Kampens gang: FFK - Stabæk (6. serierunde)
Sendingen er i gang... så er det bare å krysse fingrene for 3-poeng....
Da er vi igang! Detta skal bli 3 poeng! Har trua på guttane idag! Hadde vært moro med Fofana scoring
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. 1-0 Bjørkøy
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
JA!! Endelig. Fofana med forarbeid. Jonna scora!!
Jonna har blitt en liten måljeger han gitt :)
Opprinnelig postet av FFK1903
Jonna har blitt en liten måljeger han gitt :)
scora vel en del i fjor også...?
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Opprinnelig postet av ffkmufc
scora vel en del i fjor også...?
Syv mål i fjor, hvorav fire var på straffer. Nå har han jo fire mål, et på straffe. Med andre ord har han like mange spillermål i årets serie som i hele fjor. Han er toppscorer i Tippeligaen akkurat nå :p
ja det er jo sant, scora mye på straffe i fjor..
VG Live:
Alanzinho HERJER med FFK-forsvaret. Først er det Martinsen som får en tunnel på seg før Martyn blir så svimmel at han går rett i bakken. Shaaban avverger innleggs-/skuddforsøket fra Alanzinho med en hånd.
Hmmm, måtte sprellmakeren få seg en strekk snart...
Alanzinho HERJER med FFK-forsvaret. Først er det Martinsen som får en tunnel på seg før Martyn blir så svimmel at han går rett i bakken. Shaaban avverger innleggs-/skuddforsøket fra Alanzinho med en hånd.
Hmmm, måtte sprellmakeren få seg en strekk snart...
Fofana virker pigg idag! Har vært farlig flere ganger..
Og virker som Shaaban har litt mer dagen idag!
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Fortsatt VG:
Shaaban bokser ut, men Hauger slår inn på nytt. Segerström feier i vei et skudd, og Shaaban varter opp med en ENORM benparade. FFK går i angrep.
Syns han har en enorm, fantastisk, utopisk, megagigafet benparade i hver kamp jeg? Får bare håpe han er tryggere i feltet i dag :P
Shaaban bokser ut, men Hauger slår inn på nytt. Segerström feier i vei et skudd, og Shaaban varter opp med en ENORM benparade. FFK går i angrep.
Syns han har en enorm, fantastisk, utopisk, megagigafet benparade i hver kamp jeg? Får bare håpe han er tryggere i feltet i dag :P
Syntes Stabæk har kommet til en del sjanser nå i det siste...
Rødt kort til I.A Olsen.....
inge andre olsen får rødt kort etter en stygg takling på tarik!!! Nå skal vi vinne detta her!!
endelig en dommer som slår ned på slike taklinger!!
Opprinnelig postet av JipJap
endelig en dommer som slår ned på slike taklinger!!
ja det var på tide!
1-0 til pause. Fortjebt, men stabæk har også vært farlige. Bra vi spiller med en mann mere! Har trua på Fofana idag!!
Andre omgang igang uten noen bytter!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914