Kampen: Lisleby - FFK (1. runde)
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Overhodet ikke. Begynner bare å bli dritt lei syrlige kommentarer fra deg som sjeldent har noe med saker eller tråder å gjøre........Sier han som overforenkler det meste?
Seriøst, Bedreviteren: Mener du at Gardar og Vuorinen, som er boxplayers, ikke er i stand til å spille sammen med NOEN av spissene våre? For det virker jo nesten slik?
Selvfølgelig kan man bytte ut de 2 i stedenfor Hoås, men da kan man ikke forventa at de skal gjøre samme jobben som Hoås heller. Men det er på det planet trenerne pleier å tenke virker det som.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Selvfølgelig kan man bytte ut de 2 i stedenfor Hoås, men da kan man ikke forventa at de skal gjøre samme jobben som Hoås heller. Men det er på det planet trenerne pleier å tenke virker det som.
Hvis vi spiller med Tarik på høyrekant, Fofana som spiss og Gardar/Vuorininen som boxplayers - det bør da gå alldeles fortreffelig, det? Både Tarik og Fofana har fart og evne til å utfordre på kant og å legge inn, mens vi da endelig har en spiller innenfor sekstenmeter som kan skyve ballen i mål.
Burde da funke det?
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 20 mai 07, 18:02
Endret: 20 mai 07, 18:03
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Overhodet ikke. Begynner bare å bli dritt lei syrlige kommentarer fra deg som sjeldent har noe med saker eller tråder å gjøre........Sier han som overforenkler det meste?
Seriøst, Bedreviteren: Mener du at Gardar og Vuorinen, som er boxplayers, ikke er i stand til å spille sammen med NOEN av spissene våre? For det virker jo nesten slik?
Spørsmålet er ikke om dem er istand til det. Spørsmålet er om dem er gode nok! Hvor har du fra at jeg mener dem ikke er istand til det? Mener absolutt Gardar fortjener sjanser på lik linje med Hoås som ikke imponerer meg....... Diskusjonen handlet om hvorvidt dem passet bedre i det gamle systemet med en midtspiss enn det nåværende. Er ikke systemet som holder dem ute av laget og benken, det er kvaliteten.........
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Selvfølgelig kan man bytte ut de 2 i stedenfor Hoås, men da kan man ikke forventa at de skal gjøre samme jobben som Hoås heller. Men det er på det planet trenerne pleier å tenke virker det som.Hvis vi spiller med Tarik på høyrekant, Fofana som spiss og Gardar/Vuorininen som boxplayers - det bør da gå alldeles fortreffelig, det? Både Tarik og Fofana har fart og evne til å utfordre på kant og å legge inn, mens vi da endelig har en spiller innenfor sekstenmeter som kan skyve ballen i mål.
Burde da funke det?
Selvfølgelig kan det funke. Det er ikke det jeg vil frem til heller. Det er trenerne som ikke tenker på samme måte. Det er mange konstellasjoner som hadde passet mener nå jeg. Men trenerne ( ikke bare disse ) er så traustige i tankemåten, så selv om de snakker om å spille 4-4-2, så er det egentlig en form for 4-4-1-1 de spiller etter. Spørs om Fofana er den rette til å være oppspillspunkt da.
Jeg liker den spillemåten du har lagt opp til jeg. Det er sånn jeg vil ha spissene, og ikke en spiss som skal hjelpe til nede på midtbanen slik det gjøres nå.
Opprinnelig postet av Patrioten
Du kødder ikke med Lars Petter Hansen, www.tv2.no/tvid/VMan-P173442-I0-S157596_680x383.jpg. Bildet er tatt fra fredrikstadfk.no
Her viser jo LPH sitt sanne jeg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914