Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen ute i 2 mndr.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 25 mai 07, 01:09
det er også en mye vanskeligere jobb enn å jobbe i fabrikk

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 25 mai 07, 01:15

Opprinnelig postet av Per Egil

Det er klart, dette er en side av saken, et hjertesukk fra en frustrert ungutt. Det hadde vært interessant å høre hva støtteapparatet har å si om saken. Uansett har du nok rett, Shadar. Jeg tipper de har gode argumenter for de valgene som ble tatt.

Den utalesen har Bertie senere trukket tilbake med den begrunnelsen at han var langt nede der og da... Hvis det letes litt på f-b.no finner dere sikkert den  artikkelen..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 mai 07, 01:18

Opprinnelig postet av JipJap
det er også en mye vanskeligere jobb enn å jobbe i fabrikk

Derfor bør det også stilles større krav til arbeidet som blir gjort.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 25 mai 07, 02:10

Alle kan gjøre feil i blant, ja, men for å grave fram en gammel sak, så forklarte Brian West etter at han hadde pådratt seg en stor skade at han hadde blitt sendt utpå etter to minutter oppvarming.

En sånn feil skal man bare ikke gjøre. Det vitner ikke om et velfungerende og profesjonelt medisinsk apparat i FFK når brølere som det kan skje overhodet. Alle som har treningsleder A kurs vet at sprintere er i særklasse utsatte for skader hvis de ikke varmer veldig godt opp før de setter i gang. Det har både å gjøre med hvordan muskulaturen er bygd opp og med belastningene som oppstår.

Det finnes ingen unnskyldning for å gjøre en så stor og latterlig tabbe. Det enkelttilfellet vil jeg kalle rent idioti. Forhåpentligvis lærte man noe av det. 

Forøvrig er det noe av greia med TL, det er tøft nivå, man er nødt til å ha en bred stall av gode spillere for å kunne holde godt nivå sesongen gjennom. De lagene som har det vil kjempe høyt opp, de lagene som ikke har det vil kjempe langt ned på tabellen. Sånn er det.  Eventuelle unntak bekrefter bare regelen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jun 07, 13:53
Hjælmen påstår at Vidar Martinsen er ferdig for sesongen, i verste fall er karrieren over...

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 19 jun 07, 14:00
Vet ikke hvor mye jeg tror på det men... Tror han er tilbake snart

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 19 jun 07, 14:49

Om jeg ikke husker feil var det vel endel usikkerhet rundt Raio`s skade i helen for en tid tilbake. Det ble vurdert operasjon men avgjort at man skulle forsøke å behandle bort skaden på annen måte. Ukene gikk, Raio ble ikke bedre og etter lang tid uten bedring kom de frem til at de skulle operert likevel. Dermed gikk verdifulle uker tapt. I tillegg kom jo da selfølgelig tiden med restituering etter operasjonen.

Vanskelig for oss utenforstående å vurdere selvfølgelig. Det medisinske apparatet tar nok mange vanskelige avgjørelser.

Men det må være lov å undre seg...

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 19 jun 07, 14:57
Hjælmen vet alltid det meste om alt som ikke stemmer.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 jun 07, 16:26
Argh.. Leste et eller annet sted at de i FFK så an skaden til Vidar... Kan dette være årsaken? Kommer det en midtstopper til da? Utrolig kjipt hvis dette stemmer

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 19 jun 07, 17:19

Utrolig at de klare å godte seg over at en mann som har lagt ned en kjempeinnsats for klubben dems, har alvorlige skadeproblemer. Dette har jo forsåvidt ingen innvirkning på FFK, (Rajo, og Gerrbrandt er begge bedre stoppere pr nå) men altså på en mossing som har tat farvel med klubben på en skvær måte, for å komme videre i karrieren. Jeg ville iallefall, på tross av at det var kjipt å se han dra, kose meg dersom tilsvarende skjedde med Brenne.

Moss er og forblir en 1.divisjonsklubb, og må akseptere at alle deres spillere med ambisjoner ser til Fredrikstad med drømmer i blikket.

Rød.... hvit... og patriot!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 19 jun 07, 20:41
Endret: 19 jun 07, 20:43

Opprinnelig postet av djpete
 Jeg ville iallefall, på tross av at det var kjipt å se han dra, kose meg dersom tilsvarende skjedde med Brenne.

Falt det ut et ikke der djpete? Ikke kose meg?

Norgesmester

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 20 jun 07, 00:01
Endret: 20 jun 07, 00:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Stoler du på det medisinske apparatet i FFK ?? Jeg synes ikke de gjør godt nok arbeide akkurat. Bertie skulle vært klar alt han hvis de hadde gjort jobben sin.

Haugen, vet ikke du at restitusjon av skader kan være vanskelig, ta lang tid og være gjenstand for mang en tolkning og spekulasjon?

Vet ikke du at man ikke skal operere hvis skaden kan lege seg sjøl? Vet ikke du at en operasjon alltid innebærer en risiko for at inngrepet ikke fungerer?

Vet ikke du at dette ikke er noen eksakt vitenskap, og at det er hårreisende anklager du kommer med på et felt du ikke kan så mye om?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 jun 07, 08:42

Opprinnelig postet av Asgeir

Vet ikke du at dette ikke er noen eksakt vitenskap, og at det er hårreisende anklager du kommer med på et felt du ikke kan så mye om?

Rune er nok ingen kirurg, Asgeir. Som de færreste her inne. Det vi ser er at FFKs medisinske apparat har gjort et par avgjørelser som sannsynligvis burde vært tatt på et tidligere tidspunkt.

Det må være lov å være misfornøyd med det medisinske apparatet - akkurat som vi kan sutre over dårlig innsats hos spillerne.

Jeg har selv stilt spørsmålstegn ved en del av avgjørelsene de har tatt. Jeg håper vi slipper så mange slike tilfeller i fremtiden.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914