Engelsk interesse for Piiroja
Igjen så er Piroija i søkelyset til engelske fotballklubber.. Det er snakk om klubber fra nedre halvdel av Premier League og klubber i Championship..
Så kan dette kanskje bety at vi mister vår kriger i midtforsvaret??
For Raio si del,så hadde dette vært helt topp,men for oss som er ffksupportere så hadde det vært et mareritt å la han gå!!
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Huff, hjertet mitt gråter når jeg får sånne nyheter. Håper vi klarer å holde på han ut sessongen ihvertfall... Han blir vanskelig å erstatte...
Men sånn er vel fotballen for klubber som ikke har mulighet å holde på spillere som piiroia!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
... men samtidig har vi trolig hatt Piiroja lenger enn vi kunne håpe på.
Raio er blant våre mest attraktive spillere, og i sin beste alder som stopper. Bør for sin egen del bli solgt til sommeren dersom han skal ha noe håp om virkelig proffspill i løpet av sin karriere. Han kan heller komme tilbake til Fredrikstad om noen år for å avslutte karrieren ;o)
Ikke misforstå, jeg håper i det lengste at Piiroja blir i Fredrikstad ut karrieren, men jeg tror det ikke. Samtidig er ikke en midtstopper den vanskeligste spillertypen å finne erstattere for. Det kryr av gode midtstoppere, mens det er langt være å finne gode midtbanespillere og målfarlige spisser.
Interessen fra England har jo vært kjent en god stund, det er nok bare et spørsmål om tid før Piiroja blir solgt. Han har fysikken, utholdenheten og den nødvendige spisskompetansen som gjør ham attraktiv.
Har du lest forumets retningslinjer?
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva kan være en akseptabel og realistisk pris hvis vi selger Raijo til England? 10 mill + ?
Minst. Er det interesse fra PL bør prisen opp på ihvertfall 15-20 mille. Det er allikevel småpenger for en PL-klubb. Håper uansett han blir hos oss.... Hans innstilling og innsatsvilje er viktig for laget. Det er gutt som "blør" for drakta.
RednWhite
RednWhite
Opprinnelig postet av keiko99
15 til 20 mill mener jeg og det er minste beløpet
Håper vi får enda mer for`n jeg da.
Rami, Raio og Jonna.
Selv om det er ikke veldig sannsynlig så kan de skje.
De kommer alle til å bli veldig dyre men allikevel...
Er jo flere PL klubber som skal rydde i rekkene, samt at flere klubber har de siste årene fått nye eiere med neste utømmelige lommebøker. Samt at det markedet som betaler mest for spillere er PL. Vi snakker store summer..
Opprinnelig postet av bjorn
Blir nervevrak av mindre, har noen tenkt på vi kan miste stammen i laget vårt i sommer?
Rami, Raio og Jonna.
Du glemmer Tarik. Han er vel klubbens største salgsobjekt. Husk at om ikke disse spillerene kan erstattes med like gode spillere, så vil man kunne forsterke andre plasser også for salgssummene.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Viss raio blir solgt, og han gjør det bra der nede og havner i en av de store klubbene
i england kan FFK tjene godt på videresalg eller spilte kamper
viss det er med i kontrakten.
citys stopperkjempe Distin forsvinner jo så om rajo går ,bør han gå til city...
Nå er dog idiot sesongen igang i england og alle på to ben blir linket til alle klubber som skal ha inn nytt..med andre ord alle linkes til alle
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Blir nervevrak av mindre, har noen tenkt på vi kan miste stammen i laget vårt i sommer?
Rami, Raio og Jonna.
Er ingen ekspert på spillermarkedet, men med utgangspunkt i at Brenne gikk for 7 mill burde vel kanskje disse fire spillerne (m/Tarik) gi klubben:
Rami: 5 mill
Rajo: 15 mill
Jonna: 10 mill
Tarik: 20 mill
totalt: 50 millioner å kjøpe nye spillere for. Går an å finne nye spillere da, vil jeg tro.
Hi hi ... her er min matte da...
Rami 8
Raio 10
Tarek 14
Jonna 6
= 38
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Rami, Raio og Jonna.
De kommer alle til å bli veldig dyre men allikevel...Er ingen ekspert på spillermarkedet, men med utgangspunkt i at Brenne gikk for 7 mill burde vel kanskje disse fire spillerne (m/Tarik) gi klubben:
Rami: 5 mill
Rajo: 15 mill
Jonna: 10 mill
Tarik: 20 mill
totalt: 50 millioner å kjøpe nye spillere for. Går an å finne nye spillere da, vil jeg tro.
Selger vi alle disse så rykker vi ned...da hjelper rett og slett ikke 50 mill....kjekt å ha når vi skal opp igjen året etter...husk at det ikke nytter å bare kjøpe inn nye spillere som erstattere for allerede veletablerte spillere i klubben...laget skal spilles inn vettu...og det bør vi ikke bruke høstsesongen på...
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914