Billetter vålerengakampen?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Ca 1000 billeter igjen totalt
Til dere som mener at Stadion tar 12800, står det i FB at det er lagt ut 12400 billetter, så da er nok ikke 12800 det riktige tallet.
Når det gjelder billettene Klanen har fått, er det 1000 stk, så her bør vel Plankehaugen klare å synge de ut?
og hvor mange % har man krav på? 5?
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av A9$h
Ca 1000 billeter igjen totaltTil dere som mener at Stadion tar 12800, står det i FB at det er lagt ut 12400 billetter, så da er nok ikke 12800 det riktige tallet.
Når det gjelder billettene Klanen har fått, er det 1000 stk, så her bør vel Plankehaugen klare å synge de ut?
Mulig du har rett, men når ble det som står i FB den eneste sannhet? Står mye rart der...
Hvor er det bortelagets supportere står??
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Hvor er det bortelagets supportere står??
I sydenden.
Opprinnelig postet av HotDream
R og S. På kortsiden. Hvis du står sammen med Plankehaugen og ser utover banen, er de på venstre side på motsatt kortside.Hvor er det bortelagets supportere står??
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Så det er 1000 billetter igjen? Noen som kan bekrefte dette, hvorfor lar det seg ikke å bestille på billettservice da?
Går det ikke? Jeg var inne på billettservice og kjøpte billett for ca en time siden. Var plasser da, både på kortsiden og på ene langsiden...
RednWhite
Opprinnelig postet av pss
får bare kjøpt en og en jo...:(
Mulig det ja. Det er bare spredte billetter igjen. Skulle bare ha en jeg....
RednWhite
Så lenge ballen er rund, kan allting skje =)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Mulig det er billetter å få kjøpt på plankehaugens felt i Aristokraten.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Mulig det er billetter å få kjøpt på plankehaugens felt i Aristokraten.
Er fortsatt ledige billetter på Billettservice. Det er riktignok rødt symbol der, men det betyr få eller ingen billetter igjen. I tillegg så vil det nok bli returnert en del billetter i løpet av uken fra de som har reservert men ikke kjøpt likevel
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
HJELP, noen som har 2 billetter til kampen, som ikke skal gå?
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Heldigvis slipper jeg tenke på billetter. Kan komme og gå akkurat når det passer meg hehe...
Og selger jeg billetten min til VIF-kampen så tjener jeg vel inn hele sesongkortet hehe....
Men har ikke akkurat planer om det:)))
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Send meg en PM
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914