Før kampen: Brann - Fredrikstad (7. serierunde)
Assistentdommer: Tøsse, Magne
Assistentdommer: Havig, Øystein
Observatør: Lindboe, Kaare
4.dommer: Sælen, Kjetil
Satser på at dette er kampen hvor FFK glemmer bortekomplekset sitt
Tror heller ikke jeg ville gjort mange forandringene på laget som spilte i dag.
Czwartek kommer nok til å starte grunnet Martinsens kneproblemer (Litt for få dager å hente seg inn igjen på for Martinsen). Ellers vil jeg ha samme lag. Vi vet hva som bor i laget, bare de klarer å rydde opp oppe i hodet sitt.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Årets klareste bortetap, desverre.......
Nå ønsker jeg meg virkelige forandringer foran denne kampen
1. West må starte denne kampen!
2. Ut med Ramberg!
3. Ut med Kvisvik!
Shabaan
Martinsen Piiroja Gerrbrand Prytz
Multaharju Bjørkøy Martyn Fofana
West Tarik
Ramberg og Kvisvik er og har vært våre dårligeste spillere på bortebane.(ikke spesielt gode hjemme heller) Derfor må de ut! Vi blir styrket deffensivt med Bjørkøy sentralt i stedet for Ramberg. Vi får også mer fart og løpskapasitet på kantene med Fofana og Multaharju på kantene. De vil også kunne utfordre offensivt på kantene. Jeg håper også Toth blir aktuell på benken.
NÅ! Ønsker jeg å se et revasjesugent lag som vil offrer tenner,blod,svett og tårer for å vinne over Brann!!
Det er faktisk mulig å slå Brann borte.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Det er faktisk mulig å slå Brann borte.
Så absolutt, og det er gjerne når det ser som mørkest ut at det kommer lyn fra klar himmel (eller noe sånt). Brann hadde griseflaks mot Sandefjord, da er det vel rett og rimelig at de taper 16. mai-kampen. Skulle de derimot få flyten fra start, er det omtrent ingenting som stopper de hjemme.
Tror undertegnede tar kvelden fra forumet, etter tap for FFK og tolvtimersvakt manglet det liksom bare at innlegget mitt ble lagt inn 9 millioner ganger, slik at jeg måtte slette de en og en. Jeg tar det som et hint på at denne dagen skal bli forbigått med stillhet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914