Vidar Martinsen ute i 2 mndr.
Vidar Martinsen er ute til etter sommeren, og Bertelsen er som kjent langtidsskadd (tidligst klar etter sommeren han også). Christian Berg er jo også ute, og Prydz er bare kanskje klar til VIF-kampen. Hvordan løser vi alt dette?
PAC-----Gerrbrand-Piroja-----Prydz/Multe
Tarik------Bjørkøy---Martyn---Kvisvik/Multe
-------------West------Fofana-----------
Så lenge vi ikke får flere skader kan dette gå fint, vi vet jo også at Bjørkøy og evt kan steppe inn på beckplass
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
med en gang nyheten kom i moss ja da lo dem, men vi vet at vidar kommer tilbake
Åssen vet du det da keiko99 ?? Kanskje han blir en ny West, som går skada mesteparten av tiden. Det er ikke sikkert vi får Bertie tilbake i normal gjenge igjen heller keiko99.
FFK visste godt at det var en halvskada spiller de kjøpte i VM. Så jeg stiller meg undrende til hvorfor de kjøpte han da. Ja, jeg skjønner godt at de ler i Moss jeg. Jeg synes det er til å grine av hele gutten for å si det mildt.
Opprinnelig postet av bjorn
Det her var nesten som forventet.
Helt enig. Har bare sittet å venta på det.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bjorn
Det her var nesten som forventet.Helt enig. Har bare sittet å venta på det.
Har skjønt at du ikke liker VM Rune Haugen. Det har du fått frem i utallige andre innlegg. Det virker nesten som om du tenker: "Endelig, deilig å få rett". Kan vel slappe av med VM-kritikken for en periode og heller håpe at spillerne våre blir friske istedet for..
Opprinnelig postet av Shadar
Har skjønt at du ikke liker VM Rune Haugen. Det har du fått frem i utallige andre innlegg. Det virker nesten som om du tenker: "Endelig, deilig å få rett". Kan vel slappe av med VM-kritikken for en periode og heller håpe at spillerne våre blir friske istedet for..
Hallo, jeg håper at alle spillere innfrir i FFK-drakt jeg. Men jeg har kritisert at de i det hele tatt var ute etter VM, og det allerede første gangen VM sitt navn ble nevnt.
NB, selvfølgelig håper jeg han blir frisk igjen. Tror du jeg håpa på han skulle gå skada lenge eller ?? Stallen er jaggu tynn nok som han er.
Opprinnelig postet av keiko99
Rune. jeg har litt mere tro en deg
Det kan godt hende.
Ikke noe bombe det der nei (dvs at måssesupporterene ler av dette), uansett er vel det medisinske apparatet litt bedre enn i MFK med litt bedre resurser slik at han kan få ordnet kneet en gang for alle...
GO VIDAR
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Bob Page
Ikke noe bombe det der nei (dvs at måssesupporterene ler av dette), uansett er vel det medisinske apparatet litt bedre enn i MFK med litt bedre resurser slik at han kan få ordnet kneet en gang for alle...
GO VIDAR
Stoler du på det medisinske apparatet i FFK ?? Jeg synes ikke de gjør godt nok arbeide akkurat. Bertie skulle vært klar alt han hvis de hadde gjort jobben sin.
Du er en stor vitsOpprinnelig postet av Bob Page
GO VIDAR
Stoler du på det medisinske apparatet i FFK ?? Jeg synes ikke de gjør godt nok arbeide akkurat. Bertie skulle vært klar alt han hvis de hadde gjort jobben sin.
Opprinnelig postet av paco
Du er en stor vits
Forklar ?? Ikke bare kom med en sånn påstand.
Jeg gidder ikke å gå ned på ditt barnehagenivå.
Opprinnelig postet av Bob Page
GO VIDAR
Hvem er du som kan sitte å dømme folk på den måten? Selv den beste gjør da vel feil iblant! Jeg er 100 % sikker på at de som har behandlet Berthelsen kan argumentere godt for seg og de valgene de gjorde under behandlingen.
Dette er lavmål i ren form.
Skuffet over klubbens støtteapparat
Venstrebacken legger ikke skjul på at han er skuffet over utfallet av legeundersøkelsen. Kanskje burde Bertelsen ha vært operert tidligere, men utover det ønsker han ikke å utdype sine tanker om klubbens støtteapparat.
- Nå har jeg bare lyst til å bli frisk, og det som må gjøres, må gjøres. Dersom det er en operasjon som skal til, så blir det slik, forteller han.
- Jeg har tenkt mitt om støtteapparatet rundt klubben når det gjelder mitt tilfelle, men jeg vil legge den saken død. Det er ikke noe vits i å rive opp i det nå. Nå går det mot operasjon, og jeg har glad for at jeg endelig vet hva som må til og at jeg har noe å forholde meg til, sier Bertelsen til ffksupporter.net.
- Nei, jeg ønsker ikke å si noe mer om saken. Du har fått ditt nå.
Det er klart, dette er en side av saken, et hjertesukk fra en frustrert ungutt. Det hadde vært interessant å høre hva støtteapparatet har å si om saken. Uansett har du nok rett, Shadar. Jeg tipper de har gode argumenter for de valgene som ble tatt.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg er forsåvidt enig med deg, men Trond Erik Bertelsen gikk selv ganske kraftig ut mot FFKs medisinske apparat da det ble kjent at skaden var alvorligere enn først antatt. Jeg har forsøkt å finne avisartikkelen hvor han blåste ut som verst, men lyktes dessverre ikke. Men Holters har i hvert fall dekket saken tidligere:
Skuffet over klubbens støtteapparat
Venstrebacken legger ikke skjul på at han er skuffet over utfallet av legeundersøkelsen. Kanskje burde Bertelsen ha vært operert tidligere, men utover det ønsker han ikke å utdype sine tanker om klubbens støtteapparat.
- Nå har jeg bare lyst til å bli frisk, og det som må gjøres, må gjøres. Dersom det er en operasjon som skal til, så blir det slik, forteller han.
- Jeg har tenkt mitt om støtteapparatet rundt klubben når det gjelder mitt tilfelle, men jeg vil legge den saken død. Det er ikke noe vits i å rive opp i det nå. Nå går det mot operasjon, og jeg har glad for at jeg endelig vet hva som må til og at jeg har noe å forholde meg til, sier Bertelsen til ffksupporter.net.
- Nei, jeg ønsker ikke å si noe mer om saken. Du har fått ditt nå.
Det er klart, dette er en side av saken, et hjertesukk fra en frustrert ungutt. Det hadde vært interessant å høre hva støtteapparatet har å si om saken. Uansett har du nok rett, Shadar. Jeg tipper de har gode argumenter for de valgene som ble tatt.
Fint innlegg PerEgil. Vanskelig å si om det var en frudtrert unggutt som talte, eller om det uheldig informasjon glapp ut av en profesjonell, kanskje begge deler. Det får vi kanskje aldri vite. Jeg modererer meg litt. Jeg har selvfølgelig også tenkt mitt i forhold til støtteapparatet, det har vel de fleste som har fulgt med litt. Men jeg har ikke innsyn i journalen til Berthelsen og jeg heter heller ikke Trygve Kaze slik at jeg kan ta en medisinsk debatt, derfor holder jeg fast ved mitt forrige innlegg.
Opprinnelig postet av Shadar
Hvem er du som kan sitte å dømme folk på den måten? Selv den beste gjør da vel feil iblant! Jeg er 100 % sikker på at de som har behandlet Berthelsen kan argumentere godt for seg og de valgene de gjorde under behandlingen.
Dette er lavmål i ren form.
Leger skal ikke gjøre feil i blant. Det er personell som vi skal stole på. At støtteapparatet kan argumentere godt for seg tviler jeg ikke på, de er jo godt skolerte.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ingen skal vel gjøre feil, men alle gjør feil allikevel. Man må faktisk kunne gi leger og støtteapparat litt slækk de og, da det å stille diagnose og behandle ikke er det samme som å legge sammen 2+2. Hadde det bare vært så enkelt.
De skal ha mye mindre feilmarginer enn folk som jobber i et fabrikklokale.
Opprinnelig postet av Per Egil
Den utalesen har Bertie senere trukket tilbake med den begrunnelsen at han var langt nede der og da... Hvis det letes litt på f-b.no finner dere sikkert den artikkelen..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av JipJap
det er også en mye vanskeligere jobb enn å jobbe i fabrikk
Derfor bør det også stilles større krav til arbeidet som blir gjort.
Alle kan gjøre feil i blant, ja, men for å grave fram en gammel sak, så forklarte Brian West etter at han hadde pådratt seg en stor skade at han hadde blitt sendt utpå etter to minutter oppvarming.
En sånn feil skal man bare ikke gjøre. Det vitner ikke om et velfungerende og profesjonelt medisinsk apparat i FFK når brølere som det kan skje overhodet. Alle som har treningsleder A kurs vet at sprintere er i særklasse utsatte for skader hvis de ikke varmer veldig godt opp før de setter i gang. Det har både å gjøre med hvordan muskulaturen er bygd opp og med belastningene som oppstår.
Det finnes ingen unnskyldning for å gjøre en så stor og latterlig tabbe. Det enkelttilfellet vil jeg kalle rent idioti. Forhåpentligvis lærte man noe av det.
Forøvrig er det noe av greia med TL, det er tøft nivå, man er nødt til å ha en bred stall av gode spillere for å kunne holde godt nivå sesongen gjennom. De lagene som har det vil kjempe høyt opp, de lagene som ikke har det vil kjempe langt ned på tabellen. Sånn er det. Eventuelle unntak bekrefter bare regelen.
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Om jeg ikke husker feil var det vel endel usikkerhet rundt Raio`s skade i helen for en tid tilbake. Det ble vurdert operasjon men avgjort at man skulle forsøke å behandle bort skaden på annen måte. Ukene gikk, Raio ble ikke bedre og etter lang tid uten bedring kom de frem til at de skulle operert likevel. Dermed gikk verdifulle uker tapt. I tillegg kom jo da selfølgelig tiden med restituering etter operasjonen.
Vanskelig for oss utenforstående å vurdere selvfølgelig. Det medisinske apparatet tar nok mange vanskelige avgjørelser.
Men det må være lov å undre seg...
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Utrolig at de klare å godte seg over at en mann som har lagt ned en kjempeinnsats for klubben dems, har alvorlige skadeproblemer. Dette har jo forsåvidt ingen innvirkning på FFK, (Rajo, og Gerrbrandt er begge bedre stoppere pr nå) men altså på en mossing som har tat farvel med klubben på en skvær måte, for å komme videre i karrieren. Jeg ville iallefall, på tross av at det var kjipt å se han dra, kose meg dersom tilsvarende skjedde med Brenne.
Moss er og forblir en 1.divisjonsklubb, og må akseptere at alle deres spillere med ambisjoner ser til Fredrikstad med drømmer i blikket.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Jeg ville iallefall, på tross av at det var kjipt å se han dra, kose meg dersom tilsvarende skjedde med Brenne.
Falt det ut et ikke der djpete? Ikke kose meg?
Norgesmester
Haugen, vet ikke du at restitusjon av skader kan være vanskelig, ta lang tid og være gjenstand for mang en tolkning og spekulasjon?
Vet ikke du at man ikke skal operere hvis skaden kan lege seg sjøl? Vet ikke du at en operasjon alltid innebærer en risiko for at inngrepet ikke fungerer?
Vet ikke du at dette ikke er noen eksakt vitenskap, og at det er hårreisende anklager du kommer med på et felt du ikke kan så mye om?
Opprinnelig postet av Asgeir
Vet ikke du at dette ikke er noen eksakt vitenskap, og at det er hårreisende anklager du kommer med på et felt du ikke kan så mye om?
Rune er nok ingen kirurg, Asgeir. Som de færreste her inne. Det vi ser er at FFKs medisinske apparat har gjort et par avgjørelser som sannsynligvis burde vært tatt på et tidligere tidspunkt.
Det må være lov å være misfornøyd med det medisinske apparatet - akkurat som vi kan sutre over dårlig innsats hos spillerne.
Jeg har selv stilt spørsmålstegn ved en del av avgjørelsene de har tatt. Jeg håper vi slipper så mange slike tilfeller i fremtiden.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914