Onklene er lei?
Skulle bare mangle. Vært mine penger, hadde jeg vel sakt det samme.
---------------------------
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år guttær"
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg vet dem var svært misfornøyd at ikke det var en klausul som gjorde at Gardar kjøpet ble opphevet, da han ikke kunne komme ifjor Sommer. At han ikke får plass på benken har vel ikke gjort dem mer fornøyd.......
Er det lovlig med slike klausuler?
Er f.eks. ikke lovlig at en kontrakt skal være avhengig av arbeidstillatelse.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Jeg vet dem var svært misfornøyd at ikke det var en klausul som gjorde at Gardar kjøpet ble opphevet, da han ikke kunne komme ifjor Sommer. At han ikke får plass på benken har vel ikke gjort dem mer fornøyd.......
Her var dem vel først og fremst misfornøyd over at FFK ikke visste at spilleren ikke kunne bli spilleklar før i Januar. Amatørmessig av FFK. Lovlig klausul eller ei....... Men vil jo tro at det ikke er noe problem for klubbene å ikke bli enige om kjøp hvis ikke spilleren er spilleklar........ Her handler det nok om at FFK ikke visste.......
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Men nå har jo UEFA i etterkant sagt at FFK hadde helt rett og at Gardar skulle vært spilleklar til sommeren. Er ikke FFK sin skyld at NFF tolket regelverket feil
Takk for oppklaringen Rey . Bra noen er bedrevitere i ordets rette forstand og ikke bare har det som "nick".
RednWhite
Opprinnelig postet av Holters
Hva? Hvorfor skulle ikke det være lov? Det høres ikke særlig fornuftig ut at man ikke kan kreve at den man ansetter har lov til å arbeide for at arbeidskontrakten skal gjelde? Har du noe mer info om hvor dette står skrevet?
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hva? Hvorfor skulle ikke det være lov? Det høres ikke særlig fornuftig ut at man ikke kan kreve at den man ansetter har lov til å arbeide for at arbeidskontrakten skal gjelde? Har du noe mer info om hvor dette står skrevet?
Litt vanskelig akkurat nå ettersom alt av innhold på fotball.no er fjernet :-)
Men det står i overgangsreglementet både hos NFF og UEFA (Jeg hadde bookmark til NFF, men gidder ikke lete på UEFA sine sider.)
The colour of her eyes
http://www.fotball.no/t2.aspx?p=27358&cat=51832
Paragraf 15-1
e) Inngått avtale om overgang eller lån kan ikke være betinget av bestått medisinsk test, oppholds- eller arbeidstillatelse e.l.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av mb0330
Har hørt fra onde tunger de som betaler mye av morra, investorpool er lei cowboy-tilstander med pengene og det har vært snakket om en siste sjans før de ikke vil mer. Personen som fortalte meg det har kontakt med flere i miljøet og jeg tror ikke han snakker usant, det ville bare skade han selv.
Om onklene er lei, vil jeg med glede foreslå en liten pause.Og siden de da kommer til å kjede seg, anbefaler jeg på det sterkeste å engasjere seg litt i Stjernen i mellomtiden. Bare gi 10% av det dere gir til FFK, så er Stjernen igjen en toppklubb i Norsk målestokk.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Rey
Og der var fotball.no på nett igjen :-)
Paragraf 15-1
e) Inngått avtale om overgang eller lån kan ikke være betinget av bestått medisinsk test, oppholds- eller arbeidstillatelse e.l.
Poenget er at FFK ikke skulle forhandlet fram en avtale før man visste at spilleren 100% sikkert var spilleberettiget. Noe han ikke var. I dag hadde vi 3 spillere som ikke var verdig en plass i 18 manns troppen. Spillere som tilsammen tjener rundt 2,5 mill i året. I tillegg har dem hentet Stadheim som ikke kostet og koster lite, men ikke er god nok...... Klart innvestorene ikke er fornøyd.......
Men en ting er sikkert, dem kan ikke gå lei. Dem sitter tungt inne i ledende verv. Dem var en del av kuppet som skjedde for kort siden, og så skal dem være lei?
Har selv snakket med noen av disse"onklene" og at de er lei er bare bløff fra trådstarter.Grönhagen har ikke hentet en eneste spiller som ikke er i startellvern og hva den forrige trenern gjorde vil ikke onklene henge seg opp iOpprinnelig postet av Rey
Og der var fotball.no på nett igjen :-)
Paragraf 15-1
e) Inngått avtale om overgang eller lån kan ikke være betinget av bestått medisinsk test, oppholds- eller arbeidstillatelse e.l.Poenget er at FFK ikke skulle forhandlet fram en avtale før man visste at spilleren 100% sikkert var spilleberettiget. Noe han ikke var. I dag hadde vi 3 spillere som ikke var verdig en plass i 18 manns troppen. Spillere som tilsammen tjener rundt 2,5 mill i året. I tillegg har dem hentet Stadheim som ikke kostet og koster lite, men ikke er god nok...... Klart innvestorene ikke er fornøyd.......
Men en ting er sikkert, dem kan ikke gå lei. Dem sitter tungt inne i ledende verv. Dem var en del av kuppet som skjedde for kort siden, og så skal dem være lei?
Det er jo godt å høre. Hva da med de "forsterkningene" Morgan har hentet? Går de også på den kvoten?
Uansett må FFK bruke pengene sine klokt. Vi har ingen Sareptas krukke som det bare er å øse ifra.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Vet ikke om noen Morgan skal ha hentetDet er jo godt å høre. Hva da med de "forsterkningene" Morgan har hentet? Går de også på den kvoten?
Uansett må FFK bruke pengene sine klokt. Vi har ingen Sareptas krukke som det bare er å øse ifra.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914