Husk meg
Brukernavn
Passord

bjørkøy sentralt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 19 mai 07, 13:45

håper grønhagen har fått med seg at bjørkøy er bedre som sentral midtbane etter brann kampen. i brann kampen var bjørkøy hele midtbanen vår. han kan brukes omtrent på hele banen, men syns vi mangler noe sentralt når han ikke spiller der.

syns han har begynt sesongen dårlig, å har ikke fått vist det han kan før mot brann. vet han har skort 4 mål, å det er bra. men tenker på ellers i kampene. så nå håper jeg vi slipper å se bjørkøy noe annet sted en sentralt på midtbanen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 mai 07, 15:09
Bjørkøy er ti ganger bedre sentralt, i forhold til ute på kanten. Han MÅ spilles sentralt.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 mai 07, 15:25
Jonna er helt klart best sentralt og kommer nok til å spille der mest mulig i år!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 mai 07, 15:37
Spørsmålet har vel aldri vært om Bjørkøy er best sentralt eller ei, men hvem vi ellers skal bruke på kanten.

Vi mangler gode høyrekanter, men har flere alternativer sentralt. Derfor kan det fort tenkes at det beste for laget er å ha Bjørkøy på kant.

Se til Liverpool: Benitez stuer stadig vekk Gerrard bort på høyre kant, selv om han helt klart er best sentralt. Men siden Liverpool har flere gode sentrale midtbanealternativer, er Gerrard den som gjør den beste jobben på høyre kant.

Når det er sagt, var Bjørkøy veldig god på Brann sentralt, og det er tydelig at han trives best der.

Har du lest forumets retningslinjer?

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 07, 15:40
Jeg mener fortsatt at Tarik bør væra vår høyrekant framover! Fofana, West og Hoås kan alle spille spiss..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 mai 07, 15:44
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg mener fortsatt at Tarik bør væra vår høyrekant framover! Fofana, West og Hoås kan alle spille spiss..

Når West ettervært kommer tilbake i form, er nok det ingen umulighet nei.

Føler likevel at backene våre får altfor lite hjelp med både Kvisvik og Tarik på hver sin kant.

Synes for øvrig at Tarik har størst potensiale som spiss, og håper han blir rendyrket som det. :)

Har du lest forumets retningslinjer?

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 07, 18:41

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffkmufc

Når West ettervært kommer tilbake i form, er nok det ingen umulighet nei.

Føler likevel at backene våre får altfor lite hjelp med både Kvisvik og Tarik på hver sin kant.

Synes for øvrig at Tarik har størst potensiale som spiss, og håper han blir rendyrket som det. :)

Helt enig med deg egentlig. Tarik er best som spiss og kan bli meget god der, og bør derfor kanskje spille fast på den plassen. Men vi må værtfall ha Jonna sentralt så lenge Berg ikke er klar enda..

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 19 mai 07, 18:47
Skulle ikke mye til for å overtale deg gitt..

personlig ser jeg han som kant i og med at vi ikke har no særlig andre høyrekanter mens vi kommer til å/har flust med spissalternativer. Nå så jeg ikke kampen mot Brann men tror jeg Fofana og West kan bli krutt, og med tarik lurende bak der også..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 19 mai 07, 20:51
Jeg syns nå kansje Multe bør få en sjans eller to til på høyre kant. Greit nok at han ikke har den mest presise passningsfoten, men mot Brann fighta han som faen og gjorde seg heller ikke bort, samt at han gir langt mer deffensiv hjelp en feks. tarik i den posisjonen. skal vi koste på oss en kvisvik med to meter løperadius fra midtstreken er det greit om hvertfall den ene kanten holder litt vann. Tarik som spiss, det er der han vil spille og hvor han er best.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 19 mai 07, 20:56
Endret: 19 mai 07, 21:51

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg syns nå kansje Multe bør få en sjans eller to til på høyre kant. Greit nok at han ikke har den mest presise passningsfoten, men mot Brann fighta han som faen og gjorde seg heller ikke bort, samt at han gir langt mer deffensiv hjelp en feks. tarik i den posisjonen. skal vi koste på oss en kvisvik med to meter løperadius fra midtstreken er det greit om hvertfall den ene kanten holder litt vann. Tarik som spiss, det er der han vil spille og hvor han er best.

RednWhite

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 19 mai 07, 17:55
Ser at noen hele tiden drar fram Hoås som et alternativ... Er det ikke på tide å komme opp med et nytt forslag? Et som duger kanskje.

RednWhite

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914