Husk meg
Brukernavn
Passord

Arven etter Eggen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 25 mai 07, 07:35
Har sittet og lest en del om meninger vedr spillere i stallen. Det er tydelig at enkelte tilhengere har fått enkelte av dagens stall lang opp i halsen. ( der er det trangt). Det er jo en del tøffe uttalelser og meninger om noen spesielle. Men jeg blir jo litt sjokka da jeg ser at  Rune mener kjøpet av VM er feil. Sett dere ned og se hva og hvem vi har arvet etter KTE. Der er det mye rart og dårlig og lange kontrakter ute og går.Noen spiller i 2. div i Østerdalen med hell og lykke. Kan vi ikke ta og sette opp en del overganger/salg fra FFK til lavere divisjoner hvor vi kan si oss enige eller ikke. Går vi tilbake til KTE start vil vi få en del oppsiktvekkende fakta om de som forsvant ut i " mørket ".

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 mai 07, 08:44

Opprinnelig postet av 1947modell
Har sittet og lest en del om meninger vedr spillere i stallen. Det er tydelig at enkelte tilhengere har fått enkelte av dagens stall lang opp i halsen. ( der er det trangt). Det er jo en del tøffe uttalelser og meninger om noen spesielle. Men jeg blir jo litt sjokka da jeg ser at  Rune mener kjøpet av VM er feil. Sett dere ned og se hva og hvem vi har arvet etter KTE. Der er det mye rart og dårlig og lange kontrakter ute og går.Noen spiller i 2. div i Østerdalen med hell og lykke. Kan vi ikke ta og sette opp en del overganger/salg fra FFK til lavere divisjoner hvor vi kan si oss enige eller ikke. Går vi tilbake til KTE start vil vi få en del oppsiktvekkende fakta om de som forsvant ut i " mørket ".

Går man fra 2 Div til Tippeligaen på kortest mulig tid, blir det selvfølgelig mange spillere som detter av på veien og som ikke holder mål. Resultatene taler vel for seg. Tok over ett lag som slet slet i bakgården, leverte fra seg ett lag som fikk 8 plass, vant cupen og skal ut i Europa med nytt stadion.

For meg er det helt utrolig at noen i det hele tatt prøver å forringe prestasjonene FFK har gjort under Eggen. Ja, han har helt sikkert gjort en del feil underveis, noe alle gjør og kommer til å gjøre, men sum sumarum det som har skjedd med FFK og byen under Eggens tid er ingenting annet enn fantastisk. Så får i håpe at dagens ledelse klarer å bygge videre på det.........

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 25 mai 07, 10:05
Overhodet ikke noe negativt ment mot KTE og hans jobb i FFK.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 25 mai 07, 10:31

At spillere "faller av" på veien fra 2. div må vi regne med.

Men tenker du heller på Stadhaim Heavy og Gardar?

Disse 3 forstår jeg ikke i det hele tatt fordi Eggen ga de jo nesten ikke spillertid. Kan ikke forstå at han ba om at disse ble kjøpt. (Ps jeg vet at Gardar ikke kom før nyttår og dermed umulig kunne fått spilletid av Eggen)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mai 07, 10:34
Endret: 25 mai 07, 10:35
Tenker vel mer på spillere som LP, Petersen, Jørgen osv.... Gode nok for 2 Div, men ikke for Tippeligaen........

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 25 mai 07, 10:36
Jo men disse ble jo brukt i 2. div og så falt de av etter hvert

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mai 07, 10:40
Endret: 25 mai 07, 10:42
Joda, eller forsvant ut i mørket som trådstarter skrev.... Det jeg mener at vi har nok litt fler av dem igjennom årene med Eggen fordi vi tok ett kvantesprang..........

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 25 mai 07, 11:06

Gardar burde vel få en mulighet på a-laget snart.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914