Før kampen: Lisleby - Fredrikstad (1. Runde i cupen)
Dommere:
Hoveddommer: Ølmheim, Terje
Assistentdommer: Hovland, Eirik
Assistentdommer: Lilleby, Thomas
---------------------------
Tipper et par av ungutta får prøve seg her.
ps noen som vet når en kan få kjøpt billetter?
Eller om jeg bare skal ned i aristokraten.
Bråten
Multe VM Shabaani Halvorsen
Kouadiou Ramberg Martyn Stadheim
Toth Hoås
Benk:
Rami
Raio
Gerrbrandt
PAC
Hoås
Tarik
Bjørkøy
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Tipper lagoppstilling:
Bråthen
PAC Shabani Gerrbrand Halvorsen
Multaharju Elvestad Martyn Kouadio
Hoås Toth/Johansson
Feks. håndball?
:)
Norgesmester
Håper med andre ord på en miks mellom unge talenter og de mer etablerte på laget. Kjører vi et altfor reservepreget lag så kan vi jo allerede i første runde gå på en smell, noe som ville være utrolig flaut. FFK er ikke laget som høvler over lettere motstand i de tidligere rundene. Det var jo lettere å slå Vålerenga, Start og Sandefjord enn det var å slå lagene i lavere divisjoner i fjor.
CUPVINNER 06
Lars Petter Hansen er seg selv lik. Se også f-b tv på høyre siden
Han kom jo inn som venstrekant i serieåpningen mot Lillestrøm..Har jo sett litt av ham på trening og kamper, og tror han passer bedre inn som kant, hvor han mest sannsynlig vil få brukt reportoaret av finter mer.
Feks. håndball?
Ramberg er ute på grunn av skade. Czwartek skal etter det f-b.no erfarer være forlover i tidligere FFK-spiller Joacim Jonssons bryllup.
Jeg siterer dagens kampannonse i Fredrikstad Blad:
1.runde NM
Lisleby FK - Fredrikstad FK
Sentralidrettsanlegget
Lørdag 19.mai kl.16.00
Entre: 50kr
Barn/pensjonister: 20kr
Forhåndssalg på klubbhuset
Fredag 18.mai kl.17-19
Lørdag 19.mai kl.10-14
Da mener de vel klubbhuset her nede på Lisleby, høres tett ut å betvile det, har jo lov til å lure, hehe...
Opprinnelig postet av keiko99
Må en kjøpe billett før kampen eller kan en kjøpe på Lisleby ?
Jeg regner med det går greit å betale "i døra" hvis ikke utgår det for min del.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Rolvsøyveien fra Sarp, venstre, 1.5 km, høyre, 100m, venstre, 500m, og du har stadion på høyre side.
Det der hadde ikke jeg skjønt en pøkk av hadde jeg kommet fra Mysen... :)
Jeg vil anbefale deg å skrive ut et kart fra internett Keiko.
jeg hadde tenkt meg dit. er det noen som har vei vei beskrivelse dit eller. (PS jeg er fra mysen)
kart.gulesider.no/kart/index.c
Tror ikke du finner det noensteder nei...
Om han veier 101 kg er det ikkke rene muskler...hehe
Kaller han heller for tjukken enn biffen...
Han kommer til og bli rundlurt til de grader...
For en tosk
Heia FFK
"I laget er det åtte mann med fortid fra Fredrikstad. Blant annet klubbens mangeårige toppscorer, Lars Petter Hansen.
- Det er snakk om spillere som ble veid og funnet for lette. De har nok lyst til å bevise noe nå. Jeg håper i alle fall det, gliser Trondsen. "
Veid og funnet for lette? Biffen? Fantastisk kommentar...
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Var vel bare i 2 divisjon han var toppskårer, i 1divisjon ble han lånt ut til Bærum som rykka ned. Har vel kun vært suksess i Råde og ett år i FFK, nå varmer han benken på Lisleby.
Husker i hvert fall at alle skrek "skyt" til å begynne med, og lo mer og mer jo lengre ut på motsatt side han ruslet/jogget med ballen.
FFK sliter med mye skader
Det som bekymrer mest er vel Jonna sin. Resten spiller liten rolle.
Da er det godt vi møter Lisleby!!
Shaaban
Multaharju Shabani Gerrbrand Prytz
Elyounoussi Elvestad Martyn Kouadio
Fofana Hoås
Laget er basert på skader og uttalelser. Pål Andrè skal være forlover, Piiroja er nettopp tilbake, Ramberg og Bjørkøy sliter med skader og Kvisvik er sånn halvveis klar..I tillegg har vi jo hatt ett tett kampprogram, og vil kanskje vile West som nettopp er tilbake..Kanskje også Tarik og Shaaban blir spart..
Ellers har jo Grönis uttalt at de går til kampen med samme forberedelser som vanlig og så bra som mulig lag. Da tror jeg det burde være duket for spillere som Hoås, Fofana, Kouadio og Martyn. Alle er sånn helt greie spillere, men som etter min mening sliter med litt selvtillit. Etter som FFK tar kampen seriøst, vil det kanskje hjelpe litt for spesielt Fofana og score et par mål..
Feks. håndball?
Opprinnelig postet av Lemmy
Da er det godt vi møter Lisleby!!
Shaaban
Fofana Hoås
Laget er basert på skader og uttalelser. Pål Andrè skal være forlover, Piiroja er nettopp tilbake, Ramberg og Bjørkøy sliter med skader og Kvisvik er sånn halvveis klar.. Ellers har jo Grönis uttalt at de går til kampen med samme forberedelser som vanlig og så bra som mulig lag.
Så bra så mulig lag ?? Da bør jo Raio spille i steden for Shabani. Å spare spillere til viktigere oppgaver så stemmer lagoppstillingen din bedre.
Så nå at laget mitt ble feil.. Litt for store mellomrom, gjorde til at det ble en litt vel merkelig formasjon..hehe..
Rettelse:
Shaaban
Fofana Hoås
Ja, men vi har et tett kampprogram, kan være bra å hvile ham litt..
Feks. håndball?
Så nå at laget mitt ble feil.. Litt for store mellomrom, gjorde til at det ble en litt vel merkelig formasjon..hehe..
Rettelse:
Shaaban
Fofana Hoås
Ja, men vi har et tett kampprogram, kan være bra å hvile ham litt..
Da blir det jo ikke så bra lag som mulig da .
Feks. håndball?
Ellers har jo Grönis uttalt at de går til kampen med samme forberedelser som vanlig og så bra som mulig lag.
Da blir det ikke helt riktig det her heller da. Jeg er enig at vi skal skal spare enkeltspillere, men uttalelsen til Grønis blir jo feil.
Håper både Kouadio og Hoås får starte. De bør spille på seg selvtillit. Håper også Shabani får en plass i forsvaret! Men Rajo bør starte så sant han er klar til det, han trenger å få all den kamptreninga han kan få nå.. Fofana bør også starte for å score ett par mål og få selvtillit! Ser nesten på det som en selvfølge at Elvestad får den ene plassen sentralt på midten i morra og det kan bli spennende! Bråten starter kanskje i mål. Synes kanskje Tarik og Kvisvik bør hvile fra start!
Håper på detta laget:
Bråten
Shabani Gerrbrant Rajo Prydz
Multe Elvestad Martyn Kouadio
Hoås Fofana
klart vi må spare Rune. klart vi hadde trengt stadheim Rune.
Jeg synes Hoås er vel så bra på venstre siden keiko99. Og så har vi Kouadio.
Når begynner Manchester United kampen?
FFK, i 50 mot toppen.
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
FFK, i 50 mot toppen.
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Jeg har ikke tro på at vi vinner så klart.
Katastrofe hvis FFK ikke slår oss 10-0
Jeg har ikke tro på at vi vinner så klart.
Hovedsaken er at vi går videre.
ja da vi skjønner det
Spørs om jeg gidder å gå på kampen i mårra hvis været blir slik som det var i dag. Var å så Trosvik spille og det var en sur fornøyelse.
FFK for alltid!
Du vi har vel ingen behov for å høre om hvem som møter eller ikke Rune. Jeg skal dit uansett. Det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær
Du finner fram vel keiko99 ?? Linken jeg ga er vel bra nok ??
Opprinnelig postet av JH382
Ser ar Fb snakker om et skadeskutt FFK. Hvem er det som ikke er spilleklare?
Jonna, Ramberg, Stadheim i hvert fall, pluss at Czwartek skal i bryllup om jeg ikke leste feil.
Trond Erik Bertelsen, Christian Berg, Vidar Martinsen, Anders Stadheim, Hans Erik Ramberg og John Anders Bjørkøy.
+ Pål Andre Czwartek er forlover.
Opprinnelig postet av FFK1903
Jonna, Ramberg, Stadheim i hvert fall, pluss at Czwartek skal i bryllup om jeg ikke leste feil.
Å foretrekke å dra på bryllup fremfor å spille kamp er for dårlig, hadde det vært hans eget bryllup hadde saken vært en annen, dette er alt for dårlig holdning!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Å foretrekke å dra på bryllup fremfor å spille kamp er for dårlig, hadde det vært hans eget bryllup hadde saken vært en annen, dette er alt for dårlig holdning!
Morsom eller?
En totalt uviktig transportetappe i første runde i cupen, eller å være forlover i bryllupet til en som tydeligvis er blant hans nærmeste venner. Sistnevnte er selvsagt en helt grei prioritering.
Det finnes faktisk et liv utenfor fotballen - selv for fotballspillere.
Det hadde vært anerledes om det var snakk om en cupfinale eller serieinnspurt. Da kunne man ha klaget.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av A9$h
Morsom eller?
En totalt uviktig transportetappe i første runde i cupen, eller å være forlover i bryllupet til en som tydeligvis er blant hans nærmeste venner. Sistnevnte er selvsagt en helt grei prioritering.
Det finnes faktisk et liv utenfor fotballen - selv for fotballspillere.
Det hadde vært anerledes om det var snakk om en cupfinale eller serieinnspurt. Da kunne man ha klaget.
Uviktig? Er ikke så sikker på det. Man bør ha samme holdning uansett hvilken kamp som spilles. Utrolig kjipt å ryke ut i første runde, tror ikke det her blir noen lett kamp selv om det bør være det. Hadde han gjort dette mens han hadde deltids kontrakt som i fjor, kunne vel vi ikke hatt noen som helst rett til å si noe på det, men når han har blitt fulltidspiller og tjener alle pengene sine for å spille for ffk, bør han jaggu også stille opp på slike kamper.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
arbeidsgiveren har tydligvis syntes at prioriteringen er grei nok, og setter spillernes velvære fremfor å være nasi.
Ære være Plankebyen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914