Multe
Prrytz - Raio- Patrick - PAC
Syns faktisk Gardar bør få prøve seg nå og se om det bare var ett blaff eller om det var noe mer bak det.
West kan settes inn om det ikke går noe særlig.
Tror Grönhagen får det tøft når han skal velge ut et lag. Gardar har vist seg bra fram, Ramberg og Kvisvik har gjort det motsatte. Tror dette kan være et bra lag:
Shaaban
PAC Gerrbrand Piiroja Prytz
Multaharju Martyn Bjørkøy Ramberg
Elyounoussi West
Nå vil sikkert mange klø seg i huet og undre seg over hvorfor jeg håper på Ramberg på VENSTREKANT!(?)
Jo, av den enkle grunn at midtbanekrigen må vinnes! RBK er dessuten glade i komme ut på kanten, fylle opp med sidebackene og få innlegg. Med Raymond på kant, vil det bli vanskelig å stoppe dem. De har tre løpsmaskiner i Strand, Sapara og Tettey/Skjelbred. Skal vi vinne kampen, må disse stoppes!
Med Hansi på banen tror jeg vi får mer aggressivitet. Man kan si hva man vil om Ramberg, men han er en fighter!
Hvis Hansi da starter på kanten( Tror ikke Grönis tenker likt som meg da, hehe), vil vi ikke få så herlige pasninger fra kanten. Ramberg og Multaharju er vel ikke akkurat verdenskjent for pasningene sine... Da kan det være godt å ha Brian West. Da får vi kanskje mer bakromsfotball, og det tror jeg passer RBKforsvaret dårlig. Kanskje dumt å ta ut Fofana, men det er vanskelig å benke Tarik.
Skulle dette ikke fungere har vi flere alternativer. Bytte inn Kvisvik, Fofana og Gardar. Kanskje en litt urealistisk startellever, men kanskje den kunne fungert?
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av JipJap
en fighter er faktisk en ting jeg ikke ville kalt ramberg...
Enig.. Langt ifra en fighter ihvertfall..
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914