Ulovlig å gå med vanlig skjerf på kamp?
Jeg er en tøffing, går med caps som jeg alltid gjør og skjerf på kamp! Vel og merke ikke et FFK skjerf da jeg ikke har det!
Er det sånn at man kan bli kasta ut fra Stadion fordi man går med det? Fikk nemlig en trussel fra en vakt om og bli kasta ut hvis ikke jeg tok av meg skjerfet! Er det noen regler mot og gå med skjerf som dekker hele halsen pga en vond hals, eller var dette bare engangstilfelle? Jeg og noen venner måtte også stå i trappa da vi ikke fikk lov til og stå helt nederst på ph feltet! Mens alle andre fikk lov til og stå der! Hva har jeg gjort galt? Er det ulovlig og gå med skjerf som dekker halsen?
Og får og si det sånn jeg er ikke med i noen som helst ultras gruppe selvom underskriften min kan tilsi at jeg er det!
---------------------------
FRIHET FOR ULTRAS
En for alle, og alle for en!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??
Opprinnelig postet av StianLarsen
Jeg er en tøffing, går med caps som jeg alltid gjør og skjerf på kamp! Vel og merke ikke et FFK skjerf da jeg ikke har det!
Er det sånn at man kan bli kasta ut fra Stadion fordi man går med det? Fikk nemlig en trussel fra en vakt om og bli kasta ut hvis ikke jeg tok av meg skjerfet! Er det noen regler mot og gå med skjerf som dekker hele halsen pga en vond hals, eller var dette bare engangstilfelle? Jeg og noen venner måtte også stå i trappa da vi ikke fikk lov til og stå helt nederst på ph feltet! Mens alle andre fikk lov til og stå der! Hva har jeg gjort galt? Er det ulovlig og gå med skjerf som dekker halsen?
Og får og si det sånn jeg er ikke med i noen som helst ultras gruppe selvom underskriften min kan tilsi at jeg er det!
Er det Barcelonaskjerf du har på deg da eller ?? Jeg begynner nesten å lure på om det er noe hold i det du skriver, og bare dikter i hop noe. Kan liksom ikke tro dette har rot i virkeligheten.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Med fare for å snakke negativt om en arbeidsgruppe.... Er det ikke gr-sikkerhet som har vakt på stadion og på så si alle utesteder i fr.stad? Da er det vell mulighet for at en kan bli behandlet etter tryne faktor på stadion også!?
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Det var et vanlig svart skjerf! Jeg og noen kamerater stod under der zoran pleier og stå, helt nede ved rekkverket. Vi stod der helt fredelig. Så kommer en mann med oransj jakke, om det var vakt eller hva det er vet jeg ikke!
Du som sier spørs hva slags skjerf det var! Det var et tiger skjerf kjøpt på boomerang. Ullskjerf da jeg har vondt i halsen, og capsen er kjøpt på Hennes og Mauritz! Gikk med helt vanlige sivile klær. Mye mulig vakten trodde jeg var en bråkmaker! MEn han dro skjerfet vekk fra haken min. Og sa tydelig og klart hva han mente om det. Kanskje han forvekslet meg med en casual. Men casuals går ikke de i svært dyre merkeklær? Av eneste merkeklær jeg gikk med var en hugo boss bukse!
Dette er foresten ingenting jeg dikter opp! Og min ene venn reagerte veldig, at vi måtte stå i trappa pluss at ingen andre ble bortvist fra akkuratt der vi stod. Det var bare oss 4! Vet ikke om det har noen betydning, men den ene kameraten min er svensk og har vært på en fredrikstad kamp i hele sitt liv, alt han ville var og oppleve "klacken" som han sa!
FRIHET FOR ULTRAS
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 14 mai 07, 19:49
Endret: 14 mai 07, 19:50
Av eneste merkeklær jeg gikk med var en hugo boss bukse!
Oooh, jålepetter! Du bare mååååå være casual siden du har en Hugo Boss bukse. Vakten hadde nok en dårlig dag - og ville sørge for at noen andre fikk det også.
De burde heller se mer nøye oppe i ryggsekker som folk har med før de begynner å ta normale, sorte, 49,90-skjerf fra folk....
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Desverre er det slik at mange av de som jobber i "sikkerhet"selskapene på norske stadioner er noen maktsyke svin. Det har både PH, Zoran og BRH fått merke på kroppen.
Jeg sto ca halvannen meter fra hendelsen, men fikk ikke med meg alt som ble sagt og gjort, og trodde det var fordi dere sto på det gule feltet. Sikkerhetselskapet på Fredrikstad stadion har det forsåvidt aldri vært med noe problem med, heller ikke for BRH, inntil kampen igår. Vakten som pleier å stå foran PH-feltet (grønn GR Sikkerhet-jakke) har alltid vært hyggelig mot oss, ultras eller ikke, supportereffekter eller ikke. Vakten i orange jakke derimot, fikk BRH et surt møte med allerede før vi hadde kommet inn porten. Hvorfor gidder jeg ikke skrive, da det bare var helt utrolig latterlig, men han var skikkelig brysk og frempå mot oss, selv om vi nok en gang ikke hadde gjort noe. Men det er en annen sak, som jeg ikke tar her.
Uansett, det virker som at, som på MANGE andre stadioner i Norge, at enkeltvakter tar seg til rette og lager regler bare fordi han ikke liker trynet ditt, eller klærne du går i. Det er ganske alvorlig at du har blitt truet med å bli kastet ut, spesielt når du går med skjerf pga vond hals. Og svarer du på pmen jeg har sendt deg, så skal vi se om vi kan få tatt dette opp med sikkerhetsjefen på Stadion. Vi har en svært god dialog med ham nå, og det kan sikkert ordnes. Det skal ikke være sånn at man skal bli truet med å bli kastet ut av maktsyke enkeltvakter bare fordi han tror du maskerer deg fordi han igjen tror du har noe å "skjule".
Sikkerhetsvaktene kan forøvrig konsentrere seg om å sjekke sekker og bagger, da fetteren min for tredje hjemmekamp på rad har kommet inn med usjekket bag. Ikke at han eller vi har noe som helst å skjule i dem, men det er en prinsippsak. Og man kan begynne å lure på prioriteringene deres når de heller vil true enkelte uskyldige personer med utkastelse istedet.
Synd at din svenske venn fikk et dårlig møte med Fredrikstad Stadion, håper tribunelivet veiet litt opp.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Han var svært fornøyd med tribune livet, han var direkte imponert. Og han var med i Aik klacken som blir kalt gnaget=? før.
Så du så hendelsen? Det værste var at vi ble jaga opp til og stå midt i trappa etterpå! Og der måtte vi stå, men Martin_ du som så hendelsen, var det bare vi som ble kasta vekk eller var det alle som stod der? Jeg synes det så ut som det bare var vi 4!
FRIHET FOR ULTRAS
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
ja, det reagerte jeg også litt på. Min svenske kompis også ble dytta så han nesten falt! Men men, får håpe dette er engangstilfelle!
FRIHET FOR ULTRAS
Jeg og noen venner måtte også stå i trappa da vi ikke fikk lov til og stå helt nederst på ph feltet! Mens alle andre fikk lov til og stå der! Hva har jeg gjort galt?
Tror du har misforstått dette. Ingen får lov til å stå i trappa, dette er definert som rømningsvei. Sto selv der, men vaktene flyttet oss som var kommet sent og ikke fant plass et godt stykke opp på PH-feltet. Og der var det godt med plass selv om det så trangt ut nedenfra. sÅ INGEN blir altså flyttet fra PH-feltet og til trappen (les rømningsvei) det sier seg jo selv.
åååå vi e Hammarby VI E vi e hammarby, hammarby vi e hammarby
Opprinnelig postet av Martin_
Vakten i orange jakke derimot, fikk BRH et surt møte med allerede før vi hadde kommet inn porten. Hvorfor gidder jeg ikke skrive, da det bare var helt utrolig latterlig, men han var skikkelig brysk og frempå mot oss, selv om vi nok en gang ikke hadde gjort noe. Men det er en annen sak, som jeg ikke tar her.
Så hvorfor i det hele tatt nevne det? Enten får du skrive hvorfor, eller så får du la være å nevne det. Blir for dumt om alle skulle komme med "tomme anklager" uten å forklare hva saken dreier seg om.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914