Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen ute i 2 mndr.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 23 mai 07, 15:52
Endret: 23 mai 07, 15:53

Vidar Martinsen er ute til etter sommeren, og Bertelsen er som kjent langtidsskadd (tidligst klar etter sommeren han også). Christian Berg er jo også ute, og Prydz er bare kanskje klar til VIF-kampen. Hvordan løser vi alt dette?

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 23 mai 07, 16:26
-------------------Shaban-----------------

PAC-----Gerrbrand-Piroja-----Prydz/Multe

Tarik------Bjørkøy---Martyn---Kvisvik/Multe

-------------West------Fofana-----------

Så lenge vi ikke får flere skader kan dette gå fint, vi vet jo også at Bjørkøy og evt kan steppe inn på beckplass

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 mai 07, 16:51
med en gang nyheten kom i moss ja da lo dem, men vi vet at vidar kommer tilbake

---------------------------

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 mai 07, 16:57

Opprinnelig postet av keiko99
med en gang nyheten kom i moss ja da lo dem, men vi vet at vidar kommer tilbake

Åssen vet du det da keiko99 ?? Kanskje han blir en ny West, som går skada mesteparten av tiden. Det er ikke sikkert vi får Bertie tilbake i normal gjenge igjen heller keiko99.

FFK visste godt at det var en halvskada spiller de kjøpte i VM. Så jeg stiller meg undrende til hvorfor de kjøpte han da. Ja, jeg skjønner godt at de ler i Moss jeg. Jeg synes det er til å grine av hele gutten for å si det mildt.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 mai 07, 17:02
Endret: 23 mai 07, 17:03
Det her var nesten som forventet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mai 07, 17:07

Opprinnelig postet av bjorn

Helt enig. Har bare sittet å venta på det.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 23 mai 07, 17:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bjorn

Helt enig. Har bare sittet å venta på det.

Har skjønt at du ikke liker VM Rune Haugen. Det har du fått frem i utallige andre innlegg. Det virker nesten som om du tenker: "Endelig, deilig å få rett". Kan vel slappe av med VM-kritikken for en periode og heller håpe at spillerne våre blir friske istedet for..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mai 07, 17:18

Opprinnelig postet av Shadar

Har skjønt at du ikke liker VM Rune Haugen. Det har du fått frem i utallige andre innlegg. Det virker nesten som om du tenker: "Endelig, deilig å få rett". Kan vel slappe av med VM-kritikken for en periode og heller håpe at spillerne våre blir friske istedet for..

Hallo, jeg håper at alle spillere innfrir i FFK-drakt jeg. Men jeg har kritisert at de i det hele tatt var ute etter VM, og det allerede første gangen VM sitt navn ble nevnt.

NB, selvfølgelig håper jeg han blir frisk igjen. Tror du jeg håpa på han skulle gå skada lenge eller ?? Stallen er jaggu tynn nok som han er.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 mai 07, 18:09
Rune. jeg har litt mere tro en deg

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mai 07, 18:17

Opprinnelig postet av keiko99
Rune. jeg har litt mere tro en deg

Det kan godt hende.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 mai 07, 00:03
Endret: 24 mai 07, 00:03

Ikke noe bombe det der nei (dvs at måssesupporterene ler av dette), uansett er vel det medisinske apparatet litt bedre enn i MFK med litt bedre resurser slik at han kan få ordnet kneet en gang for alle...

GO VIDAR

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 00:05
Opprinnelig postet av Bob Page

Ikke noe bombe det der nei (dvs at måssesupporterene ler av dette), uansett er vel det medisinske apparatet litt bedre enn i MFK med litt bedre resurser slik at han kan få ordnet kneet en gang for alle...

GO VIDAR

Stoler du på det medisinske apparatet i FFK ?? Jeg synes ikke de gjør godt nok arbeide akkurat. Bertie skulle vært klar alt han hvis de hadde gjort jobben sin.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 24 mai 07, 13:17

GO VIDAR

Stoler du på det medisinske apparatet i FFK ?? Jeg synes ikke de gjør godt nok arbeide akkurat. Bertie skulle vært klar alt han hvis de hadde gjort jobben sin.

Du er en stor vits

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 13:22
Endret: 24 mai 07, 13:34

Opprinnelig postet av paco
Du er en stor vits

Forklar ?? Ikke bare kom med en sånn påstand.

Jeg gidder ikke å gå ned på ditt barnehagenivå.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 17:08

GO VIDAR

Hvem er du som kan sitte å dømme folk på den måten? Selv den beste gjør da vel feil iblant! Jeg er 100 % sikker på at de som har behandlet Berthelsen kan argumentere godt for seg og de valgene de gjorde under behandlingen.

Dette er lavmål i ren form.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 24 mai 07, 18:35
Endret: 24 mai 07, 18:35
Jeg er forsåvidt enig med deg, men Trond Erik Bertelsen gikk selv ganske kraftig ut mot FFKs medisinske apparat da det ble kjent at skaden var alvorligere enn først antatt. Jeg har forsøkt å finne avisartikkelen hvor han blåste ut som verst, men lyktes dessverre ikke. Men Holters har i hvert fall dekket saken tidligere:

Skuffet over klubbens støtteapparat

Venstrebacken legger ikke skjul på at han er skuffet over utfallet av legeundersøkelsen. Kanskje burde Bertelsen ha vært operert tidligere, men utover det ønsker han ikke å utdype sine tanker om klubbens støtteapparat.

- Nå har jeg bare lyst til å bli frisk, og det som må gjøres, må gjøres. Dersom det er en operasjon som skal til, så blir det slik, forteller han.

- Jeg har tenkt mitt om støtteapparatet rundt klubben når det gjelder mitt tilfelle, men jeg vil legge den saken død. Det er ikke noe vits i å rive opp i det nå. Nå går det mot operasjon, og jeg har glad for at jeg endelig vet hva som må til og at jeg har noe å forholde meg til, sier Bertelsen til ffksupporter.net.

- Nei, jeg ønsker ikke å si noe mer om saken. Du har fått ditt nå.

Det er klart, dette er en side av saken, et hjertesukk fra en frustrert ungutt. Det hadde vært interessant å høre hva støtteapparatet har å si om saken. Uansett har du nok rett, Shadar. Jeg tipper de har gode argumenter for de valgene som ble tatt.

Ære være Plankebyen

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 18:48
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg er forsåvidt enig med deg, men Trond Erik Bertelsen gikk selv ganske kraftig ut mot FFKs medisinske apparat da det ble kjent at skaden var alvorligere enn først antatt. Jeg har forsøkt å finne avisartikkelen hvor han blåste ut som verst, men lyktes dessverre ikke. Men Holters har i hvert fall dekket saken tidligere:

Skuffet over klubbens støtteapparat

Venstrebacken legger ikke skjul på at han er skuffet over utfallet av legeundersøkelsen. Kanskje burde Bertelsen ha vært operert tidligere, men utover det ønsker han ikke å utdype sine tanker om klubbens støtteapparat.

- Nå har jeg bare lyst til å bli frisk, og det som må gjøres, må gjøres. Dersom det er en operasjon som skal til, så blir det slik, forteller han.

- Jeg har tenkt mitt om støtteapparatet rundt klubben når det gjelder mitt tilfelle, men jeg vil legge den saken død. Det er ikke noe vits i å rive opp i det nå. Nå går det mot operasjon, og jeg har glad for at jeg endelig vet hva som må til og at jeg har noe å forholde meg til, sier Bertelsen til ffksupporter.net.

- Nei, jeg ønsker ikke å si noe mer om saken. Du har fått ditt nå.

Det er klart, dette er en side av saken, et hjertesukk fra en frustrert ungutt. Det hadde vært interessant å høre hva støtteapparatet har å si om saken. Uansett har du nok rett, Shadar. Jeg tipper de har gode argumenter for de valgene som ble tatt.

Fint innlegg PerEgil. Vanskelig å si om det var en frudtrert unggutt som talte, eller om det uheldig informasjon glapp ut av en profesjonell, kanskje begge deler. Det får vi kanskje aldri vite. Jeg modererer meg litt. Jeg har selvfølgelig også tenkt mitt i forhold til støtteapparatet, det har vel de fleste som har fulgt med litt. Men jeg har ikke innsyn i journalen til Berthelsen og jeg heter heller ikke Trygve Kaze slik at jeg kan ta en medisinsk debatt, derfor holder jeg fast ved mitt forrige innlegg.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 25 mai 07, 01:15

Opprinnelig postet av Per Egil

Den utalesen har Bertie senere trukket tilbake med den begrunnelsen at han var langt nede der og da... Hvis det letes litt på f-b.no finner dere sikkert den  artikkelen..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 18:54

Opprinnelig postet av Shadar

Hvem er du som kan sitte å dømme folk på den måten? Selv den beste gjør da vel feil iblant! Jeg er 100 % sikker på at de som har behandlet Berthelsen kan argumentere godt for seg og de valgene de gjorde under behandlingen.

Dette er lavmål i ren form.

Leger skal ikke gjøre feil i blant. Det er personell som vi skal stole på. At støtteapparatet kan argumentere godt for seg tviler jeg ikke på, de er jo godt skolerte.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 24 mai 07, 19:08
Ingen skal vel gjøre feil, men alle gjør feil allikevel. Man må faktisk kunne gi leger og støtteapparat litt slækk de og, da det å stille diagnose og behandle ikke er det samme som å legge sammen 2+2. Hadde det bare vært så enkelt.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914