Kampen: Lisleby - FFK (1. runde)
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Rant litt over mot Martyn der :)
`34 1-0 Hoås med et hodestøt på corner :)
Elendig første omgangidag, hvor det var lite som skjedde... guttane slet med motvind og så tamme ut..
I andre omgang bedra det seg og målene rant inn.. Gardar med "hattrick" og tarrik scoret ett mål..
ikke helt fornøyd med laget gitt...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av mygg
Spørsmålet er: Er hattricket i dag et signal om at Gardar bør inn i A-lagstroppen?
Han er i A-lagstroppen.
Opprinnelig postet av Holters
Spørsmålet er: Er hattricket i dag et signal om at Gardar bør inn i A-lagstroppen?
Han er i A-lagstroppen.
Han er vel fast 2.-lagsspiller? Sjeldent han er å se på 1.-lagsbenken en gang?
A-lagstroppen = 1.laget + benken ?
Hmm.. For all del,Gardar bør jo få en sjanse til å vise seg fram i en kamp mot bedre motstand..!!
Hadde Gardar scora hattrick mot f.eks LSK,RBK eller Brann så hadde jeg vært imponert......
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Han er vel fast 2.-lagsspiller? Sjeldent han er å se på 1.-lagsbenken en gang?
A-lagstroppen = 1.laget + benken ?
Han er i A-lagstroppen. Det er bare Szekeres som "står utenfor" den troppen.
Du tenker sikkert på kamptroppen, men også der har Gardar vært å finne på benken flere ganger på bekostning av Mihaly Toth og Hermanni Vuorinen.
En slik kamp er slik jeg ser det viktig hvis trenerne vil at den skal være viktig. For Lisleby er dette årets kamp og vi bør svare dem med spillere som mener det samme. Jeg mener spillere som "ligger fra f.eks 12-16" for oss burde fått spilletid i kampen. Disse spillerne ville dermed fått en sjangse til å spille seg inn i laget eller benken.
Trenerne gjorde delvis dette og Gardar gjorde en god kamp, og bør være nærmere benken i tippeligen nå enn det han var før kampen. Skulle gjerne sett Toth også, men er glad for at Bråthen og Elvestad fikk spille.
Når det gjelder spillere som spiller hver kamp i tippeligen kan jeg på en måte forstå at de ikke klarer å motivere seg 100% til en slik kamp.
Gardar scorte hattrick mot Gjøvik / Lyn også, men han kom ikke særlig nærmere av den grunn. Lisleby anser jeg for å være et dårligere lag en G/L, så det hattricket som kom i dag hjelper ikke det spøtt.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av GurrBass
Hmm.. For all del,Gardar bør jo få en sjanse til å vise seg fram i en kamp mot bedre motstand..!!
Hadde Gardar scora hattrick mot f.eks LSK,RBK eller Brann så hadde jeg vært imponert......
Javist, da hadde hele Norge vært imponert. Bombe det liksom...Nå scora ihverfall Gardar 3 mål idag og det var det ingen andre som gjorde, faste på TL-laget eller ikke.
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914