Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen: Lisleby - FFK (1. runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 19 mai 07, 20:19

Opprinnelig postet av benksliter`n
Gardar var meget imponerende idag. Ikke bare at han scoret mål,men han var god i banespillet også. Han bør nå true Hoås sin plass på første-11/benk.

Enig, han var minst ett nummer bedre enn Hoås... Gardar og Tarik på topp i neste kamp???

---------------------------

RednWhite

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 07, 20:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av mygg
Spørsmålet er: Er hattricket i dag et signal om at Gardar bør inn i A-lagstroppen?

Gardar scorte hattrick mot Gjøvik / Lyn også, men han kom ikke særlig nærmere av den grunn. Lisleby anser jeg for å være et dårligere lag en G/L, så det hattricket som kom i dag hjelper ikke det spøtt.

Hva skal vi si om de som har plass på laget da Haugen?? Viste de noe mer enn Gardar??

RednWhite

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 19 mai 07, 20:50

Noen som tok opp kampen?

Og gidder og legge den ut på nett?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 mai 07, 22:17
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av mygg
Spørsmålet er: Er hattricket i dag et signal om at Gardar bør inn i A-lagstroppen?

Gardar scorte hattrick mot Gjøvik / Lyn også, men han kom ikke særlig nærmere av den grunn. Lisleby anser jeg for å være et dårligere lag en G/L, så det hattricket som kom i dag hjelper ikke det spøtt.

Hva skal vi si om de som har plass på laget da Haugen?? Viste de noe mer enn Gardar??

Nå møtte vi et 3.div. lag, Gardar slipper å hente ballene nede på midtbanen slik som Hoås gjør i TL. Både Gardar og Heavy er typiske boxplayere, og slik spiller ikke FFK til daglig. I 2. og 3. går dette. Hvis du ser på hvordan bevegelsene til Gardar var i dag så skjønner du det.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 mai 07, 01:09
Endret: 20 mai 07, 01:21
Opprinnelig postet av Martin

Noen som tok opp kampen?

Og gidder og legge den ut på nett?

Kommer bare jeg får somlet meg til det...

Så forøverig kampen på nytt da jeg kom hjem, og like føre 0-5 målet intervjuet de LPH og da Gardar scora 0-5 brast det ut av ham "Der skåra de faen meg igjen"...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 20 mai 07, 01:44
Endret: 20 mai 07, 01:45
Jeg må si jeg klør meg sår i huet over å fundere på om  vi har henta to spisser som ikke passer inn i systemet

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 mai 07, 02:21
Endret: 20 mai 07, 02:22
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg må si jeg klør meg sår i huet over å fundere på om  vi har henta to spisser som ikke passer inn i systemet

Nå klar jeg meg i hodet også.

Begge spillerne ble da hentet under Eggens tid i klubben, og vi har da endret spillesystem siden den gang?

Eller har jeg misforstått hva du mener med "systemet"?

Har du lest forumets retningslinjer?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 20 mai 07, 09:14

Opprinnelig postet av benksliter`n
Gardar var meget imponerende idag. Ikke bare at han scoret mål,men han var god i banespillet også. Han bør nå true Hoås sin plass på første-11/benk.

Gardar har målteft, det skal hen i hvertfall ha...

På tide med ett innhopp i tippeligaen for han nå synes jeg...

Heia FFK

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 10:29

Nå møtte vi et 3.div. lag, Gardar slipper å hente ballene nede på midtbanen slik som Hoås gjør i TL. Både Gardar og Heavy er typiske boxplayere, og slik spiller ikke FFK til daglig. I 2. og 3. går dette. Hvis du ser på hvordan bevegelsene til Gardar var i dag så skjønner du det.

Jeg ser hva du mener, men Hoås er jo langt fra noen suksess samme om det er snakk om motstandere fra 3dje div, 2dre div eller TL, så jeg forstår ikke hvorfor du bruker ham som eksempel på hvordan en spiss skal spille i FFK sitt system. Å score mål er det fotball går ut på, og det gjør Hoås alt for sjelden. Kanskje på tide å gi andre sjansen?

RednWhite

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 20 mai 07, 10:38
passer dem ikke inn i ett system med to midtspisser, passer dem ikke inn i noe system.....  

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 mai 07, 11:30

Opprinnelig postet av Bedreviteren
passer dem ikke inn i ett system med to midtspisser, passer dem ikke inn i noe system.....  

Der kom dagens dyptgående analyse av spillertyper, spillermønster og ulike spilleres oppgaver. Priceless.

Passer jeg ikke inn i denne buksa passer jeg jaggu ikke inn i noen andre heller. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 mai 07, 11:54
hvorfor har ikke supporter.net laget noe fra cup kampen ?  spille børs osv ?

http://keiko99.net

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 14:04
Endret: 20 mai 07, 14:08
Opprinnelig postet av denialsander

Der kom dagens dyptgående analyse av spillertyper, spillermønster og ulike spilleres oppgaver. Priceless.

Passer jeg ikke inn i denne buksa passer jeg jaggu ikke inn i noen andre heller. 

Etter 150 kamper i 2 og 3 div med trenere som Øivind Nilsen, Jan Erik Audsen, Alf Gustafsen, TJ Solvang, Johnny Jonassen og Per Egil Ahlsen kunne jeg sikkert lært deg en del om det, men det gidder jeg ikke....... Men to spisstyper som Heavy og Gardar trenger man ikke være ekstremt stor ekspert for å forstå at om noen av dem dem skulle trives i noe system, må det være ett system med 2 midtspisser og ikke 1. Ingen av dem er noen kantspillere, og 90% av alle spisser trives best med en spissmakker. Unntaket må vel være Sørloth typer, som helst står med ræva mot mål i 80 min............. Men Sørloth husker vel ikke du?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 20 mai 07, 14:28
Jeg husker Sørloth godt og har fulgt med noen år selv. Gardar fikk en sjangs som inbytter og gjorde en svært god figur. Han bør få et innhopp neste kamp også så får vi se hvordan han klarer seg.

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 15:00

Jeg også mener at den store majoriteten av spisser vil trives med en makker som i 4-4-2. 

Uansett så har Gardar fortjent en sjanse. Hvis det ikke er nok å score 3 mål for å få prøve seg i TL-laget, hva kreves da?
Alle de som spillte mot 3djedivisjonslaget Lisleby igår hadde sjansen til å vise seg fram. Gardar grep sjansen, i motsetning til de fleste andre....

RednWhite

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 20 mai 07, 15:00
Opprinnelig postet av Holters

Nå klar jeg meg i hodet også.

Begge spillerne ble da hentet under Eggens tid i klubben, og vi har da endret spillesystem siden den gang?

Eller har jeg misforstått hva du mener med "systemet"?

Mente spillesystemet, men min post var en respons på Rune Haugens post om box-players, men så glemte jeg å sitere. Det var ren forundring over spørsmålet hvorvidt vi har et spillesystem som ikke har rom for spisser som er gode i boksen, og om så skulle være tilfelle, at vi har prestert å hente to av dem.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 15:23

Oooh, namedropping av klasse, Bedreviteren.  Det skal du.. eh... ha kreditt for.... ;)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 15:29
Overhodet ikke. Begynner bare å bli dritt lei syrlige kommentarer fra deg som sjeldent har noe med saker eller tråder å gjøre........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 mai 07, 15:50

Mente spillesystemet, men min post var en respons på Rune Haugens post om box-players, men så glemte jeg å sitere. Det var ren forundring over spørsmålet hvorvidt vi har et spillesystem som ikke har rom for spisser som er gode i boksen, og om så skulle være tilfelle, at vi har prestert å hente to av dem.

Det er noe av problemet med FFK. De har drevet med misbruk av innkjøpte spisser i en årrekke. De forandrer ikke i forhold til hvilke spisser de har på banen.

Jeg har skrevet om Per Christian Petersen ( PC ) tidligere. Han ble hentet fra Råde i si tid, og var en typisk boxplayer. Men de som satt i FFK så kun at PC bøtta mål i Råde, og ikke hvilken spisstype han var. Så ja, så henta de han da, og håpa at han skulle gjøre det her også. Men de kjørte med den stilen da, at han skulle hente ballen på midten ala sånn som Toth og Hoås gjør, og det var ikke PC flink til. Så PC scorte ikke noe særlig mål da så lenge han ikke kunne spille på måten han var best til. Så begynte de høye herrer i FFK, å tenke, hm, vi har jo et akutt v.backproblem, så vi prøver han der i steden. Så vips så var han plassert der, spilte heller dårlig. Tok ikke lange tida så forsvant han tilbake til Råde, og fortsatte å bøtte inn mål som før. Dette var i samme periode hvor FFK og Råde lå i 2.div., så nivåforskjellen burde ikke være stor for PC.

Dette er en type misbruk FFK har vært flink til dessverre, og det har ingenting med om Grønis eller KTE har vært her. De andre trenerne har drevet med akkurat det samme.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 07, 17:47

Overhodet ikke. Begynner bare å bli dritt lei syrlige kommentarer fra deg som sjeldent har noe med saker eller tråder å gjøre........

Sier han som overforenkler det meste?

Seriøst, Bedreviteren: Mener du at Gardar og Vuorinen, som er boxplayers, ikke er i stand til å spille sammen med NOEN av spissene våre?  For det virker jo nesten slik?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914