Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi gå for Martyn?!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 14:00
Endret: 24 mai 07, 17:07
Opprinnelig postet av keiko99
hvilken vitse bok leste du dette i

Må ikke hogge hua av han med en gang da keiko99. Han er ny her inne.


Mod: Fjernet sitering


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 mai 07, 15:18
Endret: 24 mai 07, 17:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Må ikke hogge hua av han med en gang da keiko99. Han er ny her inne.


Når folk kommer med direkte løgn så må man kunne si fra eller kalle det en vits

Mod: Fjernet enda mer sitering

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 mai 07, 15:24
Endret: 24 mai 07, 17:07
Opprinnelig postet av paco
Når folk kommer med direkte løgn så må man kunne si fra eller kalle det en vits

Vil nå tro (evt. håpe) at det der var en vits da.


Uansett, når det gjelder Martyn; litt av greia er at jeg mener Jonna faktisk er bedre framover på banen enn bakover, og jeg hadde helst sett at vi kunne funnet en mer defensiv type som kan ligge litt dypt i bana og gi Jonna frihet til å ta flere offensive løp, og Martyn er jo ikke den spilleren.


Mod: Fjernet mest sitering


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 07, 20:59
Syns helt klart vi bør gå for Martyn. Har en dårlig feeling ang. Chr. Berg, en lyskeskade kan ta utrolig lang tid! Dessuten åpner Martyn for å sette Bjørkøy ut på kanten. Og si vi ikke kjøper ham og Berg fortsatt er skadet. Hva om da Bjørkøy eller Ramberg skader seg? Hva skal vi sette inn på da? Elvestad er nok litt for uvøren enda, men kan bli bra..Tarik spilte jo litt mot Brann, men tror ikke det er så aktuelt å ha ham mye der. Dessuten syns jeg han har levert varene bra. Han har ikke vært noe kjempestrålende, men har hatt glimt av fotballferdigheter. Målet hans må være og prestere godt jevnlig, ikke bare i 1 eller 2 kamper.. Men det er helt klart at han er en god spiller. Han har gode tacklinger, stor løpskraft, et par geniale løp og bra pasninger. Det burde være godt nok for FFK!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 21:30

Opprinnelig postet av Lemmy
Syns helt klart vi bør gå for Martyn. Har en dårlig feeling ang. Chr. Berg, en lyskeskade kan ta utrolig lang tid! Dessuten åpner Martyn for å sette Bjørkøy ut på kanten. Og si vi ikke kjøper ham og Berg fortsatt er skadet. Hva om da Bjørkøy eller Ramberg skader seg? Hva skal vi sette inn på da? Elvestad er nok litt for uvøren enda, men kan bli bra..Tarik spilte jo litt mot Brann, men tror ikke det er så aktuelt å ha ham mye der. Dessuten syns jeg han har levert varene bra. Han har ikke vært noe kjempestrålende, men har hatt glimt av fotballferdigheter. Målet hans må være og prestere godt jevnlig, ikke bare i 1 eller 2 kamper.. Men det er helt klart at han er en god spiller. Han har gode tacklinger, stor løpskraft, et par geniale løp og bra pasninger. Det burde være godt nok for FFK!

Etter hans låneperiode kan vi vurdere andre spillere vettu. Grei å ha han nå, men hvis han ikke viser bedre bør det vurderes å finne en annen i steden for.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 21:40
vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg håper jeg på

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 21:58

Opprinnelig postet av keiko99
vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg håper jeg på

Selvfølgelig, vi kan ikke vurdere etter at det er stengt, da er det for sent.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 22:20
Rune. viduet åpner i god tid føre leie kotrakten er ute ?

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 22:35

Opprinnelig postet av keiko99
Rune. viduet åpner i god tid føre leie kotrakten er ute ?

du skriver : håper jeg på. Skulle bare mangle om de ikke skulle vurdert det. Hadde de ikke vurdert det så hadde jeg rista kraftig på hodet.

keiko99, les nøye hva du skriver . Unnskyld at jeg kritiserer litt, men det blir litt feil sånn du legger det fram. Ikke i dette innlegget, men i det forrige.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 22:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
Rune. viduet åpner i god tid føre leie kotrakten er ute ?

du skriver : håper jeg på. Skulle bare mangle om de ikke skulle vurdert det. Hadde de ikke vurdert det så hadde jeg rista kraftig på hodet.

keiko99, les nøye hva du skriver . Unnskyld at jeg kritiserer litt, men det blir litt feil sånn du legger det fram. Ikke i dette innlegget, men i det forrige.

hvor finner du dette det er jeg spent på

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 22:52

Opprinnelig postet av keiko99
vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg håper jeg på

Her keiko99. Du kunne trygt ha sløyfet det siste du skrev : håper jeg på.

Du skulle heller skrevet : vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg. Skjønner ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 23:03
Endret: 24 mai 07, 23:04
svar meg på det du beskylder meg for. å si: vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg håper jeg på er heller ikke noe galt.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 23:09

Opprinnelig postet av keiko99
svar meg på det du beskylder meg for. å si: vi vurderer dette så fort vinduet åpner seg håper jeg på er heller ikke noe galt.

Jeg synes faktisk det blir feil å si keiko99. Du kan ikke håpe i det tilfellet der. Skulle bare mangle om de ikke skulle vurdere Martyn.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 24 mai 07, 23:10
synes det bare er flisespikkeri, og ikke feil i det hele tatt

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 23:15

Opprinnelig postet av JipJap
synes det bare er flisespikkeri, og ikke feil i det hele tatt

Flisespikkeri kan jeg alltids være med på. Men det blir allikevel feil på måten han skriver.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 mai 07, 23:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av JipJap
synes det bare er flisespikkeri, og ikke feil i det hele tatt

Flisespikkeri kan jeg alltids være med på. Men det blir allikevel feil på måten han skriver.

tett i huet som vanlig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 23:25
Opprinnelig postet av paco
tett i huet som vanlig
I likhet med deg kanskje ??

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 mai 07, 23:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Nå er det jo svært få som får tillit av deg da... =) (ikke slemt ment, men du er ganske så kravstor mangeganger med spillere,,, )

Jeg vil ha et bedre lag enn det vi har nå. Martyn blir bare enn i den samme grøten. Jeg vil ha orntli forsterkninger.

Jeg tror noe av problemet til FFK er at når man har spillere på prøvespill, så legger man lista på feil sted. Det er som om det eksisterer en kultur hvor det er viktig å vise at man ikke lar seg imponere for lett. Man skal helst klare å være litt skeptisk, helst se noen svakheter ved alle spillere. Og så er det alltid tryggere å si nei til en spiller enn å ta sjansen på å si ja - og så risikere å måtte stå for et dårlig valg. Bedre å si nei, så risikerer man ikke noe.

Bortsett fra at det er akkurat det man gjør. Jeg skal snart slutteå mase om det, men én gang til: Det var en kjempetabbe å ikke gi kontrakt til Lindpere. Av to grunner. Dels fordi han ville vært akkurat den forsterkningen på midtbanen som vi vi trengte etter at Brenne dro. Men også fordi at så ville vi ha sluppet at han spiller mot oss. Akkurat som det gunstig at Piiroja spiller for oss, og ikke mot oss. Forskjellen blir som en sekspoengskamp, hvis man ser litt billedlig på det.

Jeg er overbevist - selv om det er en ren spekulasjon - om at Lindpere ikke viste fram så mye mer kvaliteter på prøvespill i Tromsø enn han gjorde i FFK. Jeg er også ganske så sikker på at FFK har hatt flere spillere på prøvespill de siste årene, inkl. i vinter, som ville ha vært gode forsterkninger. Men ingen klarer å overbevise på prøvespill i FFK.

I stedet henter man gang på gang spillere som ikke har vært på prøvespill, gjerne i tolvte time før en eller annen frist går ut.

Jeg vet ikke om f.eks. du Rune Haugen har en kommentar tli den skeptiske holdningen i FFK til spillere som viser seg fram, og som leder til at man stadig vekk ender med nødløsninger? Kan det være at noe av problemet ligger begravd her et sted?


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 24 mai 07, 23:41
Endret: 24 mai 07, 23:43

Vær nå så snille da dere....

Hvor gamle er dere egentlig? Eller har dere bare så fryktelig lite å gjøre at dere må hakke på hverandre for den minste bagatell? Synes denne diskusjonen blir pinlig barnslig. Etter min mening er det nesten som å spamme listen over 10 siste innlegg. Totalt uinteressant.

Kan dere ikke ta dette på PM eller opprette et eget forum et eller annet sted på nettet der dere kan hakke på hverandre helt fritt. For oss andre blir dette bare for dumt når voksne mennesker skal holde på på denne måten. Om noen skriver en liten feil... Get over it!!

Er forøvrig ikke interessert i å bli med i denne off-topic diskusjonen. Evt svar som ikke har med topic å gjøre vil bli oversett. Arrogant? Kanskje. Flere som er enig med meg? Garantert!

----------------------------
La oss dra tråden tilbake til topic:

Personlig synes jeg Martyn virket meget spennende de første kampene. Nå er jeg derimot litt mer skeptisk. Tror det blir helt avgjørende hva han presterer frem mot sommeren. Og så har det vel litt å si hvilke alternativer klubben har. Men jeg håper ihvertfall det kommer noen skikkelige forsterkninger. Øverst på min ønskeliste står en sentral midtbanespiller av kvalitet med skikkelige ryddegutt-gener. En skikkelig buse vil jeg ha. Men sikkert ikke lett å få tak i...

Så vi får se... Tror Martyn per dags dato er veldig i grenseland for om klubben vil bruke såpass mye penger på en slik spiller....


EDIT: Du kom meg i forkjøpet, Flightoftherat

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 23:46
Endret: 24 mai 07, 23:47
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg vet ikke om f.eks. du Rune Haugen har en kommentar tli den skeptiske holdningen i FFK til spillere som viser seg fram, og som leder til at man stadig vekk ender med nødløsninger? Kan det være at noe av problemet ligger begravd her et sted?

Jeg synes terskelen er for  lav for prøvespill. De kommer med altfor mye som ikke burde vært her. De burde greie å finne ut av nogenlunde hvilket nivå de er på før de kommer hit.

Ang. Lindpere, de tenkte vel han som en v.back, og ikke kantspiller. Vi har dessverre for mange på v.kant , Kvisvik, Kouadio og Stadheim. Ellers så ville jeg mye heller hatt Lindpere enn Stadheim.

Jeg vet ikke om det var godt nok svart for deg. Hvis ikke så spør videre.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340