Eh... Gule Grandiosaklappere?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Stygge som juling var dem, men så heldigvis ikke ut som det var så mange av dem.
Det var gutter som fløy rundt stadion og nærmest la klapperne i lomma di før du gikk inn på stadion. Antaglivis husker endel av supporterne det oppstyret som ble sist gang klappere og blåsere ble delt ut. Jeg la ikke merke til noen som brukte dem under kamp. Håper ikke dette er noe som kommer framover. De skulle jo også ha stadion til å danse til "full pakke dansen" i pausa, men det var det heldigvis heller ingen som gjorde.
Heldigvis var det vel i første rekke barn som hadde disse gule klapperne. Oppegående voksne mennesker vet vel bedre.
Trodde vi var enige om å holde styggedommen vekk fra Fredrikstad stadion. Men noen respekterer tydligvis ikke supporterenes ønske?! Dårlig!
VærsteUltras
Opprinnelig postet av Costanza
Og 100 gratis grandiosa til banens beste?? Ledelsen er vel nødt for å se at dette er skivebom.
HÆÆ??? Kødder du??!
Det er jo like ille som FFKs "gratis mat hos McDonalds"-avtale, da vi var i 1. divisjon. Lars Petter Hansen og Steinar Sørlie spiste jo der 2-3-4 ganger uka, og gikk at på til ut i FB og sa at maten ikke var usunn!
History is about to repeat itself.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg forstår at vi lever i en kommersiell verden og FFK må følge med... men ett sted må man sette grensen. Det er direkte flaut å se at klubben tillater en slik forsøpling som disse gule klapperne. Grandiosa-sangen har heller ingenting å gjøre på et fotballarrangement. Og 100 gratis grandiosa til banens beste?? Ledelsen er vel nødt for å se at dette er skivebom.
Heldigvis var det vel i første rekke barn som hadde disse gule klapperne. Oppegående voksne mennesker vet vel bedre.
Godt at Kvisvik ikke ble banens beste da
Men fra spøk til alvor.. Utrolig dumt at klubben tillater dette.. Er jo nesten som om Rignes eller Marlboro skulle ha sponset banens beste med et par kartonger med sigaretter eller noen kasser med øl..!! Blir for dumt!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
og som speakeren hyllet Grandiosa i pausen osv, det gjorde meg rett og slett kvalm. Gjorde mitt beste for å ta fra alle ungene disse, sprekke dem, og kaste dem til /#&#/&. Utrolig synd at klubben tillater dette!
Der har dere et eksempel på hva den moderne fotballen bringer med seg! Gegen das modernen Fussball!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
De klapperne var skandale.
og som speakeren hyllet Grandiosa i pausen osv, det gjorde meg rett og slett kvalm. Gjorde mitt beste for å ta fra alle ungene disse, sprekke dem, og kaste dem til /#&#/&. Utrolig synd at klubben tillater dette!
Der har dere et eksempel på hva den moderne fotballen bringer med seg! Gegen das modernen Fussball!
"Gegen den modernen Fussball. Tysk grammatikk? Neida.. fra spøk til revolver..
Denne utviklingen vi opplever på stadion er direkte forkastelig. Jeg har full forståelse for at dette gir litt ekstra kontanter i kassen, men grensen for å prostituere seg som klubb bør jo trekkes et eller annet sted...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Og 100 gratis grandiosa til banens beste??
Rami spiser ikke svinekjøtt.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av eliot
Er det kjøtt, de rosa-lilla strimlene på Grandiosaen? Jeg har alltid trodd det har vært små pappbiter med essens... "Kjøtt", altså. Litt på samme måte som "Crabstick". Mel, bindemiddel, vann og "krabbe"-essens.
Nuvel. Jeg fikk ikke oppleve kampen live igår, men lot meg ikke imponere av Grandiosa-klapperne. Det ser ut som et show for pre-teens.
Jeg lar meg heller ikke imponere av at det er mulig å sponse banens beste med usunn drittmat, noe ferdigpizza tross alt er.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Etter det jeg vet så inneholder ikke Grandiosa svinekjøtt. Regnet med at det ble pizza-fest hos Rami etter kampen i går.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Opprinnelig postet av olsa
Rami spiser ikke svinekjøtt.Etter det jeg vet så inneholder ikke Grandiosa svinekjøtt. Regnet med at det ble pizza-fest hos Rami etter kampen i går.
Tviler sterkt..!! For den Full Pakke pizza`n smaker jo rett og slett dritt!!!!
Eller..Grandis generelt smaker dårlig!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Who is General Failure and why is he reading my disc??
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
TV3 Champions League, bare reklame, de rekker ikke lengre analsyer fordi de skal kjører reklame 3-4 ganger i pausa. TV2 har kjøpt opp TL og reklamefinanisert som de er så bruker de snart en uke på å sende en runde. I mellom kampene opptrer de som Se og Hør for å skape bråk. På stadion skal man bombarderes mest mulig med reklamedritt, heldigvis fikk vi ikke et teit sponsornavn på stadion.
Reklamen henger sammen med at fotballen trenger mer og mer penger og det er der selv problemet ligger. Dette kan selvsagt ikke reverseres og mer og mer enkle som vi blir (ref Frp`s fremgang og debattform på tv) jo mer plæstic blir hele produktet fotball.
Var på Premier League kamp i April og det er like ille der. De brukte klappere der også. Og alle de bedritne supporterartiklene som Manchester United i særklasse har dratt igang sprer seg overalt, også til norsk TL. Videre ser vi at alle fotballspillere skal skrive bok der borte, det kommer helt sikkert hit også.
Jeg vil ha et sted å sitte under kamp, spillere som føler for klubben, pølse og øl. Fotball blir mer og mer toppidrett, det er så trist!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Videre ser vi at alle fotballspillere skal skrive bok der borte, det kommer helt sikkert hit også.
!
Fredrik starømstad har vel skrevet bok?!stemmer ikke det?
(*)FREDRIKSTAD FK(*)PLANKEHAUGEN(*)SEVEN NATION ARMY(*)
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av DeKjök
Faen, hater alt det kommerse som flyter innover fotballen. Det blir bare mer og mer og jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig drit lei.
TV3 Champions League, bare reklame, de rekker ikke lengre analsyer fordi de skal kjører reklame 3-4 ganger i pausa. TV2 har kjøpt opp TL og reklamefinanisert som de er så bruker de snart en uke på å sende en runde. I mellom kampene opptrer de som Se og Hør for å skape bråk. På stadion skal man bombarderes mest mulig med reklamedritt, heldigvis fikk vi ikke et teit sponsornavn på stadion.
Reklamen henger sammen med at fotballen trenger mer og mer penger og det er der selv problemet ligger. Dette kan selvsagt ikke reverseres og mer og mer enkle som vi blir (ref Frp`s fremgang og debattform på tv) jo mer plæstic blir hele produktet fotball.
Var på Premier League kamp i April og det er like ille der. De brukte klappere der også. Og alle de bedritne supporterartiklene som Manchester United i særklasse har dratt igang sprer seg overalt, også til norsk TL. Videre ser vi at alle fotballspillere skal skrive bok der borte, det kommer helt sikkert hit også.
Jeg vil ha et sted å sitte under kamp, spillere som føler for klubben, pølse og øl. Fotball blir mer og mer toppidrett, det er så trist!
my man..helt enig..foballen går mot den amerikanske idretten med mat og grill og drikke og corny underholdning og staffasje slik at det oppleves mest mulig tivoli og minst mulig testosteront.. billetter til store lag går til seinfeld og constanza (ikke vår constanza) som bruker billettene for å imponere damer eller buisness partnere.. "I`ve got tickets to see the metz"
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hva med å selge navnet som blir: Grandiose Stadium og mal hele sjappa gul,heheh....
Grandiosa stadion.....merker at jeg fikk frysninger på ryggen av frykt og vemmelse nå
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Tror ikke akkurat det var millioner med kroner som rant inn etter pizzaprostitusjonen på lørdag.
Lurer litt på hva som beveger seg oppe i huet på styret.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
Klart klubben må få selge seg iblant for å dekke utgiftene, men en Roger Solheim som i pausen hauser opp stemningen med Grandiosareklamen på storskjerm blir rett og slett for dumt. Misbruk av storskjermressurser.
DAG Solheim... Roger er han gjøken i hovedstaden.
Sjibbidibbidi
Motstanderen må ta til takke
Sjubbidubbidu
Og dra fra stadioen vår med FULL PAKKE
Sjabbadaba å Grandiosa,
FFK blir aldri mosa,
Nei, vi gir de andre sjubbudibbidi å ruttamtuttam
FULL PAKKE FULL PAKKE FULL PAKKE
Ha ha, jeg ser her for meg Zoran kledd i Grandiskostyme ala kyllingmannen med ropert og på storskjerm , mens PH danser Full pakke dansen og korer i bakgrunnen.
NOT
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av stjernengutt
Sjibbidibbidi
Motstanderen må ta til takke
Sjubbidubbidu
<sniiiip>
.
NOT
Huff, der fikk jeg stygge bilder på netthinen..
---
Opprinnelig postet av remtan
Kan sikkert komme med mye skit om Grandis og stadion, men det er jo tydeligvis en av klubbens største sponsorer det her er snakk om. de har stadionreklame oåp nesten halve stadion. Synes vi skal være glad at det faktisk er klubber med lokale røtter som stiller opp.
Det skal jeg si meg enig i. Ha gjerne reklameskilt rundt banen hvor det står Grandiosa og/eller Stabburet, men spar oss for all del den styggdommen med å prøve å få folk til å danse til en forkastelig pizzasang, samt dele ut unødvendig stygge klappere som kun gleder de under 8, eller de med tilsvarende mental modenhet. Skal man på død og liv dele ut slike klappere, kan de i det minste være røde og hvite, uten reklame på. Enhver lokal sponsor er hjertelig velkommen, men det verken bør eller må gå på bekostning av klubbens sjel og stolthet.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
FFK, i 50 mot toppen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914