Husk meg
Brukernavn
Passord

Grønhagen gjør grep

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 07 mai 07, 14:02

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1023511.ece

god lesning det her. spillerne blir regelrett kalt inn på teppet. dette trengs sårt i fredrikstad. mye rusk som har samlet seg opp de siste årene. på tide at spillerne går i seg selv. jeg har virkelig fått sansen for grønhagen, eggen brukte å lire av seg at spillerne er langt nok nede til at det er vits å bruke kjeft på dem. nå blir det spennende å se om han klarer å løse et stort problem. den dagen ffk blir et OK bortelag vil vi med stor sansynliget blande oss inn i teten forutsett at fredrikstad stadion også i fremtiden er et fort.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 07 mai 07, 15:19
Skeptisk til det motsatte blir bevist.. Blir helt resignert her jeg.. Får bare håpe at vi fortsetter å vinne på hjemmebane. hvis ikke , SLITER vi..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 07 mai 07, 16:58
Jeg tror faktisk vi får se et annet og mer sugent FFK lag borte mot brann!! de kommer til å kjempe til blod og svette renner!!  Nå må vi virkelig støtte opp om guttæne!!!

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 mai 07, 17:12
Endret: 07 mai 07, 17:16
FFK har mye og bevise på bortebane, og det er ikke oe som forandrer seg over natten. Tror Brann kan både bli 2 og 3 nr for store i Bergen for FFK. Brann er vel det beste hjemme laget i serien samt at de har 17000 hjemmesupportere, og en veldig sterk stall. Samt at FFK har ett stort holdnings problem som må jobbes med over tid, jeg er blant de som også synes at FFK på hjemmebane har tydelige svakheter, men pga det mentale overtaket, med publikum og tryggheten om hjemme fordel har kampene gått FFKs vei mere pga svake bortelag en sterkt hjemmelag, men sann er det når 40% av stallen er vrakgods som har blitt hentet under Eggens ledelse, det er en altfor dårlig tropp som ikke har det mentale inne. FFK må få inn spillere som vil vinne noe og ikke som bruker TL spill som en hvile pute. Heldigvis går det ann og jobbe med det mentale og skape en sterkere vinnerkultur i klubben. Intil FFK har motbevist dette kommer jeg til og tro at FFK kommer til og tape samtelige bortekamper i år også, de har virkelig noe og bevise!!

Mens den dagen FFK begynner og vinne bortekamper, blir de ett vinenrlag!!

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article80640.ece

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 08 mai 07, 01:13

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg tror faktisk vi får se et annet og mer sugent FFK lag borte mot brann!! de kommer til å kjempe til blod og svette renner!!  Nå må vi virkelig støtte opp om guttæne!!!

Enig. I tillegg til å være som omtrent alle andre lag - bedre hjemme enn borte - er FFK også et av de lagene som spiller bedre mot hardere motstand. Som de fleste andre lag, det også. Man skjerper seg når oppgaven er større. Uprofesjonelt, kanskje, men høyst menneskelig.

Overfor probemer som dette tror jeg det er gull verdt å ha en trener med lang fartstid. Grønhagen er på saken i alle fall. Jeg har fortsatt trua til det motsatte er bevist!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 08 mai 07, 09:08

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
FFK har mye og bevise på bortebane, og det er ikke oe som forandrer seg over natten. Tror Brann kan både bli 2 og 3 nr for store i Bergen for FFK. Brann er vel det beste hjemme laget i serien samt at de har 17000 hjemmesupportere, og en veldig sterk stall. Samt at FFK har ett stort holdnings problem som må jobbes med over tid, jeg er blant de som også synes at FFK på hjemmebane har tydelige svakheter, men pga det mentale overtaket, med publikum og tryggheten om hjemme fordel har kampene gått FFKs vei mere pga svake bortelag en sterkt hjemmelag, men sann er det når 40% av stallen er vrakgods som har blitt hentet under Eggens ledelse, det er en altfor dårlig tropp som ikke har det mentale inne. FFK må få inn spillere som vil vinne noe og ikke som bruker TL spill som en hvile pute. Heldigvis går det ann og jobbe med det mentale og skape en sterkere vinnerkultur i klubben. Intil FFK har motbevist dette kommer jeg til og tro at FFK kommer til og tape samtelige bortekamper i år også, de har virkelig noe og bevise!!

Mens den dagen FFK begynner og vinne bortekamper, blir de ett vinenrlag!!

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article80640.ece

Det har jo vist seg gang på gang at det er noe som forandrer seg "over natten". Hvorfor vinner vi ellers kamper vi "må" vinne på borte -bane? Som for eksempel mot Start i siste kamp i 2005, mot Lyn ifjor pluss alle bortekampene i cupen ifjor? Det er jo tydelig at det er en mental terskel som utgjør forskjellen, og ikke evnen eller kapasiteten. Hvem var forresten "vrakgods hentet under Eggens ledelse" av de som var på banen mot Tromsø?

Du mener FFK vil "tape samtlige bortekamper i år også" ????? Har vi tapt samtlige bortekamper før?
Artikkelen fra Adressa som du henviser til "beviser" jo at det ikke er bare FFK som sliter på bortebane. Har Eggen skylda for det også?

RednWhite

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 08 mai 07, 10:16
Synes ihvertfall Grönis utad er veldig tydellig her, mye mer tydelig enn Eggen som opplevde det samme.  Det er bra.  Men, kan det være at FFK nærmest overpresterer foran eget publikum og at det er derfor vi gjør det bra hjemme?  Uansett, det sitter jo bare i hodet - hele veien.  Ferdighetene vet vi spillerne har.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 08 mai 07, 15:01
Det er ingenting som heter å overprestere. Du kan aldri prestere bedre enn ditt beste. Cluet er å få den samme sinnstemningen inn i hodet på spillerene når de er på bortebane som på hjemmebane, slik at de presterer opp mot sitt beste også på bortebane.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 08 mai 07, 15:32
Hmm ja egentlig enig :-)  Hva betyr egentlig utrykket overprestere da?  Det heter jo prestere over evne etc.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 08 mai 07, 16:08

En kan ikke prestere over evne i 13 hjemmekamper i løpet av en sesong. En gang i mellom klaffer absolutt alt og det er vel det som meget missvisende blir kalt å prestere over evne. FFK presterer opp mot sitt beste i mange hjemmekamper og desverre i alt for få bortekamper, kort og godt.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914