Billetter vålerengakampen?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Ca 1000 billeter igjen totalt
Til dere som mener at Stadion tar 12800, står det i FB at det er lagt ut 12400 billetter, så da er nok ikke 12800 det riktige tallet.
Når det gjelder billettene Klanen har fått, er det 1000 stk, så her bør vel Plankehaugen klare å synge de ut?
og hvor mange % har man krav på? 5?
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av A9$h
Ca 1000 billeter igjen totaltTil dere som mener at Stadion tar 12800, står det i FB at det er lagt ut 12400 billetter, så da er nok ikke 12800 det riktige tallet.
Når det gjelder billettene Klanen har fått, er det 1000 stk, så her bør vel Plankehaugen klare å synge de ut?
Mulig du har rett, men når ble det som står i FB den eneste sannhet? Står mye rart der...
Hvor er det bortelagets supportere står??
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Hvor er det bortelagets supportere står??
I sydenden.
Opprinnelig postet av HotDream
R og S. På kortsiden. Hvis du står sammen med Plankehaugen og ser utover banen, er de på venstre side på motsatt kortside.Hvor er det bortelagets supportere står??
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Så det er 1000 billetter igjen? Noen som kan bekrefte dette, hvorfor lar det seg ikke å bestille på billettservice da?
Går det ikke? Jeg var inne på billettservice og kjøpte billett for ca en time siden. Var plasser da, både på kortsiden og på ene langsiden...
RednWhite
Opprinnelig postet av pss
får bare kjøpt en og en jo...:(
Mulig det ja. Det er bare spredte billetter igjen. Skulle bare ha en jeg....
RednWhite
Så lenge ballen er rund, kan allting skje =)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Mulig det er billetter å få kjøpt på plankehaugens felt i Aristokraten.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Mulig det er billetter å få kjøpt på plankehaugens felt i Aristokraten.
Er fortsatt ledige billetter på Billettservice. Det er riktignok rødt symbol der, men det betyr få eller ingen billetter igjen. I tillegg så vil det nok bli returnert en del billetter i løpet av uken fra de som har reservert men ikke kjøpt likevel
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
HJELP, noen som har 2 billetter til kampen, som ikke skal gå?
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Heldigvis slipper jeg tenke på billetter. Kan komme og gå akkurat når det passer meg hehe...
Og selger jeg billetten min til VIF-kampen så tjener jeg vel inn hele sesongkortet hehe....
Men har ikke akkurat planer om det:)))
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Send meg en PM
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Er du interessert i en billett på en kremplass midt på langsiden rune?
tja...2500?:)
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Før kampen mot stabæk ventet min far på en kompis, som var litt seint ute...
Mens han står og snakker med noen andre kommer det plutselig en type bort med en billett som han skulle gi bort...
Nei takk svarte fatter. Etter 5 min kommer enda en som har billett til overs som skal gis bort...
Så om det er noen som vil ha billett som ikke har fått tak i, møt opp på stadion så om dere ikke får, kan dere sikkert få kjøpt...
Heia FFK
Fetsund
Opprinnelig postet av Fetsund
Hei. Er bilettene til FFK-Vif fortsatt til salgs?
Ikke nå lenger
Det er bra. Gleder meg til å fortelle svigers at vi har biletter, og selvfølgelig til å gå på kampen. Da snakkes vi i morgen:) Jan Erik
Fetsund
Har 1 ledig billett på PH-feltet, gi meg beskjed på PM.
Solgt.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Til dere som ikke vet det, nå resten av billettene til hjemmekampene lagt.
Og det betyr?
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Plankekæll
Til dere som ikke vet det, nå resten av billettene til hjemmekampene lagt.Og det betyr?
Les da mann !!! Billetter til resten av hjemmekampene står det.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll
Til dere som ikke vet det, nå resten av billettene til hjemmekampene lagt.Og det betyr?
Les da mann !!! Billetter til resten av hjemmekampene står det.
Jeg ser at det står "billetter til resten av hjemmekampene" jeg Rune Haugen, men når alle de andre ordene er stokket om/mangler må jeg få lov til å spørre hva han mente. Og du som driver og pirker på Keiko for små skrivefeil kan vel roe deg litt ned, ikke sant?
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Nei det er ikke noe som sier at jeg ikke kan selge dem her. Jeg gir bare folk en mulighet til å reise på kamp jeg.
men til dere andre som vil ha en billett så har jeg ihvertfall en billett. og til deg Keiko99, du vil heller at plasser skal stå tomme du da, enn at folk skal selge billettene sine... skjønner ikke tankegangen din jeg....
Jeg har 1 billett som jeg skal selge. Det er sitteplass på PH feltet. Det er en veldig fin plass på midten. (Send meg PM.) Billetten blir overlevert på stadion! eller send SMS på 917 06 993. Jeg blir borte resten av dagen medner å nåes på SMS resten av dagen. Brodern kommer til å ta med billetten til Fr.stad når han skal på kamp!
BILLETTEN ER SOLGT!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har 1 billett som jeg skal selge. Det er sitteplass på PH feltet. Det er en veldig fin plass på midten. Gi bud. Send meg PM. Høyeste bud får den. Billetten blir overlevert på stadion!
Sånn til neste gang: Det er ikke nødvendig å poste fire (som jeg fant i farten) steder inne på forumet at du har en ledig billett. Husk også at ordet "bud" kan gjøre at enkelte tror du har til hensikt å tjene penger på billetten, og svartebørssalg er vel strengt tatt noe som ikke bør forekomme på forumet her. Hadde du til hensikt å selge billetten for pålydende pris eller mindre, så skriv det.
for å si det sånn: det ble ikke en god deal for meg! men gledelig at en annen får glede av billetten når ikke jeg får det.
Jeg synes det er dårlig av deg å prøve og gjøre butikk her inne. Jeg kunne fint ha solgt min billett for det dobbelte av det jeg ga for den. Men jeg er ikke ublu av meg og lot billetten gå for 150 kr. Hvorfor i helvete skal jeg gå for å tjene en 100-lapp til, så knepen er jeg faen meg ikke. Hvis dere vil ha budgiving så hold dere langt borte her i fra.
Takk at du sier i fra keiko99.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
for å si det sånn: det ble ikke en god deal for meg! men gledelig at en annen får glede av billetten når ikke jeg får det.Jeg synes det er dårlig av deg å prøve og gjøre butikk her inne. Jeg kunne fint ha solgt min billett for det dobbelte av det jeg ga for den. Men jeg er ikke ublu av meg og lot billetten gå for 150 kr. Hvorfor i helvete skal jeg gå for å tjene en 100-lapp til, så knepen er jeg faen meg ikke. Hvis dere vil ha budgiving så hold dere langt borte her i fra.
Takk at du sier i fra keiko99.
Kan du ikke lese?? det er jo akkurat det jeg sier jo... jeg prøvde ikke å gjøre det til butikk heller! En annen fikk en billig billett.... BILLIG!
Kan du ikke lese?? det er jo akkurat det jeg sier jo... jeg prøvde ikke å gjøre det til butikk heller! En annen fikk en billig billett.... BILLIG!
Men du prøvde å få folk til å gi bud i et av dine innlegg. At du solgte billetten din billig har ingenting med saken å gjøre, intensjonen var til stede.
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg har lært at griskhet lønner seg ikke.. Ingen biletter koster 10 så jeg kunne vel ikke solgt den for det.
Det har jeg også lært. Men... det kunne du vel?
Her i fjor (eller var det forfjor? tiden flyr...) så hadde jeg en billett jeg ikke fikk brukt. Hadde sagt ja til en ekstravakt og ikke sjekket datoen nøye nok. Tabbe. Men da ga jeg bort billetten, og har aldri tenkt på det som noe økonomisk tap. De pengene var jo brukt likevel, og det var ikke meningen jeg skulle fått dem igjen uansett. Det jeg mistet var en tur på stadion, opplevelsen altså, men jeg tapte strengt tatt ingen penger på det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914