Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi gå for Martyn?!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mai 07, 13:48

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ingen i FFK spiller to gode kamper etterhverandre.

Det skyldes vel at vi stort sett spiller hjemme, borte, hjemme, borte, osv.  Hadde vi hatt to hjemmekamper på rad kunne vi kanskje fått en spiller som hadde to gode kamper på rad.... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mai 07, 22:39
Jeg har sett mye bra av Martyn, men i de siste kampene så har jeg sett en del ufine ting som kanskje ikke er helt i tråd med fairplay-imaget FFK har og fortsatt trenger for å være et lag for hele Norge.. For tidlig å avskrive ennå, har vist seg brukbar istedet for en slapp Ramberg blant annet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 mai 07, 22:41
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg har sett mye bra av Martyn, men i de siste kampene så har jeg sett en del ufine ting som kanskje ikke er helt i tråd med fairplay-imaget FFK har og fortsatt trenger for å være et lag for hele Norge..

Hva tenker du på? Duellen med Jalland? Det så ut som et uhell og ikke tilsiktet ut ifra TV-bildene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 mai 07, 22:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Lemmy

Vi vet hva vi får av Martyn, hvorfor ikke gå for ham da?

Vet vi hva vi får av Martyn ?? Det er jo på det grunnlaget jeg er tvilsom til han. Har en bra kamp, og resten under pari. Ikke bra nok pr. dags dato synes jeg. Men han skal få lov til å spille flere kamper på å overbevise meg.

Rettelse: Trenerene vet hva de får av Martyn. De ser ham tross alt på treningsfeltet hver dag, ikke bare i kampsituasjoner.

Syns han griper sjansen sin i dag mot VIF dårlig, burde vært litt mer kreativ. Uansett tar det tid å bli god og jevn over flere kamper. Han må få mer tid.

Men en ting: Hvorfor er du ikke misfornøyd med Fofana? Han har vel hatt veldig varierende prestasjoner han også?

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 23:00
Opprinnelig postet av Lemmy

Men en ting: Hvorfor er du ikke misfornøyd med Fofana? Han har vel hatt veldig varierende prestasjoner han også?

Jeg har vel ikke uttalt meg om Fofana. Men jeg kan godt gjøre det : Jeg synes Fofana gjør mange feil bevegelser under kamp, og lider under dette. Men jeg har sett hva som bor i denne gutten, og han bør i hvertfall få et par kamper til. Hvis han ikke har vist seg mer fram da, bør han benkes.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 mai 07, 23:04

Mente heller ikke at du har uttalt noe om Fofana. Hehe. Men jeg mente at når du sier at Martyn har hatt en bra kamp og ikke vært stabil nok, lurte jeg på hva du mente om Fofana. Det var vel nesten ment som et spørsmål. For de to har vel hatt det litt likt..

Ellers helt enig i åssen du beskriver ham. Han går for mye i offside og lager unødvendige frispark. I tillegg har han mange rare løp, og vi lider litt av å bruke to små spisser. Når Gardar kom innpå, ble det noen å spille opp på. Når vi har ballen i forsvar, må vi spille ut på kanten/til midtbanen som igjen spiller ut på kanten. Etter det blir det nesten aldri innlegg, men bakromspasninger. I og for seg greit nok, men det hadde vært bedre med en stor og sterk spiss i tillegg til Tarik/Fofana.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mai 07, 02:23
De som mener at ramberg fortsatt fortjener en plass i startellveren bør ta seg en bolle! makan til slett og dårlig innsatts skal en se lenge etter! MAKAN!!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 mai 07, 04:29
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De som mener at ramberg fortsatt fortjener en plass i startellveren bør ta seg en bolle! makan til slett og dårlig innsatts skal en se lenge etter! MAKAN!!!!!
Ramberg og Kvisvik ja de burde spilt sin siste kamp i FFK drakt,se på Martyn ofrer seg i hver duell og takler så inn i helvete,Fofana ee hele tiden en trussel for motstander og han er bare 18 år og sammen men Gardar så kan det bli  bra hvis vi lar Tarik få spille kant.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 07, 04:36
usikker. han har gjort noe bra å noe dårlig. må nok si at han ikke har overbevist.  må se et par kamper til før jeg bestemmer meg.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 mai 07, 13:02

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De som mener at ramberg fortsatt fortjener en plass i startellveren bør ta seg en bolle! makan til slett og dårlig innsatts skal en se lenge etter! MAKAN!!!!!

Nå må vi være realistiske her.. Selvom han kanskje ikke har prestert sånn kjempebra, så er det han viser på treningsfeltet kanskje noe helt annet en det han viser i kamp.

Selvfølgelig går det an å klage på spillere som Pål Andrè, Ramberg og Kvisvik og legge skylden på dem etter kampen. Kvisvik er en viktig spiller for FFK når han er i form. Det han taper på kondis, tar han igjen med briljante pasninger. Å sette en frisk Kvisvik ut av laget, er idioti. Men å bytte han ut hvis prestasjonene uteblir er greit.

Men til alle dere som klager på disse tre. Åssen lagoppstilling skulle vi mønstret da? Med Pål Andrè ut er det vel duket for Multaharju ned på backen. Og da går vel mest sannsynlig Bjørkøy ut på kanten. Hvis da også Ramberg går ut, skal vi spille med Martyn og Elvestad? Og hvis da Raymond i tillegg ikke skal spille, er det vel klart for Stadheim. Bra lag? I dont think so..

La dem nå spille fotball, de er gode nok uansett!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 mai 07, 13:06

Opprinnelig postet av Lemmy
Nå må vi være realistiske her.. Selvom han kanskje ikke har prestert sånn kjempebra, så er det han viser på treningsfeltet kanskje noe helt annet en det han viser i kamp.

Ærlig talt,det er samme hvor bra hans er på trening når han gang på gang er ræva i kamp sammenheng. Han er ikke god nok for tippeligaen, til syvende og sist så er det hvordan han gjør det på kamp som teller og det han blir bedømt ut ifra.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 mai 07, 13:10
Selvfølgelig er det viktig å prestere i kamper. Men jeg tror ikke han hadde startet hvis han hadde vært dårlig på treningsfeltet gjennom uka, for å si det sånn..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mai 07, 13:11

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De som mener at ramberg fortsatt fortjener en plass i startellveren bør ta seg en bolle! makan til slett og dårlig innsatts skal en se lenge etter! MAKAN!!!!!

 

Er enig i vurderingen, men det er vel ikke Ramberg som skal ha kritikken? Det er vel treneren som vurderer han som god nok ikke sant?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mai 07, 13:33

joda, helt enig stjernengutt, men når han får sjansen gang etter gang, så bør han snart begynne å vise at han er verdig start elveren! Setter ikke grønhagen ut hansi i noen kamper nå så begynner det å ligne klippekortet som eggen hadde på noen spillere...

 

samme gjelder forsåvidt kvisvik, er han ikke bedre en det han viste igår, så fortjener han knapt de gode stolene på benken!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 mai 07, 20:59

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De som mener at ramberg fortsatt fortjener en plass i startellveren bør ta seg en bolle! makan til slett og dårlig innsatts skal en se lenge etter! MAKAN!!!!!

Tar meg gladelig en bolle, en rosinbolle til og med. Nam.

Jeg synes faktisk ikke Ramberg var så elendig i går, selv om han langt fra var så god som han er på sitt beste. Selv om han gjorde en del rart og virket litt ute av fokus så gjorde Hansi faktisk en del bra ting innimellom også - i en første omgang hvor det var få på FFK som presterte veldig bra. Det var helt riktig at han ble byttet ut i pausa, og det er ingen bombe om han starter på benken i neste kamp. Men så veldig langt unna startelleveren synes jeg ikke han er. Ramberg er antagelig FFKs mest usynlige spiller, selv når han er lagets beste. På gode dager er han det i perioder, skjønt ikke i går. Om han ikke starter mot RBK så håper jeg for guds skyld at han er på benken.

Når det gjelder Martyn en jeg 100% enig med paco.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:04
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:23

Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

næi.. han har vel prestert litt under forventet.... han glimter jo til i øyeblikk da men.... grei spiller... men ikke heelt på det jevne hele veien

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:28
Endret: 28 mai 07, 13:28

Martyn er etter min mening god nok for 11er´n.

Derfor mener jeg at klarer ikke FFK få fått i noen solide forsterkninger kan han få en "prestasjonskontrakt", i tillegg til en solid midtbane kriger, tilrettelegger. Så selger vi to stk av trioen ramberg, Stadheim eller Berg. Legger da skikkelig press på Jonna som må begynne å vise igjen, ellers er han dager i 11er´n over.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mai 07, 13:52

Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.

 

Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:59
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
Ramberg trekker seg fra hver eneste duel i motsetning til Martyn men dessverre så får nok ikke Martyn noen kontrakt til sommern hvis han ikke spiller seg kraftig opp.

Trudde du var stor fan av Martyn jeg.. Du har jo hele tida sagt at han burde få kontrakt.

 

Er forøvrig helt enig med deg nå at han bør spille seg kraftig opp..

Ja men det er ikke jeg som bestemmer om han skal få kontrakt eller ikke,sier bare at han må spille seg stort opp hvis de skal gi han kontrakt


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340