Kampens gang: Brann - FFK (7. serierunde)
som mot tromsø for jeg heller ikke nå jubla for scoring
---------------------------
Får en gave fra gud og roter det bort umiddelbart.
Blir så vanvittig oppgitt, hadde aldri trodd det skulle bli noe poeng i denne kampen men de slutter aldri å overaske i negativ retning når de først har tur.......
RednWhite
faan til syting her inne...
vi har tross alt 1-1 borte mot brann tli pause, og spiller tross alt ganske bra defensivt i forhold til tidligere bortekamper....
Opprinnelig postet av bjorn
Typisk FFK, hvem andre klarer det i hver kamp o selge seg som ett jævla ludder med en gang.
Får en gave fra gud og roter det bort umiddelbart.
Blir så vanvittig oppgitt, hadde aldri trodd det skulle bli noe poeng i denne kampen men de slutter aldri å overaske i negativ retning når de først har tur.......
Finn deg en annen hobby. Du har det jo ikke bra.
RednWhite
ballen er rund......
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Opprinnelig postet av lingval
faan til syting her inne...
vi har tross alt 1-1 borte mot brann tli pause, og spiller tross alt ganske bra defensivt i forhold til tidligere bortekamper....
Enig, guttæne har spilt bra defensivt hittil idag synes jeg. Too bad med den glippen rett etter 0-1.
Supporter, faktisk :)
Blir bare så vanvittig frustrert når vi glipper umiddelbart og scoret mot spillets gang for å si det pent, forstår du det mr soffasupporter???
Kallenavn og greier! Harding gett!
Trenger ikke være sofasupporter fordi man ikke er i Bergen, schmuck!!!
Opprinnelig postet av FFK1903
Martin Andresen med klippetaklinger på begge to, idioten må da få gult kort som alle andre. Skulle vært stempla i ræva han fyren der...
Hvem andre, liksom
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Blir bare så vanvittig frustrert når vi glipper umiddelbart og scoret mot spillets gang for å si det pent, forstår du det mr soffasupporter???
Frustrasjon forstår jeg...Har du med deg pc på Brann stadion eller er du bare tjukk i hue som kaller noen sofa-supporter og sitter hjemme i sofaen sjøl????
RednWhite
var ikke deg jeg snakka til stampede
Da beklager jeg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914